تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۲۹۵۱۳۰

راهزادی، راهی که اشتباه می‌رود

۱۱۳
۰
کبنا ؛متن ارسالی
خاموشی‌های برق هفته‌های گذشته در یاسوج و در مرکز مدیریت داوود راهزادی هم نتوانست قطار عزل و نصب‌های مدیریتی در کهگیلویه بزرگ را متوقف کند و همچنان شهر به شهر در حال تغییرات مدیریتی در برق استان است.
راهزادی مدیرعاملی که سهمیه مدیریتی غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا است سالهاست در کهگیلویه و بویراحمد جولان می‌دهد این روزها دست به تغییراتی در مدیریت شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و بهمئی زده است.

یکی از تغییراتی که باعث تعجب و اعتراضاتی در رسانه‌ها شد عزل رئیس جوان, تحصیلکرده و شایسته مدیریت توزیع برق شهرستان کهگیلویه بوده است.
دکتر خسرو پرویزی مدیری متخصص و تحصیلکرده و جوان و البته با تجربه مدیریتی موفق در شهرستان‌های چرام و کهگیلویه بوده است که عملکرد درخشان وی منشأ خدمات فراوانی بوده است.
تصمیم به عزل این مدیر شایسته که تعامل خوبی با مردم و مسئولان داشت و از نیروی‌های متخصص در شرکت برق استان بوده نشان می‌دهد که استفاده از مدیران جوان و کاردان در این دولت توسط مدیرعامل برق استان چندان جایگاهی و ارزشی ندارد.
راهزادی که راه را اشتباه می‌رود ابتدا باید جوابگوی بکارگیری نیروهای تحت عنوان (شرکتی و ... ) که بدون ضوابط و آشنابازی و اقدامات بعضی از زیر مجموعه خود در بکارگیری این افراد باشد.
او همواره در پشت لبخند خود به افکار عمومی بی‌توجه است و با بکارگیری نیروهای (شرکتی و ...) و فامیلی نه تنها نمایندگان بلکه برخی از مسئولان استانی را نیز راضی کرده تا شاید یک روز بیشتر بر مسند مدیریت تکیه زند.
تحصیلکردگان برق که با هزاران امید و آرزو و هزینه‌های گزاف به امید عملی کردن معلومات خود در صنعت برق استان بودند اما مشاهده شد که در دوران مدیریت وی کسانی بکار گرفته شدند که رشته تحصیلی آن‌ها هیچ سنخیتی با برق نداشت.
راهزادی که راه را اشتباه می‌رود به جای ریشه کنی و جلوگیری از احیاناً آشنابازی در شرکت خود چشم‌هایش را بسته و به راحتی از کنار برخی اقدامات نادرست می‌گذرد که یا می‌داند و یا نمی‌داند؟؟
راهزادی راه را اشتباه می‌رود که مدیران پاکدست و کاردان را عزل می‌کند و سؤالات زیادی در افکار عمومی وجود دارد که چرا خسرو پرویزی عزل شد؟
یکی از دلایل مطرح شده در عزل مدیرموفق کهگیلویه بلندپروازی‌های پرویزی برای به دست گرفتن سکان مدیریتی برق استان بوده است.
در یک سال گذشته که اخبار احتمالی از مدیرعاملی دکتر پرویزی در شرکت توزیع برق استان بوده است که البته با توجه به توانمندی مدیریتی و تعامل با مسئولان و مردم و محبوبیت وی، شدت کنار گذاشتن این مدیر جوان توسط برخی افراد که نزدیک به مدیرعامل هستند، به اوج رسید و نهایتاً یکی از مدیران شایسته کهگیلویه عزل شد.
در خصوص راهی که راهزادی اشتباه می‌رود ذکر چند نکته خالی از لطف نیست.
یکی از شاخصه‌های مدیرناکارآمد این است که نه تنها علاقه ای به بکارگیری نیروهای توانمند ندارد که درتلاش جهت توانمند سازی کارکنان خود نیز نمی‌باشد.
مدیران ناکارآمدجهت انتقال, مأموریت و حذف نیروهای توانمند و شایسته تلاش می‌کنند.
راهزادی راه را اشتباه می‌رود تا کهگیلویه و استان از داشتن مدیری توانمند محروم شود و محرومیتی دیگر بر محرومیت‌های آن افزوده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا مدیر توانمند و دلسوزی بود.....سال گذشته اصلا خاموشی در دهدشت وجود نداشت یادش بخیر
حقگو
Iran, Islamic Republic of
اقای پرویزی دانشجوی دکتری هست،لینسناس دانشگاه آزاد دهدشت،فوق لیسانس دانشگاه آزاد یاسوج،دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد بوشهر
شهروند دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
با بخشی از متن بالا موافق و با بخشی مخالفم
این آقای به قول شما متخصص و دکتر،اصلا میدانید که خود به چه شکل بر این صندلی تکیه کرد و شما براساس چه معیاری به ایشان متخصص و دکتر می گوید بیشتر این شکل نوشتن بوی چاپ لوسی میدهد تا مطرح کردن مشکل در زمینه توانیر استان.
اینکه آقای راهزادی و مخصوصا معاونین ایشان در بکارگیری افراد ضعیف و ناکارآمد عمل کردن و افرادی را بکارگرفتن که خودشان روزی فکر نمیکردن در چنین جایگاهی باشند-مثلا در بخش تخصصی gisبرق دهدشت فردی که رشته عمران فارغ تحصیل شده مشغول به کار است-یا در قسمت پژوهشی توانیر دهدشت فردی که تحصیلات و سوابق کاری ایشان در زمینه برق قدرت و شبکه ای نیست به کار گرفته شده-در بخش ناظر فنی شبکه کسانی به کارگیری شدن که با معدل زیر۱۲فارغ التحصیل شدن و....در پایان مشکلات در بخش توانیر استان بسیار زیاد هست که می طلبت استادندار جدید استان در این شیوه مدیریتی جدید نظر بفرماییند.با تشکر
سيد
Iran, Islamic Republic of
/
/
حسینی
Iran, Islamic Republic of
/ نیروی /هس در قسمتهای شرکتی استخدام کرد
سلیمون
Iran, Islamic Republic of
ونظرم دکتر خوش ای مقالنه نوشته بو
ازدیار کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
راهزادی چه کاری که نکرد ,مهندس ودکترای برق خفه ومحدود ومنزوی ورشته های نامربوط در جایگاههای حساس برق, راهزادی منفعت طلبی که فقط در شرکت توزیع برق معامله سیاسی میکنه
