تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۳۱۲۵۹۶

مدرسه ۹ کلاسه مادوان سفلی افتتاح شد / بنرهایی که با پول‌های بیت‌المال تهیه و بی‌فایده رها شدند / مسوولان اقتصاد مقاومتی را درک کنند (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛مدرسه ۹ کلاسه ماداون بویراحمد با حضور مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز و در سومین روز از دهه فجر، مدرسه ۹ کلاسه مادوان با حضور حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد، معاون سیاسی استاندار، هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل نوسازی مدارس استان، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، و جمع دیگری از مسوولان افتتاح شد.
جهان محرابی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم گفت: زیربنای فضای آموزشی این مدرسه ۹ کلاسه هزار و ۵۳۰ مترمربع است.
در ادامه این مراسم، هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبار این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود، افزود: مدرسه ۹ کلاسه مادوان سفلی شهرستان بویراحمد در زیر بنای هزار و ۶۶۰ مترمربع احداث شده است.
زارع‌پور اضافه کرد: سرویس بهداشتی این مدرسه با زیربنای ۱۲۰ مترمربع، و محوطه آن در هزار مترمربع احداث گردید که امیدوارم این مدرسه گام موثری در ارتقای سطح علمی و تربیتی دانش‌آموزان باشد.
به گزارش کبنا، در حاشیه این مراسم بنرهایی را برای خیرمقدم به استاندار کهگیلویه و بویراحمد و غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا نصب شده بود که این دو مسوول «پا» به این مراسم افتتاحیه نگذاشتند. این بنرها با پول‌ بیت‌المال تهیه و نصب شده است که امید می‌رود مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد اقتصاد مقاومتی را درک نمایند و پاسخگوی این هزینه‌ها باشند. (چرا که اندک اندک جمع، وانگهی دریا شود.)
نام شما

آدرس ايميل شما

خان باشتی
Iran, Islamic Republic of
خدا می دونه کجاتون می سوزه.به قول احمدی نژاد آب را بریز همون جایی که می سوزه. چطور وقتی ۲۰بنر می زدند برای یک پروژه در گچساران خواب بودی. کاملا مشخصه که تا چه حد ناراحت و عصبی هستی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1