تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۸
کد مطلب : ۲۹۸۸۰۸

نظر آیت‌الله ملک‌حسینی در رابطه با نام‌گذاری بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج/ شورای فرهنگ عمومی می‌تواند از عملکرد قانونی خود دفاع کند

۲۲
۰
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در استان در خصوص حاشیه‌های بوجود آمده پیرامون نامگذاری بیمارستان جدید شهر یاسوج گفت: قبلاً هم در جمع دو گروه گفته‌ام که قانون باید داوری کند و اگر حرکت‌ها به شکل قانونی انجام شده باشد، همه باید به قانون تمکین کنند.
آیت الله ملک حسینی در خصوص پی نوشت نامه ای خطاب به استاندار وقت، افزود: به من گفته شد که مراحل قانونی طی نشده و در هنگام واگذاری زمین شرط شد که به نام شهدای منطقه نامگذاری شود. بر این اساس من توصیه‌ام این بود که مناسب است اصلاح شود و در جمع هر دو گروه از عزیزان نیز گفتم که اگر چنین شرطی وجود داشته باید متعهد به آن بود و اگر هیچ شرطی وجود نداشته و مراحل قانونی طی شده، باید پایبند به قانون باشیم.
وی بیان کرد: گفتگوهای مطرح شده با هر دو طرف ضبط شده و موجود است و کسی نباید حرفی را نسبت دهد.
آیت الله ملک حسینی اظهار کرد: البته در جمع برخی از عزیزان پیشنهادی را مطرح کردم و احساس کردم پیشنهاد آبرومندانه ای است و به وسیله آن می‌شد به گفتگوها پایان داد اما هیچ یک از مسئولان سؤال نکردند که این پیشنهاد چه بود.
وی تاکید کرد: اگر مناسبات لحاظ شده و مراحل قانونی طی شده هیچ کس حق ایجاد هیجان کاذب و تحریک احساسات را ندارد.
وی تاکید کرد: اگر شورای فرهنگ عمومی مسیر را به شکل قانونی دنبال کرده می‌تواند از عملکرد قانونی خود دفاع کند.
وی تصریح کرد: بدون شک مسئولان مسئله را رصد خواهند کرد و در میان هر دو گروه انسان‌های با شخصیت و با درایت وجود دارد که قطعاً نخواهند گذاشت تنشی ایجاد شود تا خدای ناکرده آبروی طایفه‌های ما و عشایر ما مخدوش شود.
آیت الله ملک حسینی در پایان گفت: بنده به آقای دادستان و مسئولان استان و مسئولان مربوطه توصیه می‌کنم هرچه سریع‌تر مسئله را دنبال و به همه صحبت‌ها فیصله دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مسلمان
Iran, Islamic Republic of
بسیار متشکر ، اگر چه از محضر حضرتعالی انتظار نظارت بیشتر بر امور داریم چون اگر اینگونه شود خیلی اتفاقات از جمله انتصاب های طایفه ای و استخدام های فامیلی نمی افتاد ولی باز هم سپاس ، چون چه زمان حضرت آیت الله العضمی مرحوم و چه حال که از وجود حضرتعالی بهره مندیم اگر نبودید مشکلات و فجایع از سوی به اصطلاح مسئولان تصمیم گیر شهر خیلی مصیبت بار تر بود ، سایه ولایت فقیه بر سر فقیر مردم مستدام باد .
عسکریان
Iran, Islamic Republic of
اسمشو بگذارند بیمارستان آیت الله ملک حسینی با این اسم مردم بویر احمد راضی هستند
عسکریان
Romania
با سلام. اسمشو بگذارند بیمارستان آیت الله ملک حسینی با این اسم همه مردم بویر احمد راضی هستند.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
آخ و بختم !!!! اندیشمندان و گروههای علمی برای ادامه حیات بشر در کره ماه دنبال آب هستند اون وقت مردم ما بر روی یک نامگذاری جر و دعوا میکنند !!!
جلال
Iran, Islamic Republic of
الحق که جهان سومی هستیم . روی چه چیزایی بحث میشه .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ایت الله ملک حسنی ولی نعمت ما است .به عنوان یک شهروند پیشنهاد می دم بگذارند شهدای یاسوج که شامل همه شهدا خواهد بود تا قضیه تمام شود وهردوطایفه نمی توانند دخالت کنند
حق گو
Iran, Islamic Republic of
بگذارند بیمارستان امام حسین (ع ) یاسوج
علی
Iran, Islamic Republic of
یک نام بی طرف انتخاب کنند بهتراست
سید علی صفدر
Iran, Islamic Republic of
"اگر مناسبات لحاظ شده و مراحل قانونی طی شده هیچ کس حق ایجاد هیجان کاذب و تحریک احساسات را ندارد."
محضر حضرت آیت الله ملک حسینی
الحق نشان از پدر داری- یادم میاد مرحوم آیت الله بزرگ وقتی جناب آقای خاتمی برا سخنرانی تو یاسوج کلی دوستان براش تنش وسنگ اندازی کردن که نتونه سخنرانی کنه و مرتب تهدید وارئاب میکردند ولی با پا در میانی آن مرد بزرگ- که احترامش برای همه واجب است- همه چی به خوبی تمام شد. روحش شاد.
این سخنان حکیمانه چنان میتواند در جامعه تاثیر گزار باشد که کلی از ناهنجاری ها، بداخلاقی ها، کدورت ها و دشمنی ها را کمرنگ کند.
حضرت آیت الله،این روزها چنان ذهن جامعه درگیر مسائل حاشیه ای شده است که مگو ومپرس.