(جهان شد انگشت به دهن زین میر
بلیه ایست که میر علم نخواد ماند)
احدی
Iran, Islamic Republic of
راهزادی ضعیف ترین مدیر تاریخ برق استان هست. متاسفانه صرفا مسائل فامیلی سبب شده مدیر بشه. فقط یک ارزیابی بشه که ایشون تو این چند سال چه کار مثبتی کردن؟ اینا کارهای روزمره و عادی که حتی اگه مدیر نباشه هم انجام میشه را به عنوان رزومه به خورد رسانه ها میدن.
ازدیار کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
/
شهروند دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
توجه داشته باشیم بیشتر پروژه های که در طول سال شرکت توانیر هر شهرستان اجرا میکنه ربطی به مدیر توانیر اون شهرستان نداره و این روند از قبل برنامه ریزی شده توسط شرکت های بالادست هست و فقط اینها باید اجرا کنند-در خصوص دکتر و متخصص خواندن این فرد،رزومه علمی ایشان چقدر غنی است اگه دکترا هستند چنتا مقاله در سطح مجله و کنفرانس های معتبر به چاپ رسوندن آیا تا حالا در وزارت نیرو طرح پژوهشی موفقی داشتند-آیا میدانید در دانشگاه های که این آقا مدرک گرفته به چه شکل فارغ شده و پاس میکرده-از همه مهمتربرگردید به زمان رو کار اومدن این آقا و در سایت های خبری بخونید که به چه شکل روی این صندلی نشست.
اما این یک درد بزرگ برای مهندسین برق استان ماست که کسانی دارند در تواینر استان به هر طریقی جذب می شوند که حتی یک معادله درجه اول را نمی توانند حل کنند.حیف که نمی شودنام برد- یکی از معاونین آقای راهزادی اصلا در دفاعیه پایان نامه کارشناسی خود حضور نداشت و فارغ التحصیل شد از دانشگاه آزاد دهدشت و این داستان ادامه دارد تا....
کارمند برق
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز در مورد نوشته شما از چیزی که اطلاع ندارین اظهار نظر نکنید ایشان بدون هماهنگی با نماینده کهگلویه هیچ گونه عزلی انجام نگرفته اگر مدیری عوض شده خواسته خود نماینده بوده در ضمن مدیریت که همیشگی نیست که تا اخر بر مسند مدیریت باشنددر دوره مدیریت مهندس راهزادی خیلی از جوانان بیکار مشغول به کار شدن شاید هم چند نفر از هم فامیل باشد در دوره مدیریت اقای مهندس کریمی فقط چند نفر آن هم پارتی بازی در کل تخریب یک مدیر کار درستی نیست
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
بهترین جابجایی که میتونست انجام بگیره٬ راهزادی اگر یه کار خوب کرد همین بود چون با این کار ٬ هم به مدیریت ضعیف برق دهدشت خاتمه داد٬ هم آبروی خودش رو بازیچه قرار نداد.
حق گو
Iran, Islamic Republic of
این بهترین کاری بود که راهزادی برای رضایت مردم و پرسنل برق کهگیلویه میتونست انحام بده پرویزی اگه مدیر بود چرام رو مدیریت میکرد
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
مگه پرویزی این پست رو چه جوری بدست آورده بود جناب که این طوری به حمایت پرویزی بلند شدی.
مرد
Iran, Islamic Republic of
کدوم تعامل ٬ کدوم توانمندی جم کنین بابا......خخخ هر کی دنبال منفعت خودشه.
مرد
Iran, Islamic Republic of
آغی خوش خو هیچ ٬ ناراحتوم سی دور وریلش ٬ اوووووفی..
جوان
Iran, Islamic Republic of
دکتر دکتر ٬جم کنین بابا کاسه کوزتون رو....اولا هنوز که مدرک نگرفته ثانیا باید دید سواد کی در حد مدرکشه ٬ الان اداره ی برق ۹۰٪ پرسنلش ارشد به بالان٬ مردم دکتری برق از بهترین دانشگاهای ایران گرفتن الان تو یه گوشه نشستن٬ دکتر ..دکتر..!!!!
برقی
Iran, Islamic Republic of
لازم است به عنوان کسی که در این اداره مشغول بکار هستم یه سر ی واقعیات را به اطلاع‌ شما برسونم اولا آقای پرویزی وعلی بازی از دوستان ابوذریبزرگواری هستند و کاملا گوش به فرمان ابوذر نددوما این سه نفر فقط کارشون ...... بخدا شرکت برقو به .....کشوند ....... این سه نفر را در بازرسی ببینید.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
دکتر دکتر نکنید... مدیریت صنعتی...
شما
Iran, Islamic Republic of
.ست پرویزی و مدیر عامل شدن...
کهکیلویه
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم ضعیف ترین مدیر تاریخ کهکیلویه پرویزی بود
Iran, Islamic Republic of
حضرتعالی وامثال شما ازکجامیسوزیدخداداند
کارشناس برق
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز تمام اعتبار ها توسط مدیر عامل شرکت از توانیر جذب می شود نه مدیران شهرستان ها لطفا الکی عده‌ای را بزرگ نکنید
سیمبان قدیمی1379
Iran, Islamic Republic of
/
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
نفر بعدی ابوذر بزرگواریه اونو بکشید پایین تا اینقد جولان نده ایشونم خیلی نیروی بی سواد با مدرک نامربوط به شرکت برق استخدام کرد مثل برادرش تو ستاد
عید
Iran, Islamic Republic of
مدیرعامل برق کم کاریهایی همچون وضعیت اسفناک روشنایی شهر دهدشت وروستاها وکج دستی هارا دید که دست به تغییرات مدیریتی درکهکیلویه زد.این یعنی عدم تخصص وتعهد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دلم سی . کبابه از فردا باید بره پشت در اتاق تابش نژاد مدیر جدید بشینه و انگشت به دهن بلکه بزاره صبح ها باهاش صبحونه بخوره ..ه روز یعنی این???
برقی
Iran, Islamic Republic of
رفتن پرویزی از دهدشت مهم نیست.//ت.استاندار ونمایندگان گرمسیر باید هرچه زو/
همکار برقی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید.

