تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۲۹۶۳۲۰

حجازی: کمتر جواب مثبتی شنیده‌ایم / وزیر نفت محبت کنید، جوانان گچساران بیکارند / دود ابتذالی که مردم می‌خورند

۹
۰
کبنا ؛امام جمعه گچساران گفت: ملت بزرگ ایران نزدیک به ۴۰ سال است ابر قدرتی به اصطلاح آمریکا را به زانو در آورده و به ذلت کشانده است.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرازی ازفرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رهبری بارها از برخی انسان‌ها گلایه دارند که چرا این همه مأیوس و ناامید هستید و چرا متحد نمی‌شوید و در مسیر قرآن و اهل بیت علیهم السلام محکم و استوار مقاومت نمی‌کنید.
وی افزود: رهبری می‌فرمایند، ما تجربه داریم که می‌توانیم و به چشم خود مشاهده کرده‌ایم که می‌توانیم، برخی‌ها آیه یاس می‌خوانند که ملاحظه قدرت‌ها را بکنید، که این طور نیست و در توطئه‌های منطقه که آمریکا و صهیونیسم به وجود آورده بودند همه با اقتدار نظام اسلامی نابود شدند.
امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به دیگر بیانات رهبری افزود: چرا برخی‌ها این قدرت‌ها را نمی‌بینید و چرا اتحاد ملت را نمی‌بیندکه چنین ملتی در کجای این عالم پیدا می‌شود، اینکه ملتی متحد و منسجم و حامی ملت‌ها و مملکت است، چرا برخی این قدرت را نمی‌بینند.
حجازی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران نزدیک به ۴۰ سال است ابر قدرتی به اصطلاح آمریکا را به زانو در آورده و به ذلت کشانده است و امروز دنیا ایران اسلامی را جور دیگر می‌بیند، واقعاً این چه سری است که هنوز برخی در کشور گاهی اوقات مدام آیه یاس می‌خوانند.
وی با اشاره به آقای عراقچی که عضو ارشد تیم مذاکره کننده ما بود، گفت: با ایمان راسخ شهادت می‌دهم اگر قدرت و موشک‌های نظام جمهوری اسلامی نبود دشمن با ما سر میز مذاکره نمی‌نشست.
خطیب جمعه گچساران در ادامه با اشاره به آغاز هفته وحدت بیان کرد: هفته وحدت را گفته‌اند ما یک خدا داریم، یک قرآن داریم، یک پیامبر داریم و یک قبله داریم؛ ولی هزاران دشمن و چرا به نکات مشترک توجه نکنیم.
حجازی تصریح کرد: چرا به اصول توجه نداریم که علت یا حماقت است یا جیره خواری است، به شیعه انگلیسی و سنی انگلیسی نباید بهایی داده شود درحالی که دشمن نمی‌تواند شیعه عاقل و آینده نگر را فریب دهد.
وی در ادامه به میلاد پیامبراکرم (ص) در ۱۷ ربیع الاول اشاره و اذعان کرد: تلاش کنیم جشن‌هایی در سطح شهرستان برپا کنیم که موجب شود مؤمنین از اخلاق و روش پیامبر (ص) درس بگیرند، شب ۱۷ ربیع االاول جشن بزرگ شهر با برنامه‌های ویژه فرهنگی و با سخنرانی آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فیقه در استان کهگیلویه و بوراحمد در محل مصلی گچساران برگزار خواهیم کرد.
امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به روز ۱۶ آذر سال ۳۲ اظهارکرد: این روز را روز دانشجو نامگذاری کردند که دانشجویان ما به ظلم ظالم اعتراض کردند بنابراین جمعی از دانشجویان تهران به شهادت رسیدند.
وی افزود: دانشجویان ما باید حواسشان جمع باشد دشمنی که دانشجویان ما را به شهادت رسانید دوباره از روز دانشجو سوءاستفاده نکند و در روز دانشجو فتنه ایجاد نکند.
امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به معضل بیکاری در این شهرستان خاطرنشان کرد: بارها این نکات گفته شده است و محترمانه خواهش کردیم چه در نمازجمعه و چه مهمانانی که از خارج شهرستان تشریف فرما می‌شدند که در گچساران توقع این است با توجه به اینکه یک چهارم نفت کل کشور از این شهر تأمین می‌شود به بحث بیکاری جوانان این شهر توجه ویژه‌ای شود.
وی افزود: این توقع را بارها داشته‌ایم و کمتر جواب مثبتی شنیده‌ایم الان خیلی کوتاه تقاضایی از وزیر نفت دارم و محبتی کنند و دستوری بدهند، وزیرمحترم و معاونین نفت و کسانی که در بحث نفت در کشور ذی نفوذ هستند و اختیار قانونی دارند توقع این است به جوانان بیکار گچساران توجه ویژه‌ای شود.
حجازی تصریح کرد: گاهی اوقات می‌گویند در بحث استخدام افراد متخصص ویژه‌ای نیاز داریم که شهرستان شما ندارد و مجبوریم از بیرون بیاوریم، که ما اینجا گلایه داریم که اولاً این موضوع را نمی‌پذیریم که چنین افرادی را نداریم و دوم تا کی این گونه باید باشد.
امام جمعه گچساران ادامه داد: یعنی ارتقای علمی در دوران کار و ارتقای سطح آموزشی در دوران کار در مدت این ۴۰ سال انقلاب در ادارات و نهادها نداشته‌ایم؟ این بحث را نمی‌توانیم بپذیریم و معقول و منطقی نیست که کار بلد و متخصص در گچساران وجود ندارد.
حجازی تصریح کرد: شما چند کار بلد بیاورید تا جوانان این شهر در کنارشان کار کنند و زمینه رشد را فراهم کنید، دودی که این مردم می‌خورند هم دود فرهنگی و ابتذال است و هم بحث آلوده کردن هوای تنفس مردم است و لازم است مسوولان مرتبط این اوضاع را ببینند و عدالت را رعایت کنند.
وی گفت: اگر قرار است وزارت نفت نیرویی جذب کند این شهرستان به صورت ویژه دیده شود، زیرا زیر زمین این شهر شهر ویژه است و باید روی زمین را هم ویژه ببینند.
امام جمعه گچساران در ادامه از اقدامات اخیرسپاه فتح استان تشکر کرد و گفت: در کرمانشاه ۶ روستای زلزله زده را به سپاه استان و شهرستان‌ها واگذار کرده‌اند و آنجا مردم بسیار تشکر کردند و ما همه به نوبه خود از سپاه فتح استان و دیگر شهرستان‌ها قدردانی می‌کنیم که این چنین آبرو آفریدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

