تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۷
کد مطلب : ۲۹۵۴۲۳

ادامه واکنش‌ها به خبر انتصاب «نظری» / دولت تدبیر و امید پشت نظری می‌ماند

۴۷
۰
کبنا ؛متن ارسالی
بعد از اینکه خبرهای مبنی بر احتمال انتصاب محمد کاظم نظری به عنوان معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد، واکنش‌های زیادی این خبر به دنبال داشت و همواره در رسانه‌های این استان شاهد حمایت و عدم حمایت از نظری بوده‌ایم. تا جایی که مهدی روشنفکر کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس نیز به این خبر انتصاب در گفت‌وگویی واکنش نشان داد.
البته ماجرا به آن زمانی بر می‌گردد که مهدی روشنفکر برای ثبت‌نام در انتخابات دهمین دوره مجلس به فرمانداری بویراحمد آمد و آنجا در مصاحبه روشنفکر با خبرنگاران بی‌نظمی ایجاد شد و در ادامه آن بین روشنفکر کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس و فرماندار بویراحمد بگو و مگوی رخ داد که روشنفکر از ترکیب هیئت اجرایی در آن زمان گلایه کرد.
و اکنون روشنفکر در گفت‌وگویی با رسانه‌ها، اظهار کرد: به طور حتم استاندار محترم عملکرد گذشته مدیران و میزان رضایتمندی مردم از مدیران را در تغییرات آتی لحاظ خواهند نمود،  و با این وجود بعید میدانم با وجود انتقاد ۷۵ درصد مردم از عملکرد مدیری در گذشته نه چندان دور, نماینده عالی دولت در استان بدون توجه به خواست و اراده مردم چنین تصمیم حساسیت آفرینی را اتخاد فرمایند بالاخره مردم ولی نعمت انقلاب هستند و اساساً هدف نهایی خدمت به مردم و کسب رضایت مردم هست با شناخت نسبی که از استاندار حاصل شده، حتماً ایشان در تغییرات احتمالی به این مهم توجه ویژه ای خواهند داشت.
این عضو هیئت علمی دانشگاه آرامش فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد را رضایت بخش دانست و گفت: انتظار می‌رود استاندار محترم با لحاظ نمودن عملکرد گذشته مدیران و حساسیت‌هایی که قاطبه مردم به عملکرد بعضی مدیران دارند به تداوم این ارامش کمک کنند و مانع چند پارگی و دوقطبی‌های مخل و مزاحم توسعه شوند.
وی افزود: خوشبختانه استاندار محترم شناخت خوبی از فضای استان و بایدها و نبایدهای مدیریتی در استان دارند لذا توقع همه مردم این است که حسب شناخت حاصله، با عبور از مرزبندی‌های منطقه ای و سیاسی و فامیلی نسبت به اعمال تغییرات در راستای توسعه همه جانبه استان اقدام نمایند.
در ادامه صحبت‌های این فعال سیاسی و اجتماعی در شهرستان بویراحمد، غلام‌حسین هادیانی نژاد به حرف‌های روشنفکر پاسخی داد و گفت: چرا که دکتر نظری یکی از بهترین فرماندارانی بوده که تا کنون سه انتخابات مهم مجلس، شورای شهر و ریاست جمهوری را در یک بازه زمانی کوتاه برگزار نموده است. و اینکه یک فعال سیاسی به استاندار توصیه توسعه استان را می دهد منطبق با خواست مردم این استان است.
دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان در ادامه می‌گوید: اکثریت مردم استان، نسبت به توانمندی، سعه صدر، صبوری و شجاعت دکتر نظری اعتراف و اقرار دارند و اینکه از طرف مهدی روشنفکر چنین بی رحمانه مورد نقد قرار گرفته شگفت آور و دور از انصاف است.
او گفت: جناب روشنفکر در انتخابات اسفندماه نود چهار با یک خاستگاه طایفه‌ای و نه فکری! آرای قابل قبولی کسب کرد و در این رابطه نمی توان نقش طوایف را به عنوان یک حزب نادیده گرفت ولی رای طایفه‌ای مانع توسعه و کشف نخبگان و شایسته سالاری است.
