کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرگیجه استخدام‌های فله‌ای؛ چرا استاندار پاسخ نمی‌دهد؟

10 بهمن 1396 ساعت 1:27


متن ارسالی
هر از چند گاهی می‌شنویم، می‌گویند و می‌خوانیم که برخی مدیران دست به آشنابازی، رابطه‌بازی و فامیل‎بازی زده‌اند و هر که را خودشان خواسته‌اند در ادارات متبوع‌شان به کار گرفته‌اند.
ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد، دانشجویان، و برخی از رسانه‌ها از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار برخورد با لیست بلند بکارگیری نیروهای فله‌ای در ادارات این استان شدند.
امامان جمعه تاکید داشتند که موضوع برخورد با استخدام‌های فله‌ای به کجا رسیده است و چرا استاندار نتیجه اقدامات خود را در برخورد با این موضوع اطلاع رسانی نمی‌کند.
دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای خطاب به شورای تامین گفته بودند که اراده‌ای برای مقابله با استخدام‌های فله‌ای وجود ندارد و همچنین آنها در دیدار با آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه مطرح کردند که نمی‌دانیم لیست بلند بالای استخدام‌های فامیلی را به کجا تحویل بدهیم.
 
با این همه گفتن‌ها و نوشتن‌ها تاکنون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، و بازرسی استانداری در این رابطه پاسخی نداده‌اند و کسی هم نمی‌داند که عاقبت چه می‌شود.
آیا علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همانند دیگران از کنار این مسئله می‌گذرد و یا برای بالا بردن بیش از پیش اعتماد مردم و جوانان بیکار این استان تلاش خواهد کرد.


کد مطلب: 308972

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/308972/سرگیجه-استخدام-های-فله-ای-چرا-استاندار-پاسخ-نمی-دهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1