تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۳۰۲۲۷۲

کهگیلویه در محاق، نماینده کجایی؛ نقدی بر یک سخن «حاج عدل»

۳۴
۰
کبنا ؛جواد فروغی فر

پس از انتخاب معاونان استاندار و مششخص شدن نقش و وزن سیاسی نمایندگان در تعیین آن‌ها، بیش از پیش ضعف سیاسی و ناکارآمدی نمایندهٔ محترم کهگیلویه بزرگ مشخص گردید، صد البته رفوزدگی ایشان در زمان برکناری قوی‌ترین مدیر استانی حوزه نمایندگی وی یعنی دکتر چمن و همچنین ناتوانی ایشان در حفظ استاندار قبلی، قبلاً بر همگان ثابت شده بود ولی امروز در مصاحبهٔ ایشان در یکی از سایت‌ها جمله ای دیدم که در شأن و تراز یک نمایندهٔ مجلس ولو هرچند ضعیف، دیدم که خنثی بودن وی را اثبات و تأیید می‌نماید و آن هم این بود که ایشان در پاسخ به سؤالی در خصوص عدم حضور هیچ شخصی از حوزهٔ انتخابیهٔ وی حتی در قامت معاون استاندار، فرموند: «انتظار دارم سؤالات عمرانی از من بپرسید و پاسخ مسائل سیاسی را از آقای استاندار بپرسید»!!!
حال سؤال این است که اولاً: آیا نمی‌دانید عصاره‌ی مباحث و مسائل سیاسی نماینده مجلس است؟ شما که در پیگیری مطالبات موکلان خود ناتوان بودید چرا قبول وکالت نمودید؟ شما لطف نموده و از خود سلب وکالت و نمایندگی کنید آن وقت ما خودمان قطعاً این سؤال را از جناب استاندار خواهیم پرسید.
ثانیاً: شما اگر دنبال کارهای عمرانی بودید و فقط به سؤالات عمرانی پاسخ می‌دهید آیا نمایندگی مجلس جای کارهای عمرانی است؟ و آیا همان سمت قبلی شما برای انجام کارهای عمرانی مناسب تر نبود؟ آیا نمی‌دانید توزیع بودجه‌های شهرستانی و تخصیص اعتبار و تعریف پروژ های عمرانی و تکمیل آن‌ها...توسط همین معاونان و مدیرانی که شما نقشی در انتخابشان ندارید انجام می‌شود؟
سردار عزیز! از کدام کار عمرانی قابل توجه از شما بپرسیم؟ آیا در شهرستان همجوار حوزه‌ی انتخابیه‌ی شما مصداق عینی کارهای عمرانی را ملاحظه فرموده‌اید؟ آیا نمایندهٔ محترم آن شهرستان جدا از کارهای عمرانی به مباحث سیاسی و چینش مدیران استانی نمی‌پردازد؟
آقای نمایندهٔ عزیز! چرا این حرف‌ها را صادقانه در زمان تبلیغات انتخاباتی به مردم شریف و صادق آن دیار، نگفتید که مردم بتوانند تصمیم بهتری بگیرند؟ البته که شما سابقهٔ خلف وعده و حتی سوگند نیز دارید!
باید هزاران درود فرستاد به جناب بزرگواری که علیرغم همه ایرادهای وارده، صادقانه حرف می‌زد و باعث و بانی انتصاب فرزندان کهگیلویهٔ بزرگ حتی در قامت استاندار می‌شد.
نمایندهٔ بزرگوار! ما این را پذیرفته‌ایم که عزتمان دچار خدشه شده و شما هم بپذیرید که کهگیلویهٔ بزرگ عملکرد این نماینده‌ی خود را دارد، تجربه می‌کند و حالا که موکلان شما از وعده‌های بزرگ و ناشدنی شما احساس  ناامیدی دارند، حداقل انتظار این است که در گفتارتان ملاحظات بیشتری بفرمایید و از مشاوران پرتعداد خود نیز استمداد بیشتری بطلبید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

امدادگر
Iran, Islamic Republic of
.بر ای متن
امدادگر
Iran, Islamic Republic of
طرف از یه جایی بدجور میسوزه..حالا اون طعنه زده و یا شاید نمیخاست جواب بده که گفته استاندار
مه قلی
Iran, Islamic Republic of
اقای فروغی فر
شیر مادرت حلالت با این مقاله.