 
شهرخ‌پور از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب نیز به این سخنان روشنفکر واکنش نشان داد و گفت: خاطره حضور جناب آقای مهدی روشنفکردرآستانه ورود به فرمانداری شهرستان بویراحمد و ستادانتخابات شهرستان برای ثبت نام در انتخابات اسفند۹۴ در جلوی چشمان تیزبین رسانه ها و خبرنگاران و ازدحام جمعیت همراه کاندیدای عشیره ای آن انتخابات و تذکر فرماندار محترم مبنی بر لزوم رعایت مقررات و قوانین انتخابات و تبلیغات در خاطره ها متبادر به ذهن می سازد که اظهارات اخیر مهدی روشنفکر پیرامون دکتر محمد کاظم نظری مغرضانه شتابزاده غیرمتعارف نا بخشودنی واحیاناً کینه توزانه است که شایسته است درتفکرات ورویه غیرمنصف خود تجدید نظرجدی نمایند.
بنا بر این گزارش، آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسوولان وزارت کشور و یا اصلاح‌طلبان شهرستان بویراحمد اگر تصمیمی بر انتصاب محمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد به عنوان معاون سیاسی استانداری دارند، تحت تاثیر این واکنش‌ها قرار خواهند گرفت و یا اینکه نظری را زیر این فشارها تنها نمی‌گذارند.
اگر چه به نظر می‌رسد هر چقدر اصولگرایان به این موضوع اعتراض کنند، دولت بر تصمیم خودش مصمم‌تر خواهد شد. و از کنار این اعتراض‌ها خواهد گذشت. و قطعاً دولت تدبیر و امید نیروی همسوی خود را بیش از پیش حمایت خواهد کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جوان بیکار
Iran, Islamic Republic of
درود بر غیرت حاج مهدی
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
اصلا بحث اصولگرایان و جناب دکتر روشنفکر نیست ‌ بحث این است که آقای دکتر محمدی با همه ضعف هایش باید برود و وقتی این اتفاق می خوه بیفته باید جایگزینش خیلی قوی تر و باتجربه تر از خودش باشه مثل انتخاب مهندس فیلی که کارنامه ای درخشان و پرکار داره ، حال آیا واقعا جناب نظری هم سطح دکتر محمدی می شه ،. !!!! بنابراین نخبگان ، دانشگاهیان ، علما و قاطبه مردم شهر بر این باورند که.. به معاون سیاسی استانداری و حساسیت ویژه آن که تجدید نظر استاندار محترم که از انتصاب های طایفه ای و استخدامهای فامیلی فوق العاده برآشفته شده و نیازمند حمایت عظیم مردمی برای توسعه استان است .
اسلام علیک یا امام محمد باقر علیه السلام
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر نظری نیرو ی ارزشی ومقتدر می باشد جناب روشنفکر خودش هم توصیه کرده که استاندار محترم همه جانبه نگر باشد حتما جوانب اختلاف آقای روشنفکر را با دکتر نظری بررسی می کنند واگر دلیلی غیر از غرایض شخصی ویا مبنا بی قانونی های ایجاد شده در انتخابات بود باید جناب روشنفکر در حضور مردم از محضر اقای نظری عذر خواهی کند وحلالییت بطلبد اگر دلیل قانع کننده موجه داشت هم باید احترام قائل شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دولت خودش اصولگراس
هندوستان
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر روشنفکر
روشنفکر حرف دل مردم رو زد ، بالاخره ایشون نماینده چهل هزار نفر هست
یامهدی حاج مهدی
هندوستان
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی حاج مهدی
ساداتی
Iran, Islamic Republic of
سلام..رسید به جناب روشنفکر شدید انسانهای رای دهنده بر اساس خط و مشی و تفکر؟؟؟؟؟؟ بازم بوی تعصب بیراحمد بالا و بیراحمد دومنه جانم...درود بر حاج زارع که بر اساس تفکر و اندیشه رای آوردند نه بر اساس مسائل قومی و عشیره ای? منصف باشید ،این ادعا شامل تمام نقاط استان میشود ..حالا اگر این سخن توسط فعالان سیاسی دوگنبدان زده میشد تا حدودی نسبت به دیگر نقاط استان صدق میکرد اما در بویر احمد مرکزی کمی مضحک هستش...
