تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۳۰۳۳۴۳

تقوی :انتقاد رسانه های چرام شخصی نیست/پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات رسالت خبرنگاران است

۵
۰
کبنا ؛رئیس باشگاه خبرنگاران چرام گفت:انتقاد رسانه های چرام از عملکرد مدیران جنبه شخصی ندارد بلکه پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات آنها رسالت اصلی خبرنگاران است.

رئیس باشگاه خبرنگاران چرام در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان،ضمن اشاره به اهداف حوزه خبری،بیان کرد:هدف و رسالت خبرنگاران،نشر وانعکاس اخبار های مناسبتی و عملکرد مسئولین ونقد وانعکاس کمبودهاست.

تقوی گفت: انتظار داریم دوستان مسئول از نقد وانعکاس کمبودها ناراحت نشوند زیرا خبرنگار نه دشمنی با کسی دارد ونه عقد اخوت با کسی بسته است.
وی ادامه داد:همیشه سعی خواهد شد بدون در نظر گرفتن گرایشهای سیاسی، عملکرد و کمبودها به بهترین صورت ممکن برای پیشرفت منطقه وفقط به خاطر مردم، اخبار روز در اسرع وقت به سمع مردم رسانده شود.
این مسئول با اشاره به نشر و پوشش مناسبتهای ملی و مذهبی اظهار کرد:همانطوری که خبرنگاران ما تا کنون همه مناسبتهای ملی ومذهبی را پوشش داده اند،در ادامه نیز مراسم ۹ دی را هم به درستی پوشش خبری خواهند داد.
وی عنوان کرد:هرگز رسالت و وظیفه خبری در میان خبرنگاران ما گم نمیشود چراکه نسبت به این وظیفه تعهد اخلاقی و شرعی داده اند.
تقوی خاطرنشان کرد:اخبار منتشر شده در رسانه های شهرستان برحسب رسالت خبری و بر مبنای قانون مطبوعات بوده که قلم به دستان ما نیز در همین مسیر حرکت می کنند.
رئیس باشگاه خبرنگاران چرام در پایان با اشاره به انتقادات حوزه رسانه چرام گفت:شاید بسیاری از افراد فکر کنند که انتقادات رسانه های شهرستان برحسب مسائل شخصی بوده است که باید به این افراد گفته شود هدف حل مشکل یا مطالبه ی بحق مردم درخصوص آن نقد است و  رسالت اصلی خبرنگاران شهرستان چرام می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیرزال
Iran, Islamic Republic of
درود بر تقوی صدیق
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب تقوی احسن
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
احسنت برسید همیشه خندان چرام
علی
Romania
احسنت
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر خرزای عزیزم
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
1