تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۲۹۶۳۴۸

واقعیت شورای شهر قلعه رئیسی چیست؟ / چه کسانی فضا را مسموم می‌کنند؟ / امام جمعه چه چیزی می‌خواهد بگوید

۳
۰
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: در بحث شورای شهر فعلا صبوری می‌کنم و اگر شرایط تغییر نکرد در آینده در این رابطه واقعیت‌ها را برای مردم بیان می‌کنم و عوامل و عللی که موجب شد این شرایط اتفاق بیافتد را بیان می‌کنم و امیدوارم عده‌ای فضا را مسموم نکنند و حاشیه سازی نکنند و انتظار می‌رود مردم کمک کنند تا انشالله به انتخاب شهردار پایان داده شود.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است و تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: شتاب در امری که تحقق آن به دست خداست و زمان وقوع آن از اسراری است که ما خبر نداریم موجب می شود روحیه اعتراض پیدا شده و ممکن است به انکار امام منجر شود.
وی به دیدار محبان اهل بیت(ع) با رهبر معظم انقلاب اشاره و بیانات رهبر معظم انقلاب را تبیین کرد.
صلواتی به آغاز هفته وحدت اشاره و تاکید کرد: امروز دنیای اسلام نیاز شدید به وحدت و اتحاد دارد و راه این است که امت اسلام وحدت خودش را حفظ کند و امروز ضعف و ذلت مسلمانان دنیا به خاطر اختلاف است و امروز امت اسلام برای وحدت باید اختلافات درگیری‌ها و کارشکنی‌ها را کنار بگذارند و وحدت در جهت خدمت و حاکمیت اسلام باشد.
امام جمعه قلعه رئیسی به روز مجلس و شهادت آیت الله مدرس اشاره و یادآور شد: وظیفه مجلس قانون گذاری و نظارت است و سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، و فرهنگی کشور در مجلس رقم می‌زند و ناظر بر عملکرد قوه مجریه است و اگر نمایندگان هم قانون خوب و راهگشای تصویب کنند و بر حسن اجرای قانون نظارت کنند و مشکلات ملت حل می‌شود و مجلس بایستی انقلابی بماند و انقلابی عمل کند.
وی بیان کرد: اگر مجلس در برجام انقلابی عمل می‌کرد کشور گرفتار این نوزاد نامیمون و نامبارک نمی‌شد و اخیرا دولت محترم لاحیه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنواسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم را تقدیم مجلس کند و طبق این لاحیه سردار سلیمانی در داخل کشور تحریم می‌شود و این لاحیه دست و پای کشور را در حمایت مظلومان می‌بندد و کشور ما را در چاه تحریم‌های جدید قرار می‌دهد و این لاحیه فقط مشکلات کشور را زیادتر می‌کند.
صلواتی با بیان اینکه آمارهای کاغذی با واقعیت زندگی مردم تناسب ندارد، خاطرنشان کرد: آمارهای اقتصادی در زندگی مردم ملموس نیست و مردم حسن تورم یک رقمی ندارد و حرف ها فقط روی کاغذ صحیح است و دخل و خرج بودجه ۹۶ در این شش ماه با هم تطابق ندارد و هزینه‌ها و درآمدها زیاد است و درآمد بودجه غیر واقعی پیش بینی شده و همچنان مشکلات اقتصادی به قوت خود باقی است.
امام جمعه قلعه رئیسی به میلاد مسعود خاتم المرسلین اشاره و تصریح کرد: مهمترین وظیفه ما عمل به دستورات رسول خدا و امام جعفر صادق(ع) است و هم اخلاق و هم در رفتارمان رسول خدا را الگو قرار دهیم و اگر اخلاق نبوی در جامعه باشد دیگر لج و لجبازی معنا ندارد و انتقام وجود ندارد.
وی به روز ۱۶آذر روز دانشجو اشاره و یادآور شد: ۱۶ آذر روز دانشجو ضد نیکسون، ضد آمریکایی و ضد سلطه است و دانشجو می‌بایست نگاه کلان به اهداف انقلاب داشته باشد و کلید اصلی بازکردن قفل‌های گوناگون اهمیت دادن به علم است و دانشگاه محل تربیت و تعالی است و امروز جریانات سیاسی از دانشجویان استفاده ابزاری می‌کنند و این خیانت به دانشجو است.
صلواتی اضافه کرد: دانشجوی افراط کار سیاسی یا انفعال وی تفاوت سیاسی با آموزه‌های اسلامی و دینی و اصول نظام در تضاد است و دانشجو سیاسی باشد سیاست زده نباشد و دانشجو می‌بایست مطالبه‌گر باشد و منصفانه نقد کند.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه مدرک گرایی کشور را به لبه پرتگاه می برد، ادامه داد: امروز مدیرانی که هم سرکار هستند و هم به دنبال مدرک برای نان بیشتر یا جایگاه بالاتر عامل در درد و رنج مردم و مشکل کشور هستند و از مدیران مدرک‌گرا فقر و فساد و تبعیض به وجود می‌آید و بازار کار نیاز به نیروی کارآمد دارد نه مدرک و خروجی دانشگاه‌ها بر اساس نیاز کار و جامعه نیست و هماهنگی بین نیاز جامعه و خروجی دانشگاه ها وجود ندارد و امروز می بینیم در نگاه مردم پیمانکار از اساتید دانشگاه عزیزتر است و این یک آسیب خطرناک است.
وی به سفر استاندار به منطقه چاروسا اشاره و تاکید کرد: از استاندار، مدیران استانی، فرماندار و مدیران شهرستانی که به چاروسا آمدند و پیگیری مشکلات مردم بودند تشکر می‌کنم و مصوباتی را برای حل مشکلات منطقه داشتند که امیدواریم نتیجه بسیار خوبی در آینده داشته باشد.
صلواتی در پایان به وضعیت انتخاب شهردار از سوی شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی اشاره و متذکر شد: در بحث شورای شهر فعلا صبوری می‌کنم و اگر شرایط تغییر نکرد در آینده در این رابطه واقعیت‌ها را برای مردم بیان می‌کنم و عوامل و عللی که موجب شد این شرایط اتفاق بیافتد را بیان می‌کنم و امیدوارم عده‌ای فضا را مسموم نکنند و حاشیه سازی نکنند و انتظار می‌رود مردم کمک کنند تا انشالله به انتخاب شهردار پایان داده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدی
Iran, Islamic Republic of
خدا راشاهد و گواه میگیرم منشع اصلی اختلافات چاروسا.. است ولی نمیدانم با...این حرفها را میزند
مه قلی
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی چاروسا شخص امام جمعه است و بس.
ایلم
Iran, Islamic Republic of
من اهل اونجا نیستم اما خود ایشون به شورا فشار میاره و در پی اینه ک کسی که مورد نظر خودشه انتخاب کنه یعنی اقای روشن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1