علیحسین
Iran, Islamic Republic of
خودمونیم . معاون سیاسی نمیخوره جانم
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
آقایان هادی نژاد و شهرخ پور افاضاتی فرمودند و به نوعی ابراز وجود کردند، آقای شهرخ پور شما که دم از قانونمند. میزنید آیا واقعا به حرف خودتون مبنی بر قانون گرایی ایشون اعتقاد دارید و یا صرفا منافع سیاسی و حب و بغض ابراز وجود شما را وادار به ابراز وجود کرد؟ آقای شهرخ پور اگه نگاهی به کسانی که به آقای روشنفکر رای دادند داشته باشید متوجه میشید که در کنار ایشون نه فقط ایل بزرگ ایشون بلکه از طوایف مختلف و سلایق و طیف های فکری مختلف ائم از اصلاح طلب و اصوالگرا و ... حامی ایشان بوده اند/ دکتر روشنفکر(با ۳۰ سال سابقه سیاسی و مدیریتی) مثل امثال شما که با این ط.. سیاسی میکنید به تریبون های مختلف دسترسی ندارند که بتونند از اتهاماتی که شما و آآقای هادیان نژاد و امثالهم میزنند دفاع کنند/ حتی کامنت هایی که طرفداران ایشان در زیل اظهار نظر سطحی شما میذارن به صورت سلیقه ای توسط اصحاب رسانه ای که رسالت اصلی آنها امانت داری و آگاهی مردم هست ویرایش میشه و مطابق میل خود تغییر داده میشوند/ این داد باید به کجا برسه
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
جالبه جناب شهرخ پور و هادیان نژاد اگر از جناب نظری هم طیف و هم فکر خود دفاع نکنند باید چیکار کنند؟ قطعا این پیشنهاد به جناب ن.. ج.. گذشته برای طیف و گروه سیاسی به. در انتخابات بوده و به نوعی ..حقوق مردم محروم این منطقه که ..ل به انتخابات بوده که به نوعی وجهه شرعی از این انتخاب برداشته/ و قطعا گردن ..ی و بقیه همقطاران و همفکران آنقدر کلفت نیست که بتونه بار حق الناس را به دوش بکشه
ح ع
Iran, Islamic Republic of
تمام صحبتهای اقای روشنفکر مورد تایید مردم است وایشان حرف دل مردم را زده است نه مغرضانه بوده ونه طایفه ای گفتن واقعیت برای بعضیها خیلی تلخ است واین را هم می دانیم اقای شرخ پور که اقا ی نظری از بستگان نزدیک شما می باشد باید از او دفاع کنید وچشم راروی واقعیت ببندید
علی
Iran, Islamic Republic of
مگر دولت را مردم بوجود نیاورده اند دولتی که بخواهد به نظر مردم توجه نکند وفقط نیروی همسوی خود را مد نظر داشته باشد مردم آن را به زیر خواهند کشید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
نظری رابه عنوان فرماندار.
saadat.shojae
Iran, Islamic Republic of
#حامی_روشنفکر_هستم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر روشنفکر
مجیدبهادر
Iran, Islamic Republic of
درود. عرض ادب خدمت جناب هادیانی نژاد وشهرخ پور.دوستان خوب میدانیدکه وجود کاندیداتوری دور قبل و اینجور صحبت های شما تنها.و تعصب دیرزمان شما نسبت به طایفه است. بیایید خودتان بجای نوشتن براساس طایفه وغرض منصفانه نه متعصبانه نقد کنید.که دیگر نقدنیست.نقدتان نقدنیست .است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
حداقل ۸۰ درصد مردم با نظری مخالف اند چون. کند چه برسد به معاونت سیاسی
ایل بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تا بوده طرفدانت مثل خودت عامل ناهنجاری و شلوغی و قانون شکنی بوده اند.
اول هنجارهای شهری قوانین جامعه مدنی را رعایت کنید بعد دم از مسائل دیگر بزنید!
