کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ظلمی که اعضای شورای شهر لنده به مردم می‌کنند

3 آذر 1396 ساعت 15:40



امام جمعه موقت لنده گفت: فضای غبارآلودی در عرصه انتخاب شهردار لنده به وجود آمده که زیبنده مردم این شهرستان نبوده و ظلم در حق آنها است، مردم شهرستان لنده شایسته خدمت هستند، باید هرچه سریعتر به این وضعیت خاتمه و آن را سروسامان دهیم.
حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر لنده با دعوت نماز گزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری رمز سعادت صالحان و نیکان در جامعه بوده که باعث سربلندی و سعادت عمومی جامعه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این سفر ضمن دیدار با مردم و رصد مشکلات آنها از نزدیک بر تسریع خدمات رسانی و رفع مشکلات مردم آسیب دیده تأکید داشتند.

خطیب نماز جمعه این هفته لنده با اشاره به حضور به موقع ادارات و نهادهای خدمات رسان در کرمانشاه تصریح کرد: حضور مجاهدانه سپاه و بسیج، ارتش و هلال احمر و ...کرمانشاه و همراهی و مشارکت ملت ایران در ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جای تقدیر و تشکر دارد.

الهی‌نیا ادامه داد: مشارکت مردم بهترین جلوه از نوع دوستی و رسالت دینی وو ایمانی را در یاری رساندن به مردم آسیب‌دیده این منطقه از کشور به نمایش گذاشت تا دنیا از اتحاد و همدلی ملت ایران درس بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان لنده هم به سهم خود در این حرکت مردمی سهیم بوده و کمک‌هایی را در قالب کاروان‌های مختلف بهداشتی و درمانی، پوشاک، غذا و البسه و ... رهای منطقه زلزله زده کرمانشاه کرده‌اند.

 
*تبریک به خانواده شهدای مدافع حرم

امام جمعه موقت لنده در ادامه با اشاره به سرنگونی داعش در منطقه گفت: آخرین دست پرورده استکبار در منطقه با تفکر انقلابی بسیجیان و پاسداران سلحشور کشورمان پایان یافت تا بار دیگر اسلام از لوس وجود حرکت‌های ضد اسلامی در امان بماند.

الهی‌نیا با تبریک به رهبر معظم انقلاب و خانواده شهدای مدافع حرم افزود: این پیروزی مرهون تلاش شهدای مدافع حرم و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: ثمره مقاومت و استقامت در برابر استکبار سازش‌ناپذیری با ظلم و روحیه جهادی و انقلابی بوده که دستاورد آن پیروزی جبهه اسلام و حق بر جبهه کفر و باطل بوده است.

خطیب نماز جمعه این هفته شهر لنده با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج اولین آزمون خود را در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی داده که با کمترین امکانات و تسلیحات در برابر ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کرده و استکبار جهانی را به زانو درآورده است.

الهی‌نیا تصریح کرد: این شجره طیبه در اوج مظلومیت با اقتدار و عظمتی خاصی همراه با ایمان و اعتقادی قوی و با روحیه ایثار و تلاش و اطاعت‌پذیری از ولایت فقه در عرصه‌های مختلف برای دفاع از انقلاب و مقابله با نفوذ دشمنان تلاش کرده و دستاوردهای عظیمی به دست آورده است.

وی در ادامه به پیش‌رو بودن بسیج در دفاع از نظام و انقلاب اشاره و افزود: فرهنگ بسیجی یعنی پاسداری از اصول و ارزش‌های اسلامی، صدور انقلاب، مقابله با ظلم و ستم، حمایت از مظلومان، بصیرت و دشمن‌شناسی، مقابله با فتنه و فتنه‌گری، و در یک کلام به معنای حرکت و قدرت و تلاش مجاهدانه برای آبادانی کشور بوده است.

الهی‌نیا در ادامه با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) گفت: ائمه (ع) برای استقرار عدالت و اسلام ناب محمدی در جامعه تلاش بسیاری کردند که محصول آن ظهور منجی عالم بشیریت و استقرار حکومت عدالت‌گستر مهدی موعود(عج) خواهد بود.

وی به روز نیروی دریایی اشاره و افزود: دفاع از حریم و مرز‌های آبی کشور وظیفه‌ای سنگین بوده که بر عهده نیروی دریایی قهرمان کشور گذاشته شده است.

امام جمعه موقت لنده با اشاره به طول بیش از ۳ هزار کیلومتر مرز دریایی کشور ادامه داد: حضور یگان دریایی نیروهای مسلح در مرز‌ها جغرافیایی و آبهای نیلگون خلیج فارس و تسلط بر آن نشان از اقتدار و صلابت این نیروهای قهرمان در عرصه های مختلف دارد.

الهی‌نیا در ادامه سنت وقف را یادآور شد و افزود: این فرهنگ باید در جامعه ما بیش از گذشته نهادینه شود و هر کس در حد توان خود در این عرصه تلاش لازم را داشته باشد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات شبکه بهداشت و درمان گفت: استقرار پزشکان متخصص و سونوگرافی در جهت ارتقای شاخص‌های سلامت جای تقدیر و تشکر دارد.

الهی‌نیا به آسیب‌های فضای مجازی نیز اشاره داشت و گفت: از اهداف مهم دشمنان ترویج بازی‌های مخرب تلاش برای ضربه زدن به بنیان خانواده است که بای بیش از گذشته مواظبت و مراقبت نماییم.

وی در ادامه با اشاره وضعیت خدمات شهری در لنده اظهار داشت: فریاد مظلومیت از کوچه و بازار این شهر بلند شده و مردمی که با شور و هیجان در عرصه انتخابات شورای شهر حضور یافتند امروز از وضعیت موجود نگران هستند.

امام جمعه موقت لنده ادامه داد: فضای شهر و شهرک‌های لنده وضعییت نامناسبی داشته و مردم با زبان بی زبانی فریاد می‌زنند آیا کسی هست به فریاد ما برسد.

الهی‌نیا یادآور شد: فضای غبارآلودی در عرصه انتخاب شهردار لنده به وجود آمده که زیبنده مردم این شهرستان نبوده و ظلم در حق آنها است، مردم شهرستان لنده شایسته خدمت هستند، باید هرچه سریعتر به این وضعیت خاتمه و آن را سروسامان دهیم.


کد مطلب: 294285

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/294285/ظلمی-اعضای-شورای-شهر-لنده-مردم-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1