تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۳۱۵۵۰۸

افتتاح بلوار حد فاصل روستای مظفرآباد به اسلام آباد/ کلنگ‌زنی سالن چند منظوره ورزشی ویژه بانوان لیشتر گچساران+تصاویر

۱۴
۰
کبنا ؛معاون عمرانی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح  بلوارحد فاصل روستای مظفر آباد به اسلام آباد و احداث سالن ورزشی چند منظوره ویژه بانوان در روستای اسلام آباد لیشترگچساران که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت، معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان،جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد:  افتتاح بلوار حدفاصل  مظفر آباد به اسلام آباد نمایندگی از ۵ طرح  با اعتباری به مبلغ ۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به مناسبت دهه فجر صورت گرفت.
معاون عمرانی  بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه احداث بلوار وحدت و شهدا به طول ۶۰۰ متر در این روستا بهسازی و آسفالت شد، گفت:  به مناسبت دهه فجر ۵۱ هزار متر مربع در روستاهای خیرآباد سفلی، خیراباد ناصرآباد، روستای سادات و روستای آب انجیر آسفالت انجام شده است. سنگ فرش و جدول گذاری و روشنایی انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه احداث بلوار حد فاصل روستای  مظفر آباد به اسلام آباد لیشتر آسفالت،سنگ فرش ، جدول گذاری و روشنایی با اعتباری به مبلغ ۷ هزار میلیون ریال انجام گرفته، اذعان کرد: اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات نفت و استانی بوده است.
در ادامه محمد‌تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به احداث سالن ورزشی چند منظوره ویژه بانوان در این روستا اشاره و ابراز کرد: این سالن از محل هدایای خاص وزارت نفت است که در این روستا به همت اداره کل ورزش و جوانان احداث خواهد شد.
علوی با بیان اینکه مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای این پروژه تخصیص داده شده، عنوان کرد: سالن ورزشی چند منظوره ویژه بانوان به متراژ یک هزار و ۴۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با تامین اعتبار این سالن در سال آینده به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

بی ریا
Italy
آمدید و روبان بریدین و راندید و کلنگ زدین و کندین ورفتین . خوش آمدید .حیف که فقط کدورت و نزاع و نگرانی بجای ماند برای اهالی.کاش این همه نفاق نبود. انگار باید دعا کنیم که هیچ طرحی برای ما تخصیص داده نشود و چیزی نصیب ما نشود. راستی ... ما را شمرده اید عجالتا نگران نباشید لطفا.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
چرا جمعیت خیلی کمی اومده؟ مگه مردم نمیدانستند که نماینده اومده؟ یا نماینده همان نماینده پارسالی نیست؟ یا مردم مردم پارسالی نیستن که پشت سر نماینده صف میبستند و برای دست دادن و احوالپرسی با نماینده از سر و کله هم بالا میرفتند.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون دیگه کم کم باید بدونه مردم ازش زده شدن
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس جوان و خوش آتیه منطقه گرمسیر جناب آقای مهندس حاج محسن عباسی
فرهادی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از زحمات و پیگیری های مهندس محمدی پویا برای روستای اسلام آباد لیشتر
نفتی
Iran, Islamic Republic of
مهندس رحمان حاجی اصل را عشق است
وفا
Iran, Islamic Republic of
از درگیری در روستای.... لیشتر یه گزارشی میزدی
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
از زحمات خداپسندانه جناب دکتر تاجگردون و مدیرکل محترم ورزش استان کمال قدردانی رادارا هستیم.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر فراوان بابت پی گیری های اخیر از مدیر کل محترم ورزش
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر.نماینده محترم گچساران خسته نباشی خدا قوت
باشتی
Iran, Islamic Republic of
این ........اداره ورزش که تا یک سال قبل معلم ورزش بوده ...... خشن و .. و بسیار رفتار ....... با ارباب رجوع دارد لطفا فکری کنید!!!!!!ولطفا کبنا پیام .......
تیزبین
Iran, Islamic Republic of
درودبرشورای شهرستان وبخش مرکزی حاج امیدعلیدانامردلحظه هامرددلسوزوکاردان جوان خوش اتیه وهنرمندوجوانی فعال وپرتلاش درهمه عرصه هاچهره شناخته شده شهرستان گچساران واستان هرجاکه باشی مردم دیارم بهت افتخارمیکنند درپناه حق موفق
منصفانه
Iran, Islamic Republic of
افرین برجوانان نخبه منطقه لیشتروخیراباداقایان مهندس عباسی ومهندس محرابی وحاج امیدعلیداناومهندس انصاری ووکیل خوش فکرمنطقه مهندس عرب پوراحسن به شماشیرمردان افتخارمیکنیم ای کاش همه جوانان دیارم ازاین بزرگوارن الگوبگیرندوقدرشان رابدانند
مطلع
Iran, Islamic Republic of
باسلام جناب فرهادی اقای محمدی پویا کجاش مهندسه هردیپلمه ای رو مهندس خطاب نمیکنن.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1