بنده هم همانند شماهایی که دارید کامنت مینویسید همکار شما در شرکت توزیع این استان هستم.

بنده هم با توجه به مدیران قبلی برق استان؛ فکر کنم که ضعیف ترین مدیر تاکنون مهندس راهزادی بوده اند.
فقط خط و جناح و رضایت نماینده ها رو مدنظر قرار دادن تا الان و هیچ‌گونه پیشرفتی در طول این چند سال نداشتیم.

ایشان در زمینه توانایی مدیریت بسیار بسیار ضعیف عمل کردن و شرکت توزیع برق رو از بی نظم ترین ادارات و نهادهای استان کرده اند.

در دو سه سال اخیر چند نیرو و بنام نیروهای شرکتی و یا حجمی وارد این سازمان شده اند؟ با چه مدارکی و با چه آزمونهایی و با چه نسبتهایی؟

چرا چند سال است که پست سازمانی یکی از معاونین ایشون خالی است؟ مگر ما نیروی توانمند و مهندس و دکتر پرتلاش و باسواد نداریم که آقای جانی پور بدون از حکم در چنین سمتی مشغولند؟

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به کجا رسید؟
چرا راننده ایشان که از فامیلهای نزدیکشان هستند و ۲سال سابقه دارند (با مدرک دیپلم) تبدیل وضعیت بشن و مهندسین با سابقه بالای ۱۰سال غصه بخورن؟
چند نفر توی یاسوج تبدیل وضعیت شدن و چند نفر توی بقیه نواحی؟(دهدشت و گچساران و بهمئی و دنا؛ مگر اینها زحمت نمیکشن؟)

چرا در خصوص اضافه کار و مأموریت و تعطیل کاری اینقدر تبعیض قائل میشن؟

مگه مدرک دانشگاهی و سابقه کار مهندس راهزادی چی و چقدره؟

چرا. این همه مردم از دست شرکت توزیع برق در تمام قسمت ها و واحد ها داد میزنن؟؟

مهندس راهزادی عزیز ؛ بدان و آگاه باش؛ تا بنده و بقیه نیروها در تمام زمینه ها که مهمتر از همه حقوق و دستمزد با توجه به تبعیضات قائل شده در این چند سال و در زمینه نظم در اداره و در زمینه چینش نیروها؛راضی نباشیم(حق به حق دار برسه ؛ نه بیشتر) مردم نیز راضی نخواهند بود.

