تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۷
کد مطلب : ۳۰۸۹۷۲

سرگیجه استخدام‌های فله‌ای؛ چرا استاندار پاسخ نمی‌دهد؟

۲۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛متن ارسالی
هر از چند گاهی می‌شنویم، می‌گویند و می‌خوانیم که برخی مدیران دست به آشنابازی، رابطه‌بازی و فامیل‎بازی زده‌اند و هر که را خودشان خواسته‌اند در ادارات متبوع‌شان به کار گرفته‌اند.
ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد، دانشجویان، و برخی از رسانه‌ها از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار برخورد با لیست بلند بکارگیری نیروهای فله‌ای در ادارات این استان شدند.
امامان جمعه تاکید داشتند که موضوع برخورد با استخدام‌های فله‌ای به کجا رسیده است و چرا استاندار نتیجه اقدامات خود را در برخورد با این موضوع اطلاع رسانی نمی‌کند.
دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای خطاب به شورای تامین گفته بودند که اراده‌ای برای مقابله با استخدام‌های فله‌ای وجود ندارد و همچنین آنها در دیدار با آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه مطرح کردند که نمی‌دانیم لیست بلند بالای استخدام‌های فامیلی را به کجا تحویل بدهیم.
 
با این همه گفتن‌ها و نوشتن‌ها تاکنون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، و بازرسی استانداری در این رابطه پاسخی نداده‌اند و کسی هم نمی‌داند که عاقبت چه می‌شود.
آیا علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همانند دیگران از کنار این مسئله می‌گذرد و یا برای بالا بردن بیش از پیش اعتماد مردم و جوانان بیکار این استان تلاش خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
باسلام هیچی داخل این لیست واین حرفها نیست شماهاازبیگاری فقط یک متنی میزنید ودیگرتمام بااعصاب وروان مردم بازی میکنیدچون هیچ جا این قضیه پیگیری نمیشه داخل اون متن دیگری هم دررابطه با همین نیروهای فامیلی نوشتیدوخودتون نظرات مردم رادرانتظارتایدگذاشتیدنمیدانم چه سری هست که تبانی هست یا هم خط وباندسیاسی هستیدیا اینکه اون مسول متخلف گردن کلفت هست اولین مقصرخودرسانه ها هست بایدبیایندوگزارش تهیه کنندودرهمه رسانه ها پخش بشه تا با متخلفین برخورد بشه این که دوطرف بخوادراضی باشه ارزشی نداره وکاربجایی نمیرسداین استاندارهم حرف میزندوعمل که ما ندیدیم حرف را همه میتوانندبزنندهرموقع عمل کردنداون موقع هی داخل سایت ورسانها تیلیغ بشه
بی خبر
Iran, Islamic Republic of
برادرعزیزچرا مطلب میزنیدخودتان میدونیدکه اراده ای برای برخودنیست همه میدانندکه پارتی بازی دیگه شده یک قانون درادرات استان هیچ جا هم مدیری نیست که خودشونه مدیون خون شهدا بدونندوبفهمندکه بخاطران صندلی که ان مدیریاریس روش نشسته چندجوان هم این مرزبوم رفته وجنگیده وجان عزبزخودرا داده .هم دوحرف را هم همه میزنندعمل نیست هرمدیری عملگرا بوداون بایدبردستان مبارکش بوسه زداین مدیران که الکی مدیرنمیشن حتما سیاست مداری یا حزب وگروهی پشت ایشان بوده تا مدیرشده واولین کارمدیرهم خلاف هست چون باید منافع حزب وگروهش را تامین کنداینجوری هست که ان مدیردنبال فامیل برادر.خواهر.زن برادر.پسردادش.ومابقی اعضای خانوده خودهست تا منافع جیبشان را پرکندمگردردان.. کاررا نکرده یک پرده فروش اورده دیگه همه کارها را دوسال هست بهش میده با قیمت انچنانی که تا الان بهاش برخوردکرده بخدا هرجا شاکی بشی خودتو بازپرسی میکنندچون نماینده پشت ایشان هست مگرهمه اقوام وفامیاش را نگذاشته سرکارکی برخوردکردنه. ومیگن پزشک مهندس اگربیایندیک امتهان ازایشان بگیرندهمه چیزثابت میشه ولی چه کسی میخوادباایشان برخوردکندفقط خدا بداداین مردم برسد
از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام مارگون هم داریم اگه خواستید تا بهتون معرفی کنم که یه شبه کارمند شدند
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر در زمان اقای احمدی این افراد استخدام شده اند چرا اسامی انها را منتشر نمی کنید ؟؟؟اگر این اتفاق افتاده اسامی انها را منتشر و از استاندار توضیح بخواهید،چهل ساله در این استان نیرو فله ای استخدام کرده اند و حالا دارند باز نشسته می شوند استاندار چکار کنه!!!!!!!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
الان نزدیک به ۲ماه است ک از استخدام فامیلی مدیر کل ..یاسوج میگذرد الارغم اعتراضات و شکایت های متعددی تا حالا هیچ گونه اقدامی نشده
قصیرالکلام
