کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نظر آیت‌الله ملک‌حسینی در رابطه با نام‌گذاری بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج/ شورای فرهنگ عمومی می‌تواند از عملکرد قانونی خود دفاع کند

20 آذر 1396 ساعت 1:28


نماینده ولی فقیه در استان در خصوص حاشیه‌های بوجود آمده پیرامون نامگذاری بیمارستان جدید شهر یاسوج گفت: قبلاً هم در جمع دو گروه گفته‌ام که قانون باید داوری کند و اگر حرکت‌ها به شکل قانونی انجام شده باشد، همه باید به قانون تمکین کنند.
آیت الله ملک حسینی در خصوص پی نوشت نامه ای خطاب به استاندار وقت، افزود: به من گفته شد که مراحل قانونی طی نشده و در هنگام واگذاری زمین شرط شد که به نام شهدای منطقه نامگذاری شود. بر این اساس من توصیه‌ام این بود که مناسب است اصلاح شود و در جمع هر دو گروه از عزیزان نیز گفتم که اگر چنین شرطی وجود داشته باید متعهد به آن بود و اگر هیچ شرطی وجود نداشته و مراحل قانونی طی شده، باید پایبند به قانون باشیم.
وی بیان کرد: گفتگوهای مطرح شده با هر دو طرف ضبط شده و موجود است و کسی نباید حرفی را نسبت دهد.
آیت الله ملک حسینی اظهار کرد: البته در جمع برخی از عزیزان پیشنهادی را مطرح کردم و احساس کردم پیشنهاد آبرومندانه ای است و به وسیله آن می‌شد به گفتگوها پایان داد اما هیچ یک از مسئولان سؤال نکردند که این پیشنهاد چه بود.
وی تاکید کرد: اگر مناسبات لحاظ شده و مراحل قانونی طی شده هیچ کس حق ایجاد هیجان کاذب و تحریک احساسات را ندارد.
وی تاکید کرد: اگر شورای فرهنگ عمومی مسیر را به شکل قانونی دنبال کرده می‌تواند از عملکرد قانونی خود دفاع کند.
وی تصریح کرد: بدون شک مسئولان مسئله را رصد خواهند کرد و در میان هر دو گروه انسان‌های با شخصیت و با درایت وجود دارد که قطعاً نخواهند گذاشت تنشی ایجاد شود تا خدای ناکرده آبروی طایفه‌های ما و عشایر ما مخدوش شود.
آیت الله ملک حسینی در پایان گفت: بنده به آقای دادستان و مسئولان استان و مسئولان مربوطه توصیه می‌کنم هرچه سریع‌تر مسئله را دنبال و به همه صحبت‌ها فیصله دهند.


کد مطلب: 298808

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/298808/نظر-آیت-الله-ملک-حسینی-رابطه-نام-گذاری-بیمارستان-۲۸۳-تختخوابی-یاسوج-شورای-فرهنگ-عمومی-می-تواند-عملکرد-قانونی-خود-دفاع-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1