کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادامه واکنش‌ها به خبر انتصاب «نظری» / دولت تدبیر و امید پشت نظری می‌ماند

7 آذر 1396 ساعت 2:27


متن ارسالی
بعد از اینکه خبرهای مبنی بر احتمال انتصاب محمد کاظم نظری به عنوان معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد، واکنش‌های زیادی این خبر به دنبال داشت و همواره در رسانه‌های این استان شاهد حمایت و عدم حمایت از نظری بوده‌ایم. تا جایی که مهدی روشنفکر کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس نیز به این خبر انتصاب در گفت‌وگویی واکنش نشان داد.
البته ماجرا به آن زمانی بر می‌گردد که مهدی روشنفکر برای ثبت‌نام در انتخابات دهمین دوره مجلس به فرمانداری بویراحمد آمد و آنجا در مصاحبه روشنفکر با خبرنگاران بی‌نظمی ایجاد شد و در ادامه آن بین روشنفکر کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس و فرماندار بویراحمد بگو و مگوی رخ داد که روشنفکر از ترکیب هیئت اجرایی در آن زمان گلایه کرد.
و اکنون روشنفکر در گفت‌وگویی با رسانه‌ها، اظهار کرد: به طور حتم استاندار محترم عملکرد گذشته مدیران و میزان رضایتمندی مردم از مدیران را در تغییرات آتی لحاظ خواهند نمود،  و با این وجود بعید میدانم با وجود انتقاد ۷۵ درصد مردم از عملکرد مدیری در گذشته نه چندان دور, نماینده عالی دولت در استان بدون توجه به خواست و اراده مردم چنین تصمیم حساسیت آفرینی را اتخاد فرمایند بالاخره مردم ولی نعمت انقلاب هستند و اساساً هدف نهایی خدمت به مردم و کسب رضایت مردم هست با شناخت نسبی که از استاندار حاصل شده، حتماً ایشان در تغییرات احتمالی به این مهم توجه ویژه ای خواهند داشت.
این عضو هیئت علمی دانشگاه آرامش فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد را رضایت بخش دانست و گفت: انتظار می‌رود استاندار محترم با لحاظ نمودن عملکرد گذشته مدیران و حساسیت‌هایی که قاطبه مردم به عملکرد بعضی مدیران دارند به تداوم این ارامش کمک کنند و مانع چند پارگی و دوقطبی‌های مخل و مزاحم توسعه شوند.
وی افزود: خوشبختانه استاندار محترم شناخت خوبی از فضای استان و بایدها و نبایدهای مدیریتی در استان دارند لذا توقع همه مردم این است که حسب شناخت حاصله، با عبور از مرزبندی‌های منطقه ای و سیاسی و فامیلی نسبت به اعمال تغییرات در راستای توسعه همه جانبه استان اقدام نمایند.
در ادامه صحبت‌های این فعال سیاسی و اجتماعی در شهرستان بویراحمد، غلام‌حسین هادیانی نژاد به حرف‌های روشنفکر پاسخی داد و گفت: چرا که دکتر نظری یکی از بهترین فرماندارانی بوده که تا کنون سه انتخابات مهم مجلس، شورای شهر و ریاست جمهوری را در یک بازه زمانی کوتاه برگزار نموده است. و اینکه یک فعال سیاسی به استاندار توصیه توسعه استان را می دهد منطبق با خواست مردم این استان است.
دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان در ادامه می‌گوید: اکثریت مردم استان، نسبت به توانمندی، سعه صدر، صبوری و شجاعت دکتر نظری اعتراف و اقرار دارند و اینکه از طرف مهدی روشنفکر چنین بی رحمانه مورد نقد قرار گرفته شگفت آور و دور از انصاف است.
او گفت: جناب روشنفکر در انتخابات اسفندماه نود چهار با یک خاستگاه طایفه‌ای و نه فکری! آرای قابل قبولی کسب کرد و در این رابطه نمی توان نقش طوایف را به عنوان یک حزب نادیده گرفت ولی رای طایفه‌ای مانع توسعه و کشف نخبگان و شایسته سالاری است.
 
شهرخ‌پور از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب نیز به این سخنان روشنفکر واکنش نشان داد و گفت: خاطره حضور جناب آقای مهدی روشنفکردرآستانه ورود به فرمانداری شهرستان بویراحمد و ستادانتخابات شهرستان برای ثبت نام در انتخابات اسفند۹۴ در جلوی چشمان تیزبین رسانه ها و خبرنگاران و ازدحام جمعیت همراه کاندیدای عشیره ای آن انتخابات و تذکر فرماندار محترم مبنی بر لزوم رعایت مقررات و قوانین انتخابات و تبلیغات در خاطره ها متبادر به ذهن می سازد که اظهارات اخیر مهدی روشنفکر پیرامون دکتر محمد کاظم نظری مغرضانه شتابزاده غیرمتعارف نا بخشودنی واحیاناً کینه توزانه است که شایسته است درتفکرات ورویه غیرمنصف خود تجدید نظرجدی نمایند.
بنا بر این گزارش، آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسوولان وزارت کشور و یا اصلاح‌طلبان شهرستان بویراحمد اگر تصمیمی بر انتصاب محمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد به عنوان معاون سیاسی استانداری دارند، تحت تاثیر این واکنش‌ها قرار خواهند گرفت و یا اینکه نظری را زیر این فشارها تنها نمی‌گذارند.
اگر چه به نظر می‌رسد هر چقدر اصولگرایان به این موضوع اعتراض کنند، دولت بر تصمیم خودش مصمم‌تر خواهد شد. و از کنار این اعتراض‌ها خواهد گذشت. و قطعاً دولت تدبیر و امید نیروی همسوی خود را بیش از پیش حمایت خواهد کرد.
 


کد مطلب: 295423

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/295423/ادامه-واکنش-ها-خبر-انتصاب-نظری-دولت-تدبیر-امید-پشت-می-ماند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1