امیدوارم این متن به گوش شما برسه.
ناجی
Iran, Islamic Republic of
دکتر پرویزی مدیر لایق وتوانمند هستن...حیف شد ک همچین مدیری با رزومه قوی عزل شود
سید صمد پارسا
Iran, Islamic Republic of
دوستان بنده آقای دکتر پرویزی نه فامیلم هست نه دوستم ولی در کوچه و بازار و در ادارات که مینشینیم همه از خوبی ایشان سخن میبردن و باید ببینیم چه دلیل داشته که مدیرعامل محترم این مدیر تحصیلکرده و با رزومه قوی و مردمی را عوض کرده .
علیزاده.ن
Iran, Islamic Republic of
پرویزى خودش هم با رىه و التماس چند سال روى صندلى مدیریت نشست حالا هم نوبت نفر بعدى بأسباب به نوبت
غریبعلی
Iran, Islamic Republic of
بعضی از دوستان مطالبشون رو از روی کینه توزی و غرض نوشتن .واقعا اگه بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم هیچ مدیری تا بحال توی استان مثل دکتر پرویزی نیومده و نخواهد اومد .کارنامه درخشان دکتر پرویزی گویای همه چیز است .واقعا دکتر قربانی سیاست بازی شد .
فردین.ن
Iran, Islamic Republic of
اگه چندتا نیروی به درد به خور و با سواد تو شرکت برق هست دکتر بزرگواریه و بعد دکتر پرویزیه این دو بزرگوار خیلی زحمت کشیدن و بر هیچکس پوشیده نیست چیزایی از برق میدونن که راهزادی تو خواب هم به ذهنش نمیرسه. امیدوارم آقای راهزادی جواب این کارشو هرچه زودتر بگیره،هیچکسی مثل راهزادی به این شرکت خیانت نکرد با استخدام نیروهای فامیلی خودش.آقای راهزادی روزی رو میبینیم که خودتم عزل میشی و اونوقت قیافت خنده داره شما با عذل دکتر پرویزی بزرگترین خیانتو به این شرکت کردید هیچ مدیری بهتر از پرویزی نیست و نخواهد آمد
افتخار ایل
Iran, Islamic Republic of
متاسف هستم برای کسانی که عامدانه این متن تخریبی را برای مهندس راهزادی تنظیم کردند اما خداوند مکرشان را به خودشان بازگرداند راهزادی انسان پاک و بی نظیر است این همه جوان بیکار را استخدام کرد گناه کرده؟ باید به این مدیر عامل احسنت گفت. خدا پدر و مادر ش را بیامرزد که خیلی از جوانان را سر و سامان داد. اما شما دوست عزیز که این متن رو نوشتی خوب گوش کنید. بگذارید مردم قضاوت کنند که چه کسانی مردم دار هستند
فردین
Iran, Islamic Republic of
اگه چهار نفر مثل دکتر بزرگواری و دکتر پرویزی تو این شرکت وجود داشت الان تمام مشکلات این شرکت حل شده بود.
آقای راهزادی این حرکت اشتباهت بی جواب نخواد ماند.سواد برقی شما در مقابل این دو دکترای برق در..
شما بزرگترین.و به شرکت برق کردید با عزل دکتر پرویزی
برق دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خدماتی که در دوره مدیریتی راهزادی به استان و دهدشت انجام شده در هیچ دوره ای انجام نگرفته لطفا یه کمی منصفانه نغد بکنید
لنده
Iran, Islamic Republic of
دکتر پرویزی روزی ک خبر برکناریشو بش دادن ب عنوان مدیر نمونه معرفی شده بود به تهران...قضاوت باخودتون
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه همه کامنت نویسان!!!!مشک آن است که ببوید نه آنکه عطار بگوید
اصل مطلب
Iran, Islamic Republic of
.. دکتر. که .. نوم خش ک..
فردین
Iran, Islamic Republic of
حق دکتر پرویزی صندلی مدیرعاملی شرکت برق ست.عجله نکن آقای راهزادی امروز فردا نوبت خودته.با این کار ثابت کردی نمیخوای نیروهای جوان مثل دکتر پرویزی خدمت کنه به شرکت برق و مردم
سعید
Iran, Islamic Republic of
واقعا مرد نمونه. عجب کاری با پرویزی کرد بسکه.. تا یاد بگیره هوای مردم رو داشته باشه.
؟؟؟؟!
Iran, Islamic Republic of
آخ سی دکتر
؟؟؟؟!
Iran, Islamic Republic of
/
ناشناس
Romania
جون خوت کبنا پرویزی رااینقدربزرگ نکنید ابشون یکی ازدهها مدیرضعیفی هستن که گماشته بزرگواری هستن
خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
په مه دکتر ابوذر و دکتر خسرو تا الان نه داخل شرکتکو بین په کو ٬اگر آبادی وه ای دو تا بی خو یو/
برقی
Iran, Islamic Republic of
/
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
آغیییییییی.....آغییییییی....آغییییییییی حاج بزرگواری کوچنی بیو کمک.؟
چشمه بلقیس
Iran, Islamic Republic of
/متاسف و غبطه میخورم که //،برادر اییشان ۶سال در نیروگاههای برقابی سیسخت همکارم بود،که به یکبار/
این یک نمونه از تخلف ابشان مبباشد،متاسفانه نه بازرسی در این استان هست نه حراستی!
راهزادی برای اینکه در رسانه های استان گاو پیشونی سفید نشه برادرش رو نیاورد اداره برق//،از نماینده ولی فقیه در استان واستاندار محترم خواهشمند است که به موضوع استخدامهای فله ای و بدون ضابطه ورود کرده و با عوامل برخورد شود.
محمد
Iran, Islamic Republic of
انصافا کاری به پرویزی ندارم ولی عملکرد راهزادی بسیار ضعیف برده. بروید ببینید که چقدر فوق لیسانس و مهندسی برق بیکار داریم که نان شب ندارند و اما راهزادی اغلب غیر متخصص ها را آورده سر کار. اجحافی که در دوره راهزادی شده احتمالا در عیچ دوره ای نشده
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
باسلام،اگه دقت کنین اینای ک ضد پرویزی حرف میزنن چند نفر خاص هستن ک فقط از رو کینه وحسادت میگن
یکمی هم انصاف داشته باشین دوستان به ظاهر محترم
پرویزی الان تهران به عنوان مدیر نمونه تشریف دارن
راهزادی ترسیده ک صندلیشو از دست بده کاری ک این چند سال با نیروهای کاری وتحصیلکرده انجام داده
جای تاسف داره این کار راهزادی
بویر احمد بالا
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان عزیز انصاف را رعایت کنین اینقدر پشت دکتر پرویزی حرف نزنین برین و شهر و جاده ها رو کوچه خونه ها رو ببینین چکار ها کرده بعد پست بزارین ،دکتر اگه لایق نبود اگه مدیری مدبر نبوده الان تهران به عنوان مدیر نمونه تشریف نداشته
ارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
این دگه باید حودشه جمع کنه واقعا متاسفم برای استانی که این مدیرش باشه
جابر سیتی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خسته نباشیى خدمت دکتر پرویزی مدیرلایق وکاردان در اموربرق انشا ءاله در زیر سایه امام زمان در پست جدید موفق باشد
همکار
Iran, Islamic Republic of
اولا اینها لیسانسشان به..ن
ثانیا اگر بررسی کنید من.. در شرکت برق هستند
ثالثا هم بزرگواری و هم پروی.. و کارهایی که برای بعضی اساتید انجام دادند.. این را خودشان و خدا میدانند که از شرک. گفتن کردند
رابعا بروید از ادا... هایی که اینها از موقعیتشان کردند
بپرسید
خامسا..ت دیگری هم دارند که درست نیست به انها اشاره کنم


