تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۳۰۰۲۱۰

چرا وضعیت حجاب در دانشگاه‌های استان اسفبار شده / برخی دختران «فکلی مکلی»، «سانتی مانتی» و «صاف کاری و نقاشی» شده / اینان به دروغ می‌گویند ما اصلاح طلبیم

۹
۰
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: امروز فضای دانشگاه های استان ما اسلامی نیست.
به گزارش کبنا از قلعه رئیسی، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
امام جمعه قلعه رئیسی به تصمیم ترامپ در به رسمیت شناختن قدس اشاره و عنوان کرد: اولین نتیجه تصمیم ترامپ ایجاد انسجام و وحدت جهان اسلام و نزدیک شدن امت اسلام حول محور فلسطین و علیه آمریکا و اسرائیل بود و این تصمیم ناشی از عجز و ناتوانی در مدیریت تحولات منطقه توسط آمریکا و اسرائیل بود و سیاست سازش و عادی سازی روابط با رژیم صهونیستی سیاستی پوچ و شکست خورده است.
صلواتی خاطرنشان کرد: این اقدام آمریکا دشمنی مستمر آمریکا با جهان اسلام و جهان عرب اثبات شد و پیام سردار رشید اسلام آقای سلیمانی به فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام و جهاد اسلامی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی برای پشتیبانی همه جانبه از نیروی مقاومت فلسطین هم لبیکی بود و هم اینکه هرجا مظلومی باشد و ردپای ظالمی است ایران اسلامی حضور دارد.
وی به روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و یادآور شد: دانشگاه و حوزه دو مغز متفکر جامعه هستند و تمام سعادت و شقاوت و انحطاط جامعه بستگی به این دو نهاد دارد و اگر دانشگاه و حوزه مهذب و متعهد باشند می‌توانند جامعه را سعادتمند کنند و بزرگترین فاجعه این است که حوزه و دانشگاه از هم جدا باشند و در مقابل همدیگر باشند.
امام جمعه قلعه رئیسی تاکید کرد: امروز نقشه دشمن این است که این دو قشر را از هم جدا کند تا کشور را غارت کند و جدا شدن ملت و روحانیت و دانشگاه عامل هلاک شدن ملت و اسلام و کشور می‌شود.
صلواتی با انتقاد از برگزاری برنامه‌هایی که در دانشگاه‌های استان اجرا شد گفت: امروز فضای دانشگاه‌های استان ما اسلامی نیست در دانشگاه های استان ما دین و عقاید و اخلاق دانشجویان تقویت نمی شود و دچار آسیب و آفت هایی شده است وضعیت دانشگاههای استان و وضعیت فرهنگی استان ما دچار ولنگاری و سهل اندیشی شده است.
وی اضافه کرد: دانشگاه‌های استان و مجموعه‌های آموزشی نیاز به خانه تکانی اساسی دارند استان ما را با غیرت، عفت و حیاء می شناسند امروز وضعیت خیابان‌ها و دانشگاه های استان در حد فاجعه است عکس‌هایی که از مراسمات روز دانشجو در سایت‌ها می‌باشد مایه ننگ و شرمندگی است و ظلم در حق خدای متعال قرآن، پیامبر و اهل بیت(ع) و حضرت زهرا(س) است و ظلم در حق شهدا و خون شهیدان است.
امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: چرا وضعیت حجاب در دانشگاههای استان ما به چنین وضعیت اسفباری گرفتار شده و چه کسانی بایستی جواب خون ۱۸۰۰ شهید استان را بدهند؟ این پاسداری از احکام اسلام و قرآن وخون شهیدان هست؟ این احیای فرهنگ زهرای اطهر سلام الله علیها است؟ آنهایی که در دانشگاههای استان هستند و مسئولان فرهنگی جواب دهند برنامه روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی و اتفاقاتی که افتاد هم فرهنگ هم احیاء هم عفت و هم غیرت مردمان این استان را به باد داد؛ ما اصلاح طلبان را به دینداری و حریم نگه داشتن از خدا و رسول می شناسیم آنان را معتقد به اسلام و قرآن و احکام اسلام می‌شناسیم مرگ بر این نوع اصلاح‌طلبی که این چنین عقاید تشیع و احکام اسلام را به سخره بگیرد این افساد طلبی هست اصلاح طلبی نیست اینان به دروغ میگویند ما اصلاح طلبیم.
صلواتی تبیین کرد: این کجا آزادی هست؟ این چه روشنفکری هست که برخی دختران فکلی مکلی شده و سانتی مانتی شده و صاف کاری و نقاشی شده در معرض دید نامحرمان و حراج در انتظار عموم قرار بگیرند؟ این نتیجه علم و درس خواندن و تربیت اسلامی هست؟ این نتیجه سهل اندیشی خانوادها و مدیران ناکارآمد و سیاسی کار و منفعت طلب است نتیجه بیکاری و حقوق های نجومی و تفکر اشرافی گری و لیبرالی و غربگرایی است. این نتیجه ناکارآمدی مدیران فرهنگی و متولیان فرهنگی هست این نتیجه مدرک گرایی است.اگر مسئولان دانشگاه نمیتوانند کاری کنند و نمیتوانند از این وضعیت اسفبار جلوگیری کنند لابد نمانند وقتی نمی توانید این خیانت است.
وی با بیان اینکه همگان بدانند با این وضعیت و ادامه این شرایط فرهنگ حیاء غیرت و عفت از استان ما رخت بر می بندد و به سمت نحطاط و نابودی می رود اظهار داشت: در این زمینه از امت حزب الله از مردم متدین استان از غیور مردان این استان از جوانان انقلابی از علما روحانیت و اساتید متعهد دانشگاهها از خانواده شهیدان از وارثان راه شهدا می‌خواهم به دفاع از اسلام و قرآن و شریعت و احکام اسلام و سنت و سیره رسول اکرم(ص) و اهل بیت(ع) قیام کنید؛ امروز وظیفه همه امر به معروف و نهی از منکر است امروز بی تفاوت بودن در این عرصه تهاجم و ناتوی فرهنگی خیانت و ظلم است.
صلواتی به لاحیه بودجه سال ۹۷ هم اشاره و یادآور شد: اگر به سیاست های اقتصاد مقاومتی در این کشور بهاء داده می شد اگر مدیریت اجرایی کشور به جای تفکر ایبرالی و غربگرایی و نسخه های غربی و مدیریت تکنوکرات ها و اشرافی گری ها مدیریت انقلابی و جهادی و نسخه التیام بخش اقتصاد مقاومتی را مبنا قرار می داد امروز گرفتار این همه معضل و مشکلات نمی شد و امید است مجلس با تفکر انقلابی و جهادی و مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی این لاحیه ۹۷ را که بر اساس تفکرات انقلابی و ولایی نیست اصلاح کند.
وی افزود: بودجه سالانه بایستی بر اساس برنامه های ۵ساله نوشته شود اما دانشمند محترم برنامه توسعه ششم را کنار گذاشته و به برنامه ۴ساله ای اشاره می کند که نه دولت تصویب کرد و نه مجلس و این کار غیرقانونی است.
امام جمعه قلعه رئیسی به سفر وزیر خارجه انگلیس به کشور هم اشاره و متذکر شد: هر جا انگلیس قدم بگذارد بوی تفرقه، فریب دخالت، خیانت، نقض عهد می آید و همیشه به دنبال غارت بود و انواع و اقسام خیانت در حق ایران را انجام داد و کارنامه انگلیس در ایران سیاه است و در برجام به دنبال فریب ایران و نقش دم آمریکا را بازی می کند و امیدوارم مسوولان فریب مسول خیانتکار انگلیسی را نخورند.
صلواتی در ادامه گفت: بعضی از دلها یک روزی مستقیم بودند و در راه راست قرار داشتند درست حرکت می کردند اما بعد برگردانده شدند و مولا علی(ع) می فرماید بعضی ها یک روزی درست حرکت می کردند اما دلهایشان واژگون شد حالا چرا واژگون می شود خدا که به کسی ظلم نمی کند خودمان هستیم که آلوده دنیا می شویم و آلوده محبت های بی جا و جاه طلبی می شویم.
وی خاطرنشان کرد: افرادی در طول این سالیان انقلاب اوایل در خط انقلاب و نظام بودند اما بعد فاصله گرفتند مرجع تقلید بود اما منحرف شده یار امام، نخست وزیر و رئیس جمهور بود اما منحرف شد و اندیشه های امام را تحریف می کرد و از خط امام فاصله گرفت و رئیس جمهور بود و از خط امام فاصله گرفته و در مقابل نظام ایستاد، رئیس جمهور بود اما فتنه را همراهی کرد، رئیس جمهور بود اما اصل نظام را تحریف می کند و سیاه نمایی می کند و کار این فرد هم فتنه است آن فتنه دعوت به اغتشاش می کرد اما این فتنه قوه قضائیه را زیر سوال می برد و به دنبال فریب افکار عمومی هستند و از قوه قضائیه اعتماد زایی می‌کنند و در این شرایط چراغ و قطب نما ولایت فقیه است و سعی کنیم معیار و مبنا برای ما ولی باشد و الا ما هم منحرف می شویم.
خبر از حسن آرمند
نام شما

