کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقوی :انتقاد رسانه های چرام شخصی نیست/پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات رسالت خبرنگاران است

6 دی 1396 ساعت 22:23


رئیس باشگاه خبرنگاران چرام گفت:انتقاد رسانه های چرام از عملکرد مدیران جنبه شخصی ندارد بلکه پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات آنها رسالت اصلی خبرنگاران است.

رئیس باشگاه خبرنگاران چرام در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان،ضمن اشاره به اهداف حوزه خبری،بیان کرد:هدف و رسالت خبرنگاران،نشر وانعکاس اخبار های مناسبتی و عملکرد مسئولین ونقد وانعکاس کمبودهاست.

تقوی گفت: انتظار داریم دوستان مسئول از نقد وانعکاس کمبودها ناراحت نشوند زیرا خبرنگار نه دشمنی با کسی دارد ونه عقد اخوت با کسی بسته است.
وی ادامه داد:همیشه سعی خواهد شد بدون در نظر گرفتن گرایشهای سیاسی، عملکرد و کمبودها به بهترین صورت ممکن برای پیشرفت منطقه وفقط به خاطر مردم، اخبار روز در اسرع وقت به سمع مردم رسانده شود.
این مسئول با اشاره به نشر و پوشش مناسبتهای ملی و مذهبی اظهار کرد:همانطوری که خبرنگاران ما تا کنون همه مناسبتهای ملی ومذهبی را پوشش داده اند،در ادامه نیز مراسم ۹ دی را هم به درستی پوشش خبری خواهند داد.
وی عنوان کرد:هرگز رسالت و وظیفه خبری در میان خبرنگاران ما گم نمیشود چراکه نسبت به این وظیفه تعهد اخلاقی و شرعی داده اند.
تقوی خاطرنشان کرد:اخبار منتشر شده در رسانه های شهرستان برحسب رسالت خبری و بر مبنای قانون مطبوعات بوده که قلم به دستان ما نیز در همین مسیر حرکت می کنند.
رئیس باشگاه خبرنگاران چرام در پایان با اشاره به انتقادات حوزه رسانه چرام گفت:شاید بسیاری از افراد فکر کنند که انتقادات رسانه های شهرستان برحسب مسائل شخصی بوده است که باید به این افراد گفته شود هدف حل مشکل یا مطالبه ی بحق مردم درخصوص آن نقد است و  رسالت اصلی خبرنگاران شهرستان چرام می باشد.


کد مطلب: 303343

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/303343/تقوی-انتقاد-رسانه-های-چرام-شخصی-نیست-پیگیری-مطالبات-مردم-حل-مشکلات-رسالت-خبرنگاران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1