//
/
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای عدل هاشمی که اصلا سیاست نداره .فقط بهت بگم هرکی تو انتخابات رقیبت باشه انتخابات را باختی.
خلیفه
Iran, Islamic Republic of
مدیر نمونه٬ این چه مدیر نمونه ایه که بالادستیش تاییدش نکرده اما تو تهرون رفته برا نمونگی ‌..امممممم
همکار
Iran, Islamic Republic of
اف بر سایتی که مغرضانه کامنتهای مورد دلخواهش را می زند
چرا کامنتهایی را که در حمایت از راهزادی است نمیزنید
همکار
Iran, Islamic Republic of
کبنا یه روزی خدا رویت را سیاه خواهد کرد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار//غیراز فامیلها وهم طایفه های خودش کسی رو به کار گرفته جای تحسین داره اما خداییش به غیراز فامیلها وهم طایفه هایش کسی دیگر رو به کار نگرفته ما تقاضا داریم سازمان بازرسی ورود کنه تا احقاق حق شه
Iran, Islamic Republic of
صادق ترین و فعال ترین مدیر عامل برق از اول انقلاب تا حالا فقط راهزادی و بس
حق
Iran, Islamic Republic of
عزیزانی ک میگن :
دکتر دکتر نکنید !
مدرک خودتون چیه ؟
همون ابوذر بزرگواری و خسرو پرویزی ک میگین : هر دوشون دکترا برق دارن .
دکتر پرویزی الان در تهرانه و بهش جایزه دادن ک "مدیر نمونه شرکت توانیر شناخته شده" بعد ی لیسانس شیمی رو جایگزین ایشون کردن !
آريوبرزن
Iran, Islamic Republic of
ب دلیل مدیریت خوب آقای پرویزی در چرام ، ایشان ارتقاء گرفتن و ب سمت ریاست اداره برق دهدشت ، گماشته شدن !
آره ، بنظر بعضیا ک معلوم نیست خودشون دیپلم دارن یا نه ،
دکترا برق ب درد ریاست برق کهگیلویه نمیخوره ،
ولی
لیسانس شیمی ب درد مدیریت میخوره !؟
لیسانس شیمی ک بویی از مدیریت و برق نبرده .
حق گو
Iran, Islamic Republic of
همه میدونن ک بیشتر این کامنتها ، از طرف بستگان آقای . می باشد ک سال ٩۴ چنین روزی . .
شاید هم همه ی کامنتهای خلاف دکتر پرویزی ، توسط ی نفر از نزدیکان . باشد .
ديارم كهگيلويه
Iran, Islamic Republic of
محض اطلاع کسانی ک در مورد دکتر پرویزی اطلاعات ندارند ، میرسانم ک :
دکتر پرویزی لیسانس مدیریت صنعتی
و
کارشناسی ارشد برق
و
دانشجوی دکترای برق هستن .
یعنی هم سواد مدیریتی دارن و هم سواد برقی .
شما مدرکتون چیه ؟
همكار
Iran, Islamic Republic of
دکتر پرویزی الان تهران تشریف دارن و بعنوان مدیر نمونه شرکت توانیر شناخته شده اند !
شما چن نفر ک با اسامی مختلف ضد ایشان حرف میزنید ، آینده ی دکتر پرویزی رو میبینید و آینده ی اطرافیان شما هم معلوم میشه .
همكار اداره برقي
Iran, Islamic Republic of
کسانی ک میگن :
آقای راهزادی بهترین کار رو کرد !
آره ، شما راس میگین .
چون ی دکترای برق را برداشتن و ی لیسانس شیمی رو جاش گذاشتن !
مشکل مملکت ما همینه ک هر چیزی سر جای خودش نیست .
بانگ حق
Iran, Islamic Republic of
دکتر بزرگواری و دکتر پرویزی ، اونقد بیکار نیستن ک بیان کامنتهای شما ک مغرضانه و همه توسط ی عده ی خاصی نوشته شده رو بخونه !
اونا برا صندلی مدیر عاملی استان و مراتب بالاتر در شرکت توانیر می اندیشن .
ارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
کینه ی راهزادی از دکتر پرویزی ، بابت این بوده ک دکتر پرویزی نیروی جایگزین راهزادی برا سمت مدیرعاملی بود. شما ک میگین : دکتر پرویزی چه مدیر نمونه ای یه ک بالادستش قبولش نداره! بدونید ک دکتر پرویزی رقیب راهزادی بودن .
كارمند اداره برق
Iran, Islamic Republic of
همه ی کامنتهای بالا ، توسط ی عده ی خاص نوشته شدند .
دکتر پرویزی مث مدیریت قبلی اداره برق دهدشت نیست ک تو جلسه تودیع و معارفه گریه کنه .
چون میدونه ب درجات بالاتری دست پیدا میکنه .
امسال تو زمستون خواهیم دید ک چطور خاموشی دهدشت را فرا میگیرد .
عمو برقی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر همه..من شناخت کامل دارم هم اقای پرویزی رو هم راهزادی...
