تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۳۰۳۳۵۴

برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در حاشیه «نمایشگاه کتاب» کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛ 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در حاشیه نمایشگاه بزرگ کتاب این استان در مصلی امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) یاسوج برگزار می‌شود.
 
به گزارش کبنا نیوز، رضا دهبانی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۵ دی) به خبرنگاران، گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فرهنگی این اداره کل برگزاری نمایشگاه کتاب در طول سال است.
وی استان کهگیلویه و بویراحمد را دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شاخص علمی دانست و اظهار داشت: استقبال بسیار خوب مردم، نخبگان حوزوی، دانشگاهی و اهل علم، نشان دهنده جایگاه کتاب و فرهنگ مطالعه در استان است.
دهبانی پور در ادامه از انجام هماهنگی لازم جهت برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب این استان خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور ناشران برتر و شاخص کشوری ماه آینده در یاسوج برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نشست مشترکی که با رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد داشتم، مقرر شد نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان و همزمان با نمایشگاه بزرگ کتاب برپا شود.
دهبانی پور دنیای امروز را عصر رسانه‌های دیجیتال دانست و ابراز داشت: رسانه‌های الکترونیکی از نقش و اهمیت ویژه ای در ابعاد مختلف برخوردار هستند.
 
وی با تقدیر از رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: برگزاری این نمایشگاه با همکاری و حمایت وزارت ارشاد، فرصت خوبی برای استفاده مردم استان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه‌های دیجیتال است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این نمایشگاه توانمندی‌های الکترونیکی و دیجیتال به مدت یک هفته به نمایش گذاشته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1