شریفی
Iran, Islamic Republic of
ببینید کی داره از رای طایفه ای و ایلی دم میزنه!؟ میشه بپرسم آقایانی که شماها تو انتخابات حامیشون بودید طیف و خط فکریشون چی بوده؟ میشه صادقانه بگید چون هم..ما را می شناسند، بعد جناب نماینده خط فکریشون چی بوده و طایفه ایشون به جز از ایشون از کی دفاع کردن؟ بابا یه ذره انصاف، رای دکتر روشنفکری که از همه طوایف چه گرمسیری چه سردسیری چه بویراحمد سفلی و چه علیا از ایشون و چه اصولگرا و چه اصلاح طلب از ایشون حمایت کردن فامیلی بوده ولی رای بقیه رقبای ایشون فامیلی نبوده هر چند که تمام طایفه شون براشون بسیج شده بودن؟ یه سوال دارم طایفه ؟آقای زارعی به جز ایشون به کی رای دادن؟ یعنی همه فقط از نظری فکری به ایشون نزدیک بودن؟ لطفا منصف باشید و به خاطر ..
۰۰۰
Iran, Islamic Republic of
عجیب است در پاسخ به یک نقد اقای روشنفکر چنین مطالب به دور از منطق گذاشته شود لطفا در گذاشتن مطالب کبنا نهایت دقت را داشته باشید. اقای روشنفکر به عنوان یک فعال سیاسی حق اظهار نظر دارند و اتفاقا با توجه به دلایل زیربه نظر بنده مطالب ایشون قابل تامل است که از همه مهمتر در گذشته کاری خود دلسوزی صادقانه خود را برای بویر احمد نشان داده به طوری که برای رفتن راه حق و درست حتی از مسئولیت های خود که تحت جناح گرایی شده بود استعفا داده اند. به ایشون لقب پاتوق اطلاح طلب ها در دوره معاونتش در آموزش و پرورش داده بودند و فقط به دلیل اینکه ایشون فرا جناحی عمل می کنند و انسان هارا بر اساس توانایی شون انتخاب میکنند و نه موارد دیگر پس حق بدهید چنین شخصی نگران باشد و نقدی داشته باشد ولی ای کاش دوستان سیاسی صبور و انتقاد پذیر بودن ویا حداقل با احترام و ادب پاسخ دهند هر چند دیدگاه بنده حقیر این است که ما باید حق اظهار نظر به همه دهیم و نه هرکس چبزی گفت سریع پاسخ داده و البته پاسخی بی منطق و تنها باهدف اینکه طرف را ار نظر خود پشیمان کند پاسخ دهد
ککا
Iran, Islamic Republic of
مگربقیه رقبای اقای روشنفکرقوم قبیلشون بهشون رای ندادند پس چرا یطرفه به قاضی میرید
جناب روشنفکرعزیزتااخرکنارت خواهیم ماند ودوباره شعاریامهدی حاج مهدی راخواهیم سرود
یامهدی
حاج مهدی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام به دوستان عزیز
هر که درکش بیش ،دردش بیشتر اقای روشنفکر به دلیل یک مصاحبه که طبق اوصول و در چهارچوب قوانین مصاحبه و با نهایت ادب داشته اند و تنها به دلیل درکش نسبت به مواردی که لازم به گوشزد آنها شد مورد هجوم..ه و اساس برخی دوستان شد که عده ایی فضا را برای بر سر زبان افتادن نام خود و عده ایی هم به دلیل طاقت حرف درست را نداشتن شروع به مطلب نویسی . کردند و اگر حتی یکی از موارد دوستان حول موضوع مصاحبه اقای روشنفکر بود میگفتیم پاسخی داده و بجا ولی در تمام مطالبی که این چند روز من می خوانم همه مطالب تنها با به یاداوری موضوع های گذشته و یا به دلیل.. زدن به اقای روشنفکر بوده خب اگر پاسخی دارید و حق باشماست و اقای نظری شایسته است دلیل های شایسته بودن ایشآن را بیارید تا من جوان دانشجو قانع شوم ونه.. مطالبی بنویسد که نمی دانم فلان اقا در فلان روز با اقای نظری بحثش شد و یا مثلا شما که نمی دانید اقای روشنفکر در دوره ریاست‌جمهوری چه فعالیتی داشته اند مجبورید که . آخر این چه مطالبی است شما مثلا مسول هستید . و از همه مهمتر از اقای روشنفکر خواستارم پاسخگو مطالب بالا نباشند شما تنها موقعی پاسخگو باشید که مقاله ایی با هدف پاسخ دقیق و درست موصوع مصاحبه شما منتشر شود ونه همچین مطالب دوستان که گاهی از این که.. این هارا نوشته سک میکنم ودر آخر .
