تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب : ۳۲۱۲۷۳

عملیات یافتن «پیکرهای جانباختگان» و «جعبه سیاه» هواپیمای تهران-یاسوج فردا آغاز می‌شود (+عکس)

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر فردا پنچشنبه شرایط جوی هوا مساعد بود عملیات جستجو و انتقال اجساد از سر گرفته خواهد شد.
امان‌الله جهانبین در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: هم‌اکنون هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای انتقال اجساد صورت گرفته است و انشاءالله در صورت مساعد بودن شرایط جوی کار انتقال اجساد آغاز خواهد شد.
تاکنون پیکر سالمی از جانباختگان سانحه هوایی پیدا نشده است
عزیز فیلی جانشین ستاد مدیریت بحران استان و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: عملیات جست و جو برای یافتن پیکرهای جان باختگان و همچنین جعبه سیاه هواپیما تهران- یاسوج پس از وقفه ای ۲ روزه به دلیل شرایط نامساعد جوی، فردا پنج شنبه از سر گرفته می شود.
فیلی اظهار داشت: سامانه بارشی که اوایل هفته جاری وارد استان شده و تاکنون نیز ادامه دارد چهارشنبه شب از استان خارج و هوا مساعد می شود.
وی بیان کرد: عملیات جست و جو فردا پجشنبه از طریق هوایی و زمینی و با تمامی ظرفیت موجود عوامل اجرایی و امدادی از سر گرفته خواهد شد.
فیلی یادآور شد: طی ۲ روز گذشته با وجود سرما و کولاک شدید و همچنین وزش باد در منطقه سقوط هواپیما، نیروهای امدادی و تیم های نجات کوهستان به محل سقوط و ارتفاعات چهارهزار متری اعزام شدند.
وی تصریح کرد: نیروهای امدادی همچنین موفق شدند بقایای دیگری از پیکرهای جانباختگان سانحه دلخراش سقوط هواپیمای تهران- یاسوج در ۲ مرحله پیدا و تحویل پزشکی قانونی استان دهند.
وی با بیان اینکه، تاکنون پیکر سالمی از جانباختگان سانحه هوایی با گذشت ۹ روز از وقوع آن توسط گروه های امدادی پیدا نشده است، گفت: براساس تصاویری که تیم ۶ نفره اعزامی و ارزیاب روز سه شنبه به منطقه و محل سقوط هواپیما داشتند، تصمیم گیری لازم برای عملیات بهتر جست و جو در منطقه آسان تر شده است.
به گزارش، دریافت اطلاعات کوهنوردان محلی توسط سازمان امداد و نجات به منظور اطلاع از ظرفیت‌ها و توانایی‌های این عزیزان جهت استفاده از قابلیت‌های این داوطلبان در صورت نیاز به همکاری صورت گرفت.
 
 
*جلسه هم اندیشی مشاور رئیس سازمان امداد و نجات، مدیر عامل جمعیت استان، فرماندار شهرستان دنا به‌ منظور عملیات جدید نحوه اعزام نیروهای امدادی به محل لاشه هواپیما

 
*حضور مشاور و نماینده ریس سازمان امداد و نجات و کارکنان جمعیت هلال احمر و اعضا در مراسم یادبود جاباختگان سقوط هواپیما.
 
 
 

 
عکس از محمود مظفری
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
ایگم روز اولی که محل سقوط هواپیما شده بود اخبار سراسری شبکه خبر زیر نویس خبراز پیدا شدن ۱۵جسد قابل شناسایی داده شد چطور حالا هیچ جسد سالمی نیست !
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1