تاریخ انتشار
جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۲۹۴۲۸۵

ظلمی که اعضای شورای شهر لنده به مردم می‌کنند

۱
۰
کبنا ؛
امام جمعه موقت لنده گفت: فضای غبارآلودی در عرصه انتخاب شهردار لنده به وجود آمده که زیبنده مردم این شهرستان نبوده و ظلم در حق آنها است، مردم شهرستان لنده شایسته خدمت هستند، باید هرچه سریعتر به این وضعیت خاتمه و آن را سروسامان دهیم.
حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر لنده با دعوت نماز گزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری رمز سعادت صالحان و نیکان در جامعه بوده که باعث سربلندی و سعادت عمومی جامعه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این سفر ضمن دیدار با مردم و رصد مشکلات آنها از نزدیک بر تسریع خدمات رسانی و رفع مشکلات مردم آسیب دیده تأکید داشتند.

خطیب نماز جمعه این هفته لنده با اشاره به حضور به موقع ادارات و نهادهای خدمات رسان در کرمانشاه تصریح کرد: حضور مجاهدانه سپاه و بسیج، ارتش و هلال احمر و ...کرمانشاه و همراهی و مشارکت ملت ایران در ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جای تقدیر و تشکر دارد.

الهی‌نیا ادامه داد: مشارکت مردم بهترین جلوه از نوع دوستی و رسالت دینی وو ایمانی را در یاری رساندن به مردم آسیب‌دیده این منطقه از کشور به نمایش گذاشت تا دنیا از اتحاد و همدلی ملت ایران درس بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان لنده هم به سهم خود در این حرکت مردمی سهیم بوده و کمک‌هایی را در قالب کاروان‌های مختلف بهداشتی و درمانی، پوشاک، غذا و البسه و ... رهای منطقه زلزله زده کرمانشاه کرده‌اند.

 
*تبریک به خانواده شهدای مدافع حرم

امام جمعه موقت لنده در ادامه با اشاره به سرنگونی داعش در منطقه گفت: آخرین دست پرورده استکبار در منطقه با تفکر انقلابی بسیجیان و پاسداران سلحشور کشورمان پایان یافت تا بار دیگر اسلام از لوس وجود حرکت‌های ضد اسلامی در امان بماند.

الهی‌نیا با تبریک به رهبر معظم انقلاب و خانواده شهدای مدافع حرم افزود: این پیروزی مرهون تلاش شهدای مدافع حرم و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: ثمره مقاومت و استقامت در برابر استکبار سازش‌ناپذیری با ظلم و روحیه جهادی و انقلابی بوده که دستاورد آن پیروزی جبهه اسلام و حق بر جبهه کفر و باطل بوده است.

خطیب نماز جمعه این هفته شهر لنده با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج اولین آزمون خود را در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی داده که با کمترین امکانات و تسلیحات در برابر ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کرده و استکبار جهانی را به زانو درآورده است.

الهی‌نیا تصریح کرد: این شجره طیبه در اوج مظلومیت با اقتدار و عظمتی خاصی همراه با ایمان و اعتقادی قوی و با روحیه ایثار و تلاش و اطاعت‌پذیری از ولایت فقه در عرصه‌های مختلف برای دفاع از انقلاب و مقابله با نفوذ دشمنان تلاش کرده و دستاوردهای عظیمی به دست آورده است.

وی در ادامه به پیش‌رو بودن بسیج در دفاع از نظام و انقلاب اشاره و افزود: فرهنگ بسیجی یعنی پاسداری از اصول و ارزش‌های اسلامی، صدور انقلاب، مقابله با ظلم و ستم، حمایت از مظلومان، بصیرت و دشمن‌شناسی، مقابله با فتنه و فتنه‌گری، و در یک کلام به معنای حرکت و قدرت و تلاش مجاهدانه برای آبادانی کشور بوده است.

الهی‌نیا در ادامه با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) گفت: ائمه (ع) برای استقرار عدالت و اسلام ناب محمدی در جامعه تلاش بسیاری کردند که محصول آن ظهور منجی عالم بشیریت و استقرار حکومت عدالت‌گستر مهدی موعود(عج) خواهد بود.

وی به روز نیروی دریایی اشاره و افزود: دفاع از حریم و مرز‌های آبی کشور وظیفه‌ای سنگین بوده که بر عهده نیروی دریایی قهرمان کشور گذاشته شده است.

امام جمعه موقت لنده با اشاره به طول بیش از ۳ هزار کیلومتر مرز دریایی کشور ادامه داد: حضور یگان دریایی نیروهای مسلح در مرز‌ها جغرافیایی و آبهای نیلگون خلیج فارس و تسلط بر آن نشان از اقتدار و صلابت این نیروهای قهرمان در عرصه های مختلف دارد.

الهی‌نیا در ادامه سنت وقف را یادآور شد و افزود: این فرهنگ باید در جامعه ما بیش از گذشته نهادینه شود و هر کس در حد توان خود در این عرصه تلاش لازم را داشته باشد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات شبکه بهداشت و درمان گفت: استقرار پزشکان متخصص و سونوگرافی در جهت ارتقای شاخص‌های سلامت جای تقدیر و تشکر دارد.

الهی‌نیا به آسیب‌های فضای مجازی نیز اشاره داشت و گفت: از اهداف مهم دشمنان ترویج بازی‌های مخرب تلاش برای ضربه زدن به بنیان خانواده است که بای بیش از گذشته مواظبت و مراقبت نماییم.

وی در ادامه با اشاره وضعیت خدمات شهری در لنده اظهار داشت: فریاد مظلومیت از کوچه و بازار این شهر بلند شده و مردمی که با شور و هیجان در عرصه انتخابات شورای شهر حضور یافتند امروز از وضعیت موجود نگران هستند.

امام جمعه موقت لنده ادامه داد: فضای شهر و شهرک‌های لنده وضعییت نامناسبی داشته و مردم با زبان بی زبانی فریاد می‌زنند آیا کسی هست به فریاد ما برسد.

الهی‌نیا یادآور شد: فضای غبارآلودی در عرصه انتخاب شهردار لنده به وجود آمده که زیبنده مردم این شهرستان نبوده و ظلم در حق آنها است، مردم شهرستان لنده شایسته خدمت هستند، باید هرچه سریعتر به این وضعیت خاتمه و آن را سروسامان دهیم.

نام شما

آدرس ايميل شما

ایل
Iran, Islamic Republic of
چرا امامان جمعه استان فقط به مسائل حاشیه ایی می پردازند
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1