تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : ۳۱۱۹۸۹

ویژه برنامه «عبور از دلبستگی» در کهگیلویه برگزار شد /ناصری: امام خمینی(ره) روح و حیات را در اسلام دمیدند / دولت‌خواه: «عبور از دلبستگی» نماد فرهنگ شهادت

۱
۰
کبنا ؛ویژه برنامه «عبور از دلبستگی» جهت پاسداشت شهید والامقام «سید قادر خیراندیش» و شهدای روستای چهارمه، با حضور خانواده معزز شهدا، مسوولان در گلزار مطهر شهدای این روستا برگزار شد.
به گزارش کبنا از دهدشت، کمال‌الدین دولت‌خواه مدیر بنیاد شهید کهگیلویه در این یادواره اظهار کرد: مراحل رشد و تکامل انسان حکایت از دلبستگی های متفاوتی دارد و شاهدیم به همان نسبت که سن انسان بالا می‌رود این دلبستگی ها در زمینه‌های متفاوت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز افزایش می‌یابد.
دولت‌خواه بیان داشت: «عبور از دلبستگی» نماد جدیدی از ترویج فرهنگ شهید و شهادت در این دنیای خاکی است، الگوی جدیدی که می‌تواند شفابخش هر دردی حتی دوری از فرزند و عزیران باشد تصریح کرد: درود می‌فرستیم بر مادر بزرگوار شهید والا مقام «سید قادر خیر اندیش» که با تقدیم تنها فرزند خود به انقلاب شکوهمند اسلامی، درس آزادگی را به همه مسولان این نظام آموخت که برای احیای ارزش‌های والای انسانی وانقلاب اگر لازم باشد دل از تنها سرمایه خود، فرزند شهیدش بکند، دریغ نخواهد کرد.
امام جمعه بهبهان نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری  شهادت بانوی بزرگوار اسلام، گرامیداشت سالگرد شهادت شهید والا مقام «سید قادر خیراندیش» و دهه فجر عنوان کرد: هدف این ۳ رویداد مهم، مشترک و در یک امتداد می‌باشد و آن چیزی جزء دفاع از ولایت نیست.
حجت الاسلام قدرت الله ناصری با بیان اینکه خلاصه همه تعالیم انبیای الهی در اسلام نهفته است تصریح کرد: آن هنگامی که  منافقین  پیمان بسته بودند تا پس از رحلت نبی مکرم اسلام به جاهلیت قدیم روی آورند، این حضرت فاطمه زهرا (س) بودند که مردانه به میدان آمدند تا از اسلام پاسداری نمایند و با سخنرانی خود مردم را آگاه ساخت که مسیر این منافقان مسیر پیامبر و اسلام نمی‌باشد.
وی ادامه داد: ایشان مدافع عدالت، حقانیت و ارزش‌های والای انسانی بود و هنگامی که انحراف را مشاهده کرد به میدان آمد و برای دفاع از ولایت به شهادت رسیدند.
امام جمعه بهبهان افزود: در دورانی که دنیا در پرتو فرهنگ غرب به سمت کفر، بی دینی و بی اخلاقی پیش می‌رفت و خبری از اسلام ابراهیمی نبود به ناگهان مردی از سرزمین ایران برخواست و فریاد برآورد که «ای مردم  پیرو  انبیا الهی باشید» ایشان کسی جز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نبود، امام خمینی (ره) روح و حیات را در قالب اسلام دمیدند و پس از ۱۴۰۰ سال، جان تازه ای به اسلام بخشیدند، حاصل تلاش همه انبیای الهی را در قالب انقلاب اسلامی در ایران رقم زدند و فرهنگی جدید در مقابل فرهنگ غرب علم شد.
وی افزود: این انقلاب را به سادگی به دست نیاوردیم  برای آن هزینه دادیم که آن خون شهدای والا مقام است.
فرماندار بهبهان نیز گفت: انقلاب  اسلامی  با همت بالای امام و جوانانش رقم خورد. مظفری مطرح کرد: خانواده شهدا به گردن همه ما حق دارند چرا که استقلال امروزمان را مدیون شهدای انقلاب، جانبازان و آزادگان هستیم.
 










نام شما

آدرس ايميل شما

اسلام علیک یا امام محمد باقر علیه السلام
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند همه شهدا را همه ما مدیون شهداامام شهدا وپدر ومادران شهدا هستیم اگر امروز امنیتی هست آسایش هست اگر مسولی به پست ومسولیتی دست یافته همه مدیون خون شهدا هستیم اگر خانواده شهدا مورد بی مهری وبی توجهی قرار میگرند علت این است به وصییت نامه حضرت امام عمل نشده که فرمودند نگذارید انقلاب به دست نااهلان ونامحرمان بیفتدشک نکنید شهدا را نشناختند وانقلابی که نیستند بوی از انقلاب وانقلابی گری نبرده اند خدا به همه خانواده شهدا خصوصا پدران ومادران شهدا صبر واجر عنایت فرماید
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1