کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بروزرسانی تجهیزات کارگاه‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد

7 اسفند 1396 ساعت 22:00


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از مراسم رونمایی و بهره برداری از ۸ دستگاه خودرو سواری چری کارگاه های  آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته اتومکانیک خبر داد.
فرج اله راد بیان داشت: بروز رسانی تجهیزات کارگاه های آموزشی اتومکانیک سراسر کشور که به صورت پایلوت،بیست و پنجم بهمن ماه در استان هرمزگان اجرا شد که در همین راستا جهت بویراحمد تجهیز کارگاههای اتوماتیک مراکز آموزشی استان با تخصیص ۸ دستگاه خودرو سواری که به صورت همزمان با سراسر کشور به این اداره کل تحویل داده شد.
وی اظهار داشت:خرید این خودروها با هدف آموزش برای حرفه های مرتبط با اتومکانیک در اختیار مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان قرار گرفت.
راد تصریح کرد: انجام این طرح، مهارت آموزی و تربیت افراد متخصص و دارای مهارت فنی در بخش های مختلف آموزشی در سطح استان نشان می دهد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تاکید کرد:در مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان تعداد ۷ کارگاه آموزشی اتومکانیک وجود دارد و سهم هر کارگاه یک خودرو می باشد.
راد گفت:در ۱۰ ماهه سال ۹۶ در مراکز آموزشی یاسوج،برادران دهدشت،بهمئی،برادران گچساران،دنا و باشت ۹۲۵ نفر و حدود ۱۸۱ هزار و ۳۳۵ نفر ساعت در بخش صنعت آموزش مهارتی ارائه شده است.
وی گفت:این بروز رسانی و خریداری خودرو های خریداری شده پس از تاکید مقام محترم ریاست سازمان مبنی بر افزایش مهارت آموزی با استانداران انجام شده است.
راد در پایان ابراز داشت:طرح به روز رسانی کارگاهها و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه صنعت در بازار کار و اشتغال افراد متخصص و ماهر نقش مهم و بسزایی دارد و ایجاد اشتغال از طریق مهارت آموزی در سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال از اهداف و اولویت های مهم آموزش های فنی و حرفه ای است.


کد مطلب: 320457

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/320457/بروزرسانی-تجهیزات-کارگاه-های-آموزشی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1