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات سال ۹۸ عزت را به کهگیلویه برمی گردانیم.
محسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا از خواندن این مقاله خواننده متوجه میشه که نویسنده این متن به شدت از یک موضوع شخصی ناراحت است.خشم و کینه از مقالتان می چکد
ياسر
Iran, Islamic Republic of
. به این حرفها نمیخوره/
نماینده فوق العادست .دیدن نداری،هرچند شما هم . نداری،فقط خودتو بیشتر .
بویراحمدجانباز
احسنت به این نقد
چرومی
Iran, Islamic Republic of
خداوند سرنوشت اقوام رابه همتشان گره زد واین نیزنتیجه اعمال ماست خودکرده راتدبیرنیست
سادات
Iran, Islamic Republic of
ای بیامرزه همی کسته وا متن نوشتنت
معلم چرامی
Iran, Islamic Republic of
درود برشما که از زبان کهگیلویه بزرگ خوب سخن راندید.
جمشید
Iran, Islamic Republic of
درود برشما که حقیقت رافتی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
شیرمادرت حلالت جناب فروغی
سید
Iran, Islamic Republic of
بیامرزد امواتت را با این نگارش زیبا
gvvv
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
همکار فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
حقگو
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت با این گزارش واقعی که ارائه دادی همیشه به این فکر بودم که آیا یک نفر شجاع و با درایت سخن حق را در سایتها بیان می کند یا نه ؟ این گزارش خیلی زیبا و بجا بود احسنت بر شما /
از کهگیلویه محروم
Iran, Islamic Republic of
مشخص است که از نمایندگان قوی جهت معاونین استانداری نظر خواهی می کنند و نیروهای آنان را در معاونتهای استانداری انتصاب میکنند و کهگیلویه در این رهگذر نه تنها مدیران لایق و توانمند خود را از دست داد بلکه هیچ نیروی از کهگیلویه پست مدیر کلی نگرفت و کهگیلویه بزر. است.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
احسن بر این قلم شیوا و حقیقت نویس خیلی بجا و دقیق نوشتید.
پزشک خانواده
United Arab Emirates
وقتی استاد دکتر چمن پزشک نخبه علوم پزشکی شیراز که من از اون موقع باهاش همکلاس بودم و اون متخصص علوم پزشکی تهران و استاد تمام علوم پزشکی با کوله باری از افتخارات علمی و مدیریتی از استان ما رفت همون روز فاتحه عدالت در استان را خواندیم.
حسن پور چرام
United Kingdom
تنها مدیر لایق و قانونگرا دکتر چمن بود که حضورش باعث اون همه پیشرفت در بهداشت و درمان شد اون همه امکانات پزشکی و ام آر آی و ۵۰ دستگاه آمبولانس و ساخت ۱۰۰ خانه بهداشت و بخش جراحی قلب و جراحی مغز و و جذب دهها متخصص و توزیع این امکانات و کلینیک های تخصصی در همه مناطق و بصورت عادلانه همه و همه نتیجه مدیریت علمی و تخصصی آقای دکتر چمن بود که از دوران تحصیلات نمونه دانش آموزی تا پزشکی عمومی تا تخصص تحقیقات پزشکی و تا ارتقای علمی به مرحله استادی دانشگاه از او شخصیت کم نظیری ساخته بود اما قدرش را ندانستیم و نماینده کهگیلویه بزرگ هم هیچ دفاعی از این فرزند نخبه کهگیلویه نکرد.
رجبی
India
درود بر کبنا
و درود بر آقای فروغی
واقعیت اینه که الان کهگیلویه بزرگ هیچ حضوری در مدیریت های استان نداره
قبلا دلمون لااقل به این خوش بود که یک مدیر مقتدر با عدالت که سرآمد جامعه پزشکی بود در راس علوم پزشکی استان بود و همه قبول داشتند که دکتر چمن با قاطعیت و با تجربه و تخصص احاطه بر همه استان دارد و سلامت در استان براساس عدالت بود اما افسوس که قدرش ندانستیم.