واقعا اقای راهزادی توی این مدت که مدیر عامل هستن هر چه نیرو گذاشت سرکار همشون توانایی نوشتن یه صورت جلسه رو ندارن باور کنید خودشون هم باورشون نمیشه که سرکارن...در مورد اقای پرویزی هم میشه گفت واقعا مدیر خوبی بود هم در چرام هم در دهدشت..ولی خب سیاست همینه..اینم مث بقیه کارای راهزادی..
در هرصورت من متاسفم.
کارمند برق
Iran, Islamic Republic of
آقایان کامنت نویس شما چرا اینقدر بی انصاف هستید مگه قدرت مدیریت تو برق را از چی میدانید که این همه اراجیف سر هم سوار میکنید آقای دکتر پرویزی اصلا شما حساب کنید کلا مدرک دکتری و فوق ندارد لااقل به اندازه یه کارشناس معمولی که سواد داره ولی این مطالب ربطی به مدیریت ندارد مدیریت شعور و شرف و درک و انصاف میخواهد که همه را در حد اعلا وجود آقای پرویزی جمعند البته این هم بر میگرده به اصل و ریشه فرد که بخدا و به قرآن خدا پرویزی صد سرو گردن از همه مدیران از مدیر عامل بگیر تا قائم مقام و....بالاتر است که هیچی هیچ کدام به گردش هم نمی رسند دوستان انصافا من خودم کارمند برق استان هستم ولی به وجدانم قسم پرویزی از زمانی که اتفاقات برق چرام بودند تا بهره برداری دهدشت تا مدیریت برق چرام و در سرآخرمدیریت برق دهدشت ۹۵ درصد کارکنان تا پیمانکاران و تا حد امکان مردم مراجعه کننده همگی رضایت حداکثری داشته اند و همه از تغییر ایشان ناراحت هستند این را هم بگویم که جایگزین ایشان هر کجا رفته خرابی بجا گذاشته و خودش تصمیم گیرنده نیست بهره برداری دهدشت که بود یه نفر دیگه تصمیم گیرنده بود و تو برق چرام هم یه فرد دیگه تصمیم گیرنده بودند .کلا ایشان مال مدیریت نیستند
Iran, Islamic Republic of
عدم توانایی پرویزی رو میرسونه که خاموشی تو زمستون باشه وگرنه تابش که هنوز نبومده ..
جوان
Iran, Islamic Republic of
مدیر عاملینه .برده که بینش و ابوذر و پرویزی خو اوسو عاموش بی ٬ غیره خوشه بینی ٬ تو فعلا تلاش کن سی جی ا.ت که البته ار جات بیمی سنگین ولش ایکردوم تا .....
جوان
Iran, Islamic Republic of
//یه مرد بی داخل اداره برق که هم پاک و هم کار بلد هم شجاع و نترس هم باریشه فقط///
جوان
Iran, Islamic Republic of
در ضمن تو که داری حمایت... رو می کنی جوجه ها رو آخر پاییز میشمرن هی نگو رفته تهران برا نمونگی نمونه ای که بالادستیش. برو بپرس رفته کجا .. پیش بزرگواری یا عدل هاشمی یا تاجگردون یا منطقیان چون همزمان همه رو داره...
جوان
Iran, Islamic Republic of
آقایونی که علیه دکتر پرویزی کامنت میزارین چه کسی مدرک شماها را تحویلتون دا همگی بیسواد بودین وهستین وبه چه روشهایی نمره گرفتید.جای خالی دکتر پرویزی را هیچ کسی پر نمیکند.چون نیروی همطراز خودش نمیبیند.وحاضر به مناظره فنی با اقای راهزادی وپروفسر جانی پور در هر جاومکانی میباشد.
چرامی مقیم یاسوج
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوستی که گفته بودی کبنا یه روزی رویت سیاه خواهد شد باید بگویم کبنا مثل بوقلمون صفتان وطوطی صفتان ونون به نرخ روز خوران نیست که روسیاه بشه روسیاهی مال کسانیه که هم با بزرگواری بودن وهم موحد وهم عدل وهم تاجگردون ویکی ازاین روسیاهان الان در اداره کل برق یاسوج داره چاپلوشی می کنه خدا راشکر ماهیت پلید روسیاهان رو همه شناخته ومی دونن چه کسانی هستن روسیاه اونیه که تا دیروز جیره خور موحد وبزرگواری بوده اما حالا داره بدگویی اینها رو می کنه
جوان
Iran, Islamic Republic of
دکتر به دلیل اختراعی که در حوزه کاری وی صورت گرفت تهران رفته وبه عنوان مدیر نمونه در برج میلاد تهران مورد تقدیر قرار گرفت وبلیط رفت وبرگشت اون توسط برق استان تهیه شده .قابل توجه افراد عقده ای
جوان
Iran, Islamic Republic of
مدیر قبلی برق تا پایان عمرش مدیون بزرگواری باید باشد.چون خودش چیزی در چنته نداشته .از نظر علمی ضریب هوشی منفی داشت.خودشم خوب میدونه.یکم با خودتون ووجدانتون خلوت کنید میفهمید.