یا علی
Iran, Islamic Republic of
داستان بین جناب نظری و دوستانه مقاله نویس اطراف ایشون تنها در این جمله خلاصه میشود.را خوشامد گفته و تعریف و تمجید کن آنگاه که راضی شد کار و زحتی را که در نظر داری از او بخواه
و باید به دوستان گفت هر کس فکر کند دیگران نمی..ایی باشد
Iran, Islamic Republic of
بنازمت حاج مهدی روشنفکر ک زمین لرزه هم . ایطوری ک تو ایلرزنی،نلرزنا
Iran, Islamic Republic of
حضرت علی فرمود کسی ک جرأت مهالفت نداره و همیشه موافقه ب درد جامعه و خدمت گذاری نمیخوره چون دل و جرأت دفاع از حق و سینه سپر کردن دربرابر ناحقی رو نداره
پس زنده باد کتر روشنفکر ک بخاطر منافع خودش نمیاد پا بزاره روی حق
dr
Iran, Islamic Republic of
اقای شهرخ پور و اقای هادیانی حمایت شما ب.. . در طی انتخابات مجلس گذشته چیزی نیست که بر کسی پوشیده باشد
ان...ی به مردم و عقیده مردم رنج کشیده و محروم استان
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
شما چرا اصرار دارید همه چیزو بزرگ کنید دولت تدبیر و امید پشت نظری می ماند چیست مگر شما فکر میکنید هر شخص از هر جناحی بود هم جناحی های او بدون هیچ ارزیابی باید پشت وی باشند خیر این تیتر را که دولت تدبیر و امید پشت نظری می ماند کل مقاله جناب هادیانی را به فنا داد اقای هادیانی در مطلب خود اتهاماتی به ای روشنفکر وارد کرد در صورتی که خود این تیر نوعی جناح گرایی است به شخصه اصلاح طلبان زیادی میشناسم که مخالف این هستند که مقام ها به افراد ناتوان داده شود و درود بر چنین افراد
/
Iran, Islamic Republic of
تحلیل فوق خوب نبود حتما جناب روشنفکر نسبت به ارا در دوره بعد اظهار نگرانی کرده اند .همه رای دهندگان می دانند چی شد.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
من موافق صحبت های روشنفکر هستم۰ .. در انتخابات گذشته دلسردی ها و بی اعتمادی های زیادی نسبت ..ایجاد نمود که ج..ن ها بود۰
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
عکس العمل روشنفکر به جا و منطقی و از بعد سیاسی بسیار زیرکانه بود۰
دنا
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم استاندار محترم حرف اکثریت مردم سهرستانهای بویراحمد و دنا را که از زبان آقای روشنفکر بیان شده بشنود و برای آنان ارزش قائل شوند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
در جوامع علمی امروزی هیاهو و سخنرانی های خسته کننده که پیامد آنچنانی ندارند در حال منسوخ شدن هستند۰ آقای روشنفکر در زمینه ی بیان صحبت اتفاقآ با لحن جذاب و علمی و عامه پسند پیش می‌روند۰
saadat.shojae
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر دیدگاه عمیقی دارند و من شخصا از طایفه ایشان نبودم ولی با شناختی که از ایشان در دانشگاه پیدا کردم به ایشان رای دادم.
اظهار نظر ایشان سطحی نیست. اتفاقا یکی از اشخاصی است که شناخت بسیار بالای از مردم و فرهنگ استان دارند. و از نظر ارتباط مداوم و رودررو با مردم سراسر استان بی همتا هستند.
seyed ali mousavi
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر دیدگاه عمیقی دارند و من شخصا از طایفه ایشان نبودم ولی با شناختی که از ایشان در دانشگاه پیدا کردم به ایشان رای دادم.