Iran, Islamic Republic of
بابا ......را آورد تو استانداری و بکارگیری کرد
طاها
Iran, Islamic Republic of
استاندار جلو بگیره
کارمند ک
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار افراد بازنشته را خواهشا خارج کنید تا جوانان سیه بخت سروسامانی بگیرند تا عتراضات انها خاموش شود
کارمند دانشگاه .
.ر خصوص بکار گیری فامیلی رتبه نخست در کشور وحتی دنیا را دارد ! لطفا بداد بیعدالتی ها در . برسید !!!!سایت محترم لطفا حتما درج نمایید .
دانشجو
محرمانه دانشگاه یاسوج را برسی نمایید...وای برما
هیات علمی
اعضا هیات علمی دانشگاه از روند مدیریت کردن در. به ستوه امده اند ؛ خواهشا فکری نو اندیشیده شود .
پرسنل خدماتی دانشگاه
.به ما. وبی احترامی میکند
تشکل های دانشجویی
مدیر. را فردی لایق دانشجو انتخاب کنید , . در خور وشایسته دانشجویان نیست لطفا بررسی کنید بودند اینکار نه تنها در توان نامبرده نیست بلکه .به کیان دانشجوست
0
Belgium
شرکت برق شرکت برق شرکت برق شرکت برق
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اخیرا پایگاهای بهداشتی حاشیه شهرهای یاسوج و دوگنبدان و دهدشت را واگذار کردند به یه پیمانکار و قراره این پیمانکار خیلی خیلی خیلی محترم یه سری نیرو ( از همون نیروهای خاص و معرفی شده از طرف آقایان خاص که مردم نمیدانند ) جذب بشه و بعداز عید سکان خدمت بی شائبه را بدست بگیرند!! آهای هوار، آهای هوار ... هرکه نمیداند بداند و هرکه میداند هم بی خیال ....!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چرا راه دور میرید از. که استخدام فله ای فامیلی میکنه هم مطلب بزارید اگر واسه تون خیلی مهمه و حساس هستید.چیز تازه ای نیست .به .
گچساران
United States
توی همین دوماه ۱۷ نفر از بستگان و دوستان آقایان بعنوان نیروی شرکتی در گچساران بکار گرفته شده. بیمارستان بی بی حکیمه(س) هم که جای خود دارد. بی بی حکیمه(س) . ولا دیه هیچ کسی زورش و اینو نیرسه.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار آقای .ررا با این مظلومی نبینید بیش از نصف اداره ایشان در زمان خودش سر کار اومدند همه فامیلهای وابسته ودرجه یک ایشان هستند ودر پیشگاه خداوند جوابگو هستی اگر پیگیری نکنید برای اثبات تحقیق نمایید.
علی
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز آنچه که مردم را مستأصل ودرمانده کرده بی کاری است ودوباره آنچه که مردم را رنج می دهد به کار گیری واستخدام های غیرقانونی وفله ای است ودوباره آنچه که اعصاب وروان مردم را به هم ریخته اعلام هر روزه ی بکار گیری واستخدام های غیر قانونی وفله ای است که هرروز وهفته اعلام ورسیدگی هم نمی شود,
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار لطفا نهاد کتابخانه های عمومی استان نجات بدهید از فامیل گرایی
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
ایا زمان ارژنگ که دانشگاه یاسوج رو پر کرده بود از دوستان و فامیلاش رسانه ها خواب بودند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سفره جمهوری اسلامی پهن است چه اشکال داره اونا که رفتن سرکار بنده خداهستن خواهشن دیگه ازاین متن ها نزنید
دست از دنیا شسته
Iran, Islamic Republic of
هیچ اشکالی نداره کسی بره سر کار ولی اشکال کار اینجاست که از یک فامیل و از طرف یکنفر دهها نفر استخدام فله ای میشن.یه خونواده ۱۰ نفره همه بیکارند
معترض
بدبختی ما هزار جاست !!!سایت کبنا میخاد روشنگری بکنه اما خودش خاموشه !!!
بابا جان نظریه های مردم دست شما امانته اول اینکه امانت را خیانت نکن ودوم سریعتر درج کن !اکثر مواقع مطلبی که می زنید از صفحه خارج میشه ونظریه های مردم درج نمیشه ! آخه چرا ؛ هیچ توهینی هم در کار نبوده جز تنبلی !!!
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
اگه مسئولی را مبشناسی که برا خدا کار کنه معرفی کن تا همه بشناسن اخه مگه اسناندار کاری به این کارا داره اون در فکر اینه که یک روز بیشتر بر اون صندلی تکیه بزنه
دردمند
تما خودتان جز ئ انها هستید
جهادی
Iran, Islamic Republic of
نوش جون .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگر نمایندگان مجلس استان راستگویی و صداقت و امانتداری خویش را با ملت پاس می دارند لطف کنند برای شفاف سازی و زدودن هرگونه برچسب لیست استخدام های ثابت و قراردادی و پیمانی را در دوره نمایندگی خود به مردم شفاف گزارش دهند؟؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1