تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۳۲۰۴۵۷

بروزرسانی تجهیزات کارگاه‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از مراسم رونمایی و بهره برداری از ۸ دستگاه خودرو سواری چری کارگاه های  آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته اتومکانیک خبر داد.
فرج اله راد بیان داشت: بروز رسانی تجهیزات کارگاه های آموزشی اتومکانیک سراسر کشور که به صورت پایلوت،بیست و پنجم بهمن ماه در استان هرمزگان اجرا شد که در همین راستا جهت بویراحمد تجهیز کارگاههای اتوماتیک مراکز آموزشی استان با تخصیص ۸ دستگاه خودرو سواری که به صورت همزمان با سراسر کشور به این اداره کل تحویل داده شد.
وی اظهار داشت:خرید این خودروها با هدف آموزش برای حرفه های مرتبط با اتومکانیک در اختیار مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان قرار گرفت.
راد تصریح کرد: انجام این طرح، مهارت آموزی و تربیت افراد متخصص و دارای مهارت فنی در بخش های مختلف آموزشی در سطح استان نشان می دهد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تاکید کرد:در مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان تعداد ۷ کارگاه آموزشی اتومکانیک وجود دارد و سهم هر کارگاه یک خودرو می باشد.
راد گفت:در ۱۰ ماهه سال ۹۶ در مراکز آموزشی یاسوج،برادران دهدشت،بهمئی،برادران گچساران،دنا و باشت ۹۲۵ نفر و حدود ۱۸۱ هزار و ۳۳۵ نفر ساعت در بخش صنعت آموزش مهارتی ارائه شده است.
وی گفت:این بروز رسانی و خریداری خودرو های خریداری شده پس از تاکید مقام محترم ریاست سازمان مبنی بر افزایش مهارت آموزی با استانداران انجام شده است.
راد در پایان ابراز داشت:طرح به روز رسانی کارگاهها و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه صنعت در بازار کار و اشتغال افراد متخصص و ماهر نقش مهم و بسزایی دارد و ایجاد اشتغال از طریق مهارت آموزی در سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال از اهداف و اولویت های مهم آموزش های فنی و حرفه ای است.
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1