انتظار ما از نماینده ولی فقیه در استان این است که نگزارند کار به جاهای باریک بکشدو این جمله شما در همه امورات سیاسی واجتماعی هم باید فصل الخطاب باشد، اگر مناسبات لحاظ شده و مراحل قانونی طی شده هیچ کس حق ایجاد هیجان کاذب و تحریک احساسات (مردم)را ندارد.
رها
Iran, Islamic Republic of
چطور تو شهرهای ما اسم شهدایدیگر استانها را رو خیابانها میگذاران اما استانهای دیگر تا حالا اسم هیچ کدام از شهدای مارا نگذاشتن بخصوص پایتخت ایران
ن م از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت پدر ارزشمند حضرت آیبت الله ملک حسینی ، مردم ما مردمی با فرهنگ و متمدن می باشند بخاطر اینکه استان ما دچار خدشه نشود توصیه این حقیر این است که نام مبارک امام هشتم به نام امام رضا (ع) که نام مبارکی است و می تواند ذهن همه افراد را به خو جلب نماید و فصل الخطاب هم می باشد مزین گردد تا هیچگونه دغدغه ای برای معترضین وجود نداشته باشد. یا امام رضا دوستت داریبم .
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
عجیبه که سایت های خبری اخبار کذبی از طرف آیت الله ملک حسینی منتشر میکنن، ما اهالی دولت اباد اسنادی داریم که آیت الله ملک حسینی با اسم شهدای دولت آباد موافقت کردن . پس اخبار کذب منتشر نکنید
علی صفدر
Iran, Islamic Republic of
جناب علی صفدر چرا نمی پرسی این روال چطوری طی شده در سال ها ی گذاشته با پیگیری اهالی دولت آباد نام بیمارستان از بزرگمهر تغییر کرد وقرار شد بشود دولت آباد اما با توجه به اینکه رئیس شورای وقت افقای امیر با سیاسی کاری وقوم گرای مسئله را تغییرداد ما ازاین ناراحتیم فقط رابطه باری
محمدصادقی
Iran, Islamic Republic of
والا ما چیز زیاد و غیرمنطقی از مسئولان نمی خواهیم. زمبن و ملک پدری خود را اهدایی داده ایم و الان جوانان و فرزندان همین مالکین جزو افراد و قشر بیکار می باشند.
ملک خود را اهدا کرده ایم پس لطفا با احساسات مردم بازی نکنید و حرمت شهدای ما را نشکنید.
بچه ی گچساران
Iran, Islamic Republic of
متاسفیم برای استان اشکالامان درنام است شهدا هیچ فرقی دارند هم ما مدیون آنهایم وهمه آنها درمحضر خدا یکی هستند ازکاه ؛کوه نسازید درضمن ازاین بزرگ مرداستانمان آیت الله ملک حسینی متشکریم
حقیقت تلخ
Iran, Islamic Republic of
واقعا استان . هستید...
نوید
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم خوب عالی بهتر از این نمیشه، واقعا که حقمون همینه روی اسم اینقد پافشاری داریم اونوقت روی امکانات بیمارستان و اقدامات کادر بیمارستان و خدمات هیچ حساسیتی نیست و به راحتی عبور می کنیم. از ماست که بر ماست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام این بیمارستان در خیابان امام رضا است
شهروندان یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
سلام ضمن تشکر از نظرات مختلف شهروندان واقعا برادری که نام امام رضا را برای این بیمارستان انتخاب کردند بسیار مبارک است و من هم از این نام مبارک استقبال می کنم از شورای فرهنگ عمومی استان می خواهیم که این نام را برذای بیمارستان انتخاب تا دغدغه های مردم کم شود و جای اعتراضی هم وجود ندارد .
بنازم این فرهنگ را
خدا را شکر تمام مشکلات ما در حوزه بهداشت و درمان حل شده ، تمام بیمارستان ها وضعیت مناسبی دارند ، مشکل نوبت دهی و درمان ، هر کس وارد بیمارستان امام سجاد از محوطه تا اورژانس و داخلی و زایمان و ... شود لذت می برد و بعد از ۱۲ سال آسانسور این بیمارستان هم که در حال درست شدن هست . حقوق مزایای پزشکان هم اگر ناکافی ست پیگیری می شود... فقط مشکل ما همین نام بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی یاسوج هست و چون کیفمان تخت است و بعد از ۱۵ سال ۷۰ درصد پیشرفت کار دارد و تختشان هم آماده هست و منتظر بیمار هستند ... از مسولین محترم استان و کشور عاجزانه تقاضامندیم مشکل نام این بیمارستان را حل نکنند چون ظاهرا این هم برای عده ای نان و برای عده ای نام و شهرت دارد تا حداقل فعلا بزرگان و ریش سفیدان و مدیران و مسولان ما سرگرم باشند و دانشگاه علوم پزشکی استان هم به وظایفش عمل کند.
عرفان
Iran, Islamic Republic of
با سلام بنظر بنده هم جهت جلوگیری از هر گونه تنش و مشکلی برای شهر، بهترین نام را که هم عمومی باشد و هم حساسیتی بوجود نیاید بگذارند و خیال همه را راحت کنند. حتی اگر قبل هم نامی تعیین شده باشد بهتر است که نامی جدید انتخاب شود. بخدا خوشایند نیست در سطح کشور این دغدغه بچرخد و به ریش مردم ما بخندند.
حرف حق(1)
Iran, Islamic Republic of
این بیمارستان در آینده معروف میشود بنام بیمارستان (جَری) بعدآ نسلهای آتی میپرسند قضیه بیمارستان جَری چیه؟آدم روش نمیشه توضیح بده که قضیه چی بوده.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1