استاندار خادمی هم حداقل می تونست یک جاهای مدافع کهگیلویه باشد که متاسفانه با رفتنش موازنه سیاسی به هم ریخت و کهگیلویه مظلوم واقع شد.
ممدوح
Romania
آخ سی کهگیلویه بزرگ از استانداری که تاکنو هیچ سهمی نگرفته و بعد از رفتن جنای دکتر چمن هم فقط یک معاون دانشگاه نصیبش شد جالب اینکه پنج معاون دانشگاه گچسارانی است. مشکلات بهداشتی و درمانی کهگیلویه بزرگ هم با جابجایی همان معاونت حل شد!!!
آرش
Iran, Islamic Republic of
خب سوال عمرانی پرسیدیم.....جوابش پروژههای باشت وگچساران است چکار به آقای عدل هاشمی دارد، مگرهدشت پروژه عمرانی داشته.....
Iran, Islamic Republic of
عمران کوچو بی......
برید دوگنبذون ببینید چقدرتغییر کرده
محمدی گچساران
Iran, Islamic Republic of
نماینده فقط تاجگردون
مردم فقط گچسارانیها
شهرآباد فقط ماا مچکریم تاااااج
Iran, Islamic Republic of
کل چروم بهمیی دهدشت لنده را آب ببرد این عزیزان را خواب برده .... چه کسی از آباد وعمرانی شهرخبردارد اعنبارات استانی درشهرستانهای دیگر تقسیم شد..
دانشگاه علوم پزشکی فقط یک نهادوارگان مهم بود که آنهم یکسال است از دستشان درآمده ،بعد از رفتن دکتر چمن اعنبارات بویراحمدو دهدشت هم در گچساران سرازیر میشود آخ وبختمون
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
این دور شش شهرستان دیگه نماینده ای در مجلس ندارند " رحم الله من قره الفاتحه"
دهدشت
Sweden
آخ سی مرد سیاست موحد ..کجایی موحد که کهگیلویه بعداز تو چه میکشد
داورپناه
United Arab Emirates
خدایا شکرش که اقای استاندار خادمی منت عدل هاشمی پور را نکشید و ارتقا پیدا کرد و به یک استان دیگر رفت.
و درود بر شرف و غیرت دکتر چمن که جایگاه پزشکی و تخصصی و استادی دانشگاه خود را حفظ کرد و زیر بار باج خواهی هیچ کس نرفت و باز خدایا شکرش که ایشون هم ریاست یک دانشگاه بسیار پیشرفته شد.
اما آقای فروغی فر درست گفته که کهگیلویه ضرر کرده و در حاشیه بودن کهگیلویه ادامه داره....
حقیقتگو
Iran, Islamic Republic of
هنو اولشه ککایل...
حقیقتگو
Iran, Islamic Republic of
باید و روزمو بروه تا باوربکنیمو
محمدی
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین نماینده عدل هاشمی میباشد فقط بلده مردم را به وعدهای. دلخوش کنه فکر کرد نمایندگی همین جوریه البته ..معلوم شد
سینا گلمحمدی
Iran, Islamic Republic of
مگر کهگیلویه کسی بفکرش هست......
نصف شهرستان مهاجرت کردند، شهروروستا خالی شده است.دیگرعمران برای که میخواهید انجام دهید ازمدیرانتان هم که نمیتوانید دفاع کنید. دو اداره مهم و حیاتی مدیریت وبرنامه ریزی و علوم پزشکی دردست گچسارانیهاست ، بقیه هم مثل کشاورزی ،استانداری ،نفت ، بانکها هم مدیران باشت گچساران...
رهنما
Iran, Islamic Republic of
من با هموطنمان سینا موافقم...
کاری به گروه و طایفه بندی ندارم ولی وقتی همه ادارت دردست یکعده هست دیگرباید حق را گرفت،، حق گرفتنی است ... درمرکزاستان فقط یک اداره میراث فرهنگی یاسوجی است بقیه استان هییییچ .....
استانداری و بهداشت درمان پستهای کلیدی استان هستند جایی نبود که به خاطر حب و بغض باعث ازدست دادن نیروهای خوش فکراستان شویم...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1