کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کهگیلویه در محاق، نماینده کجایی؛ نقدی بر یک سخن «حاج عدل»

4 دی 1396 ساعت 9:00


جواد فروغی فر

پس از انتخاب معاونان استاندار و مششخص شدن نقش و وزن سیاسی نمایندگان در تعیین آن‌ها، بیش از پیش ضعف سیاسی و ناکارآمدی نمایندهٔ محترم کهگیلویه بزرگ مشخص گردید، صد البته رفوزدگی ایشان در زمان برکناری قوی‌ترین مدیر استانی حوزه نمایندگی وی یعنی دکتر چمن و همچنین ناتوانی ایشان در حفظ استاندار قبلی، قبلاً بر همگان ثابت شده بود ولی امروز در مصاحبهٔ ایشان در یکی از سایت‌ها جمله ای دیدم که در شأن و تراز یک نمایندهٔ مجلس ولو هرچند ضعیف، دیدم که خنثی بودن وی را اثبات و تأیید می‌نماید و آن هم این بود که ایشان در پاسخ به سؤالی در خصوص عدم حضور هیچ شخصی از حوزهٔ انتخابیهٔ وی حتی در قامت معاون استاندار، فرموند: «انتظار دارم سؤالات عمرانی از من بپرسید و پاسخ مسائل سیاسی را از آقای استاندار بپرسید»!!!
حال سؤال این است که اولاً: آیا نمی‌دانید عصاره‌ی مباحث و مسائل سیاسی نماینده مجلس است؟ شما که در پیگیری مطالبات موکلان خود ناتوان بودید چرا قبول وکالت نمودید؟ شما لطف نموده و از خود سلب وکالت و نمایندگی کنید آن وقت ما خودمان قطعاً این سؤال را از جناب استاندار خواهیم پرسید.
ثانیاً: شما اگر دنبال کارهای عمرانی بودید و فقط به سؤالات عمرانی پاسخ می‌دهید آیا نمایندگی مجلس جای کارهای عمرانی است؟ و آیا همان سمت قبلی شما برای انجام کارهای عمرانی مناسب تر نبود؟ آیا نمی‌دانید توزیع بودجه‌های شهرستانی و تخصیص اعتبار و تعریف پروژ های عمرانی و تکمیل آن‌ها...توسط همین معاونان و مدیرانی که شما نقشی در انتخابشان ندارید انجام می‌شود؟
سردار عزیز! از کدام کار عمرانی قابل توجه از شما بپرسیم؟ آیا در شهرستان همجوار حوزه‌ی انتخابیه‌ی شما مصداق عینی کارهای عمرانی را ملاحظه فرموده‌اید؟ آیا نمایندهٔ محترم آن شهرستان جدا از کارهای عمرانی به مباحث سیاسی و چینش مدیران استانی نمی‌پردازد؟
آقای نمایندهٔ عزیز! چرا این حرف‌ها را صادقانه در زمان تبلیغات انتخاباتی به مردم شریف و صادق آن دیار، نگفتید که مردم بتوانند تصمیم بهتری بگیرند؟ البته که شما سابقهٔ خلف وعده و حتی سوگند نیز دارید!
باید هزاران درود فرستاد به جناب بزرگواری که علیرغم همه ایرادهای وارده، صادقانه حرف می‌زد و باعث و بانی انتصاب فرزندان کهگیلویهٔ بزرگ حتی در قامت استاندار می‌شد.
نمایندهٔ بزرگوار! ما این را پذیرفته‌ایم که عزتمان دچار خدشه شده و شما هم بپذیرید که کهگیلویهٔ بزرگ عملکرد این نماینده‌ی خود را دارد، تجربه می‌کند و حالا که موکلان شما از وعده‌های بزرگ و ناشدنی شما احساس  ناامیدی دارند، حداقل انتظار این است که در گفتارتان ملاحظات بیشتری بفرمایید و از مشاوران پرتعداد خود نیز استمداد بیشتری بطلبید.
 


کد مطلب: 302272

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/302272/کهگیلویه-محاق-نماینده-کجایی-نقدی-یک-سخن-حاج-عدل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1