کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در حاشیه «نمایشگاه کتاب» کهگیلویه و بویراحمد

7 دی 1396 ساعت 9:59


 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در حاشیه نمایشگاه بزرگ کتاب این استان در مصلی امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) یاسوج برگزار می‌شود.
 
به گزارش کبنانیوز، رضا دهبانی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۵ دی) به خبرنگاران، گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فرهنگی این اداره کل برگزاری نمایشگاه کتاب در طول سال است.
وی استان کهگیلویه و بویراحمد را دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شاخص علمی دانست و اظهار داشت: استقبال بسیار خوب مردم، نخبگان حوزوی، دانشگاهی و اهل علم، نشان دهنده جایگاه کتاب و فرهنگ مطالعه در استان است.
دهبانی پور در ادامه از انجام هماهنگی لازم جهت برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب این استان خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور ناشران برتر و شاخص کشوری ماه آینده در یاسوج برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نشست مشترکی که با رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد داشتم، مقرر شد نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان و همزمان با نمایشگاه بزرگ کتاب برپا شود.
دهبانی پور دنیای امروز را عصر رسانه‌های دیجیتال دانست و ابراز داشت: رسانه‌های الکترونیکی از نقش و اهمیت ویژه ای در ابعاد مختلف برخوردار هستند.
 
وی با تقدیر از رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: برگزاری این نمایشگاه با همکاری و حمایت وزارت ارشاد، فرصت خوبی برای استفاده مردم استان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه‌های دیجیتال است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این نمایشگاه توانمندی‌های الکترونیکی و دیجیتال به مدت یک هفته به نمایش گذاشته می‌شود.


کد مطلب: 303354

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/303354/برگزاری-نمایشگاه-رسانه-های-دیجیتال-حاشیه-کتاب-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1