Iran, Islamic Republic of
واقعا کهگیلویه کمبودپرویزی را این دو روز احساس کرد کهگیلویه وزنه ای را از دستداد که تا سالیان زیادی جایگزین مناسبی جای خالیشو پر نمیکنه مگر اینکه مدیران توانیر هرچه سریعتر از خدماتش در منصب مدیر عاملی برق استان ازخدماتش استفاده نمایندحیف است که سایر استانها این مرد متفکر وفنی را بربایند
جوان
Iran, Islamic Republic of
حالا نه اینکه شماها مدرک دانشگاهتون از دانشگاه کالیفرنیا گرفتید .هی کامنت بزارین .عجله نکنین.ان شالاه برا بار دوم میاین سراغ دکتر برا حفظ پستهاتون.واقعا روتون میشه .عجب عجب.زیاد طول نمیکشه خوشحالیتون عزیزان
Iran, Islamic Republic of
جناب راهزادی میشه بفرمایید شرح وظایف قایممقامشرکت برق استان چیه ذکر یکموردبسنده میکنه..‌
علی
Iran, Islamic Republic of
حالا ابوذر یه عمو داشت .پس تو چی برادر.خودتم نمیدونی کی هستی .چه کسی داری.کجا میری.دنبال چی هستی.
مقیم یاسوج
Iran, Islamic Republic of
پرسنل برق آرزو دارند قایم مقام برق استان یکساعت فنی .شیوا.رسا.علمی وتخصصی در حوزه برق خصوصا توان راکتیو وکنتورهای دیماند وطرحهای برقی ۱۰۱.۱۰۲.وطرح ا چ سخن بگویدبعدمدعی مدیر عاملی باشد.واحسرتا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در جواب اصلاح طلب.فک کنم زمانی خوب دور حاج بزرگواری بودین.خدا خودش جای حق نشسته.میاد کمک.تو هم کمک میخوای .منتظر باش عجله نکن
مقیم یاسوج
Iran, Islamic Republic of
حیف وصد حیف از دکتر پرویزی پر تلاش که خطوط برق کهگیلویه را حفظ کرده بودو با کوچکترین تلنگری در کسری از ثانیه رفع عیب میکرد جدا خسته نباشی دکتر خداقوت دکتر بنازمت که الحق هم متخصص برقی
مقیم یاسوج
Iran, Islamic Republic of
دکتر پرویزی حاضره با هرکسی که ادعای برقی داره درحضور مردم فهیم ودحوزه برق مناظره داشته باشه امتحان کنید
هم ولایتی
Iran, Islamic Republic of
آره ، مدیر.. .
کارنامه مدیر قبلی رو نشون بدین !
این .. بود ک بواسطه ی پ.. همه رو داشت و ح.. .
کارمند برق شهرستان(مهر)
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس راهزادی مرد اخلاق و عمل؛ پیام من به راهزادی عزیز بدان که راه رو درست رفته ای چون دست یه .. و منتظرن برای همچین مواقعی که ..کنند... شاید بعد ها همین افراد متوجه خدمت بزرگ شما به برق استان و شهرستان شوند...
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
اگه شما در مورد برق اطلاعی داشتین ، میدونستین ک برق ی ڃیز غیرقابل پیش بینی یه .
مشکلات یهویی برق ، کهگیلویه رو مث مدیریت ۳ سال پیش خاموش میکنه .
کارمند اداره برق بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کل اداره برق استان رو بگردین ، فقط ۳ نیرو فعال و ماهر داره و اون هم آقایان پرویزی و بزرگواری و افسریه.//
میانه رو
Iran, Islamic Republic of
این کامنتها همه از طرف فامیل و اطرافیان مدیریت قبلی برق دهدشته ک علیه دکتر پرویزی نوشته میشه .
مهره ی سوخته جاش تو سطل زباله ست .
میانه رو
Iran, Islamic Republic of
تنها جلسه تودیع و معارفه ای ک هیچ وقت یاد هیشکی نمیره ، گریه و زاری مدیر قبلی برق دهدشت بود ک حیفه اسم مدیر رو روش گذاشت .
دیار
Iran, Islamic Republic of
کسانی ک دارن از مدیر قبلی اداره برق دفاع میکنن و علیه دکتر پرویزی حرف میزنن ، از ادبیاتشون معلومه ک آدمای بی سوادی ان و چن نفر بیشتر نیستن .
چون مدیر قبلی اداره برق ، ی مشت بی سوادو دور و ور خودش جمع کرده بود .
هم ڌات
Iran, Islamic Republic of
درسته ک بزرگواری عموشو داره ، ولی دکتر پرویزی سواد و تخصص خودشو داره . نیازی ب پارتی نداره .
مث مدیر قبلی برق دهدشت نیست ک پدر خانمش براش جا باز میکرد .
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اصالتی ک پرویزی داره و زمانی ک پرویزی صاحب داشت ، بقیه گاوچرون بودن .
