کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح بلوار حد فاصل روستای مظفرآباد به اسلام آباد/ کلنگ‌زنی سالن چند منظوره ورزشی ویژه بانوان لیشتر گچساران+تصاویر

21 بهمن 1396 ساعت 0:03


معاون عمرانی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح  بلوارحد فاصل روستای مظفر آباد به اسلام آباد و احداث سالن ورزشی چند منظوره ویژه بانوان در روستای اسلام آباد لیشترگچساران که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت، معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان،جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد:  افتتاح بلوار حدفاصل  مظفر آباد به اسلام آباد نمایندگی از ۵ طرح  با اعتباری به مبلغ ۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به مناسبت دهه فجر صورت گرفت.
معاون عمرانی  بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه احداث بلوار وحدت و شهدا به طول ۶۰۰ متر در این روستا بهسازی و آسفالت شد، گفت:  به مناسبت دهه فجر ۵۱ هزار متر مربع در روستاهای خیرآباد سفلی، خیراباد ناصرآباد، روستای سادات و روستای آب انجیر آسفالت انجام شده است. سنگ فرش و جدول گذاری و روشنایی انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه احداث بلوار حد فاصل روستای  مظفر آباد به اسلام آباد لیشتر آسفالت،سنگ فرش ، جدول گذاری و روشنایی با اعتباری به مبلغ ۷ هزار میلیون ریال انجام گرفته، اذعان کرد: اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات نفت و استانی بوده است.
در ادامه محمد‌تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به احداث سالن ورزشی چند منظوره ویژه بانوان در این روستا اشاره و ابراز کرد: این سالن از محل هدایای خاص وزارت نفت است که در این روستا به همت اداره کل ورزش و جوانان احداث خواهد شد.
علوی با بیان اینکه مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای این پروژه تخصیص داده شده، عنوان کرد: سالن ورزشی چند منظوره ویژه بانوان به متراژ یک هزار و ۴۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با تامین اعتبار این سالن در سال آینده به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.


 


کد مطلب: 315508

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/315508/افتتاح-بلوار-حد-فاصل-روستای-مظفرآباد-اسلام-آباد-کلنگ-زنی-سالن-چند-منظوره-ورزشی-ویژه-بانوان-لیشتر-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1