آدرس ايميل شما

شهر من دهدشت
Iran, Islamic Republic of
عالیجناب اولا اصلاح طلبی و اصلاحات مربوط به اندیشه هست دوما هر کسی که به قول شما فکل موکله مگه اصلاح طلبه سوما افراطی گری چه چپ و چه راست چهره خوشی ندارد. هر دو تنفر زا میشه برادر
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
از . مسئول یاد میگیرن.نگاه به آرایش ونوع پوشش اونها بفرمایید
امیر محمد
Iran, Islamic Republic of
احسن
معلم
Iran, Islamic Republic of
وقتی دخترها خودشون این جوری شدند از دست مسئولان چه کاری ساخته است
ایل
Iran, Islamic Republic of
بذار شهردار تعیین بشه
جو جو
Iran, Islamic Republic of
شیخم به طعنه گفت حرام است می! مخور!!!
گفتم به چشم گوش به هر .
جو جو
Iran, Islamic Republic of
کبنا
نترس از اندیشه های عریان
لطفا پخش کنید نظرات را..
ای دل غافل
بابا بخدا مردم سفرهایشان خالی هست.شما دنبال چه هستید.
چند سال برنامه های مذهبی و سیاحتی داشتید.چند هزار میلیارد هزینه فرهنگ اسلامی شد آخر به کجا رفت. کسی دیکه ا. یه زمانی ویدیو جرم بود و فیلمهای ایران قدیم جریمه سنگین داشت.الان کسی با وجود اینکه آزاد هست حتی برای نمونه در خانه ای پیدا نمیکنی. به فکر مردم باشید .نه دنبال نقطه ضعف. دنبال آسایش و کار و معشیت مردم باشید راهکار برای افسردگی مردم پیدا کنید. لطفا منتشر کنید.
مسجدی
Iran, Islamic Republic of
آخ سی ای مرد
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1