دکتر پرویزی مث مدیر قبلی برق کهگیلویه ، گریه نمیکنه و مث ی مرد جلو میره .
شما برید دنبال پارتی برا مهره های سوختتون باشین .
بویراحمدی برنو و کول
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس راهزادی و سلام بر سناتور بویراحمد و دنا
مسعود
Iran, Islamic Republic of
خدایی دکتر پرویزی ادم خوبی بود با هرکس به سبک خاصی شوخی میکرد شاید بعضی وقتا به سبک های مختلف شوخی میکرد با نیروهاش اما هیچ وقت چیزی تو دلش نبود،بارها برام مشکل درست شده بود وقتیم بهش مراجعه میکردم کوتاهی نمیکرد خیلی از نیروهای شرکت مشکلات کوچکشون که خیلی بزرگ به نظر میومد یه روزه دکتر براشون حلش میکرد قدر نشناس نباشید الان موقعشه واقیت هارو گفت
به خدا من که شدیدا ناراحت شدم فکر نمیکردم چنین اتفاقی بیفته
اما خوشحالم که الان تو تهران به عنوان مدیر نمونه انتخاب شده حتی شنیدم که بهش پیشنهاد مدیریت برق کرج رو دادن
به هر حال براش آرزوی موفقیت های بیشتر دارم
مشترک
Iran, Islamic Republic of
ای سزاوار وبرق دهدشت..هم ینه دونم که تابش نژاد باید هر روز زنگ بزنه وپرویزی وسی عیب یابی کمک وش بگره..اخ وبخت برق استان ک راهزادی سکان دارشه
مشترک
Iran, Islamic Republic of
تابش نژاد من خوو هم نیدی ک یه روز بره مدیر دهدشت وابو
//
تابش هم خو خلووول چ کسی بهتر ویو
دانشگاهی(علوم پزشکی)
Iran, Islamic Republic of
سلام من کاری ندارم پرویزی خوب بود یا بد بود ولی خدایی دور از انصافه خدمت راهزادی به برق استان و تک تک روستا ها رو نادیده بگیریم
واقعا کم هستن مدیران خاکی همچون راهزادی .حالا این دوستانی که کامنت نا رضایتی از راهزادی گذاشتن من میزنم به پای احساساتی بودنشون در خصوص برکناری پرویزی...
متشکرم از کبنای عزیز و بی غررض
ترانسفورماتور
Iran, Islamic Republic of
?????????????????????????????????????????????یعنی هر چه بهتون بخندم کمتون هست.
کهگلویه
Iran, Islamic Republic of
افرادی که بر علیه دکتر پرویزی و هر کسی که برای برق کهگلویه مفید بوده بد گفتند از ادبیاتشون معلومه فقط منتظره یه اتفاق بودند که عقده هاشون بریزن بیرون اگر مردید با اسم خودتوت و رودرو حرف بزنید با دلیل مدرک شمایی که گفتید دکتر پرویزی سواد و تخصص ندارن یک نفر از مدیرانی در چند سال اخیر به اندازه دکتر پرویزی خوب بودن و به عنوان مدیر نمونه دعوت شدند رو نام ببرید ؟
من فقط این رو میدونم این افرادی با بزدلی تمام و بام مستعار بد ایشون رو گفتند مارهایی هستند که خودشون تو آستین خودشون پرورش دادند
مقیم یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درمورد ترکیب جدیدبرق آیند مشخص مبشه وزن هرشخصچقده پرویزی در صنعت برق صاحب نظره .نظیر نداره تواستان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دکتر پرویزی محبوبیتت پیش پرسنل بیشتر شده. به امید پیروزی....
کی.لهراس
Iran, Islamic Republic of
برای همه شما متاسف هستم مدیریت ارزش این همه توهین و تحقیر همدیگر را ندارد متاسف هستم برای توهین ها و بی احترامی ها
جهان بانو
Iran, Islamic Republic of
دکتر پرویزی مدیری کاردان و باتجربه و مدبر بود تاوان باندبازی های این استان که به دوراز هر منطقی می باشد و همیشه ی عده سودجو دنباله منافع خود هستند.کاملا واضح است که مدیری توانمند مانند دکتر پرویزی باید از مدیریت برکنار شود...ولی باتوجه به توانمندی های ایشان انشالله در پست و مقام بهتری به همین زودی ها خبرهای خوبی میشنویم???
شاید بیایم
Iran, Islamic Republic of
شما را فقط به خدا واگذار میکنم کسانی که ترس از خدا ندارید و به برادران دینی خود حمله میکنید بس کنید که قیامتی هم هست
پایان
Iran, Islamic Republic of
دکتر پرویزی .
پایان
Iran, Islamic Republic of
دکتر خسرو پرویزی .
پایان
Iran, Islamic Republic of
.بود
سکوت
Romania
فعلا که مدیری ارثش شده وزارع
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1