اظهار نظر ایشان سطحی نیست. اتفاقا یکی از اشخاصی است که شناخت بسیار بالای از مردم و فرهنگ استان دارند. و از نظر ارتباط مداوم و رودررو با مردم سراسر استان بی همتا هستند.
سادات امامزاده علی
Iran, Islamic Republic of
سلام بردکترنظری
دنا
Iran, Islamic Republic of
عزیزانی که در این سایت و جاهای دیگر از.. حمایت می کنند خوب می دانند چرا می کنند. خوب می دانند که بدون .. آینده سیاسیشان در خطر خواهد بود
فعال سیاسی
Iran, Islamic Republic of
بالاخره جناب روشنفکر در کسوت اصولگرایی بهش برمیخوره که یک اصلاحطلب تند معان سیاسی بشه
اسماری
Iran, Islamic Republic of
ایا شما در این استان گزینه ای مناسب تر از دکتر نظری را سراغ دارید دکتر نظری همه خصوصیات خوب جهت تصدی معاونت سیاسی را دارد. انسان با ید در زندگی اش وجدان و ایمان خود را جهت قضاوت محکمه قرار دهد.
dr
Iran, Islamic Republic of
کبنا احیانا چرا صرفا نظرات محدود موافق رو تایید میکنید
چقدر مسخره کی رو میخوایین گول بزنید ؟ خودتونو یا ما رو؟؟؟
دنا
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
جناب دکتر روشنفکر
بسیار خرسندیم که در راستای وحدتی که در بویراحمد و دنا ایجاد کرده اید و درراستای احساس مسولیتی که به عنوان یک فعال سیاسی در قبابل مردم دیار خویش بر دوش خود احساس می کنید و به پیروی از فرمایشات حضرت امام خامنه ای، مسایل مربوط به این دیار را این چنین موشکافانه بررسی و تجزیه و تحلیل می نمایید.بسیار خوشحالیم که چون شمایی داریم که حرف دل این مردم را به گوش مسولان می رساند.اقای دکتر همه می دانیم که حرف هاای امروز شما حرف دل حداکثری مردم این دیار است.اما جناب دکتر میخواستم این را بگویم که در این رابطه قطعا کسانی هستند که به حمایت ا. از شما انتقاداتی خواهند کرد، اقای دکتر بدانید که این ها همان همان هایی هستند که که منافعش.. تا به الان تامین شده است همان هایی که عمر سیاسییشان و وجودشان در صحنه های سیاسی به.. بستگی دارد نه پشتوانه مردمی. همان هایی که برای حضور در صحنه سیاسی حاضر هستند به هرکار پسندیده و ناپسندی دست بزنن تا منافعشان را از دست ندهند. پس بایسیتید و مقاومت کنید و درمقابل سرزنش این عده انگشت شمار خم به ابرو نیاورید که ما همچنان یا مهدی گویان تا اخر ایستاده ایم.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار محترم لطفا .. دوباره مردم توسط ..را بگیرید.. که ۷۵ درصد مردم حوزه در دوره قبل انتخابات مجلس فقط با پا درمیانی بزرگانی همچون آیت الله ملک حسینی خاموش شد.خودتان را وابسته به نماینده خاصی معرفی نکنید برایمان از شما چیزهای دیگر شنیده ایم..
ایران
Iran, Islamic Republic of
آقای نظری بترس از حق الناس.
نوید
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج مهدی روشنفکر سیاستمدار بزرگ هم استانی
نوید
Iran, Islamic Republic of
به این کانال اینستاگرامی مراجعه کنید:
مطالب خوبی در این زمینه دارد:

پیج اینستاگرامی: "انقلابی"

https://instagram.com/_u/ enghelabi_._frank_iranian
خادم
Iran, Islamic Republic of
اگه اقای . ب عنوان معاون استاندار انتخاب شد بدونید بخاطر حمایت گسترده .. گذشته بوده ک، وزیر کشور و استاندار از این کارشون حمایت کردن پس این سمت نت..
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نظری
پسنده
Iran, Islamic Republic of
درود به اقای روشنفکر
اقای روشنفکر حرف دل مردم را بیان کرد
ارزوی پیروزی و موفقبت دارم برای حاج مهدی روشنفکر
یا مهدی حاج مهدی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1