امدادگر
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا امداد گران پرتلاش هلال احمر حضور خوب وشبانه روزی نیز داشته اند در این شش روستا ازجمله ایجاد اردوگاه در روستای بریموند وخدمات دهی خوبی به روستاهای ظله رش ،ناوه فره ،سلمان تپه ،ودیگر روستاها داشته اند من مستند دارم چون خودم ۱۱شبانه روز در منطقه بودم
طاها
Iran, Islamic Republic of
درود بر امام جمعه محترم..مردونه اگه به تاجگردون بود این شهر آباد بود..تاجگردون فقط به فکر فامیل بازی خودشه و یک بیکار ندارن..اما برید تو کل گچساران بگردین و بپرسید ببینید یک فامیل یا آشنا از امام جمعه سر کاره هست؟؟آقای تاجگردون فامیل بازی تاکی
خشایارچشمه روشن
Iran, Islamic Republic of
کاسه داغترازاش
Iran, Islamic Republic of
در جواب خشایار چشمه روشن: واقعا حیف که کسی به فکر شماها باشه. شما ها فقط خوشتون میاد یکی بگه ساز و دهل و .... بزنید و شاد باشید همین
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا با این همه نفت: شهر ما ایقد فقیر باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رها
Iran, Islamic Republic of
دست حاج آقا درد نکنه اما خداییش اگه عراقچی و امثالهم نبودند حالا کلاه مان پشت معرکه بود. موشک تنها بدون دیپلماسی هم به درد نمیخوره
نبی
Iran, Islamic Republic of
زمان احمدی نژاد هم موشک داشتیم که با بی درایتی پرونده ایران را زیر فصل ۷هفتم شورای امنیت برد. ما در کشورمان ۷۵میلیون موشک (مردم) را داریم وقدرت ما تا الآن همانطور که فر مودید قدرت وحدت در منافع ملی این مردمند اگر مردم نباشند بمب اتم هم فاییده نداره.
رها
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس به اندازه اسرائیل موشک بالستیک و هسته ای در اختیار نداره میشه بگی قدرتمند. اما بخاطر شغل و بیکاری جوانان واقعآ برای این شهر نفت خیز جای تاٌسفه
رها
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس به اندازه اسرائیل موشک بالستیک و هسته ای در اختیار نداره میشه بگی قدرتمند. اما بخاطر شغل و بیکاری جوانان واقعآ برای این شهر نفت خیز جای تاٌسفه......
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1