کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدرسه ۹ کلاسه مادوان سفلی افتتاح شد / بنرهایی که با پول‌های بیت‌المال تهیه و بی‌فایده رها شدند / مسوولان اقتصاد مقاومتی را درک کنند (+تصاویر)

14 بهمن 1396 ساعت 12:26


مدرسه ۹ کلاسه ماداون بویراحمد با حضور مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز و در سومین روز از دهه فجر، مدرسه ۹ کلاسه مادوان با حضور حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد، معاون سیاسی استاندار، هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل نوسازی مدارس استان، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، و جمع دیگری از مسوولان افتتاح شد.
جهان محرابی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم گفت: زیربنای فضای آموزشی این مدرسه ۹ کلاسه هزار و ۵۳۰ مترمربع است.
در ادامه این مراسم، هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبار این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود، افزود: مدرسه ۹ کلاسه مادوان سفلی شهرستان بویراحمد در زیر بنای هزار و ۶۶۰ مترمربع احداث شده است.
زارع‌پور اضافه کرد: سرویس بهداشتی این مدرسه با زیربنای ۱۲۰ مترمربع، و محوطه آن در هزار مترمربع احداث گردید که امیدوارم این مدرسه گام موثری در ارتقای سطح علمی و تربیتی دانش‌آموزان باشد.
به گزارش کبنا، در حاشیه این مراسم بنرهایی را برای خیرمقدم به استاندار کهگیلویه و بویراحمد و غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا نصب شده بود که این دو مسوول «پا» به این مراسم افتتاحیه نگذاشتند. این بنرها با پول‌ بیت‌المال تهیه و نصب شده است که امید می‌رود مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد اقتصاد مقاومتی را درک نمایند و پاسخگوی این هزینه‌ها باشند. (چرا که اندک اندک جمع، وانگهی دریا شود.)


کد مطلب: 312596

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/312596/مدرسه-۹-کلاسه-مادوان-سفلی-افتتاح-بنرهایی-پول-های-بیت-المال-تهیه-بی-فایده-رها-شدند-مسوولان-اقتصاد-مقاومتی-درک-کنند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1