تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۲۹۳۶۰۲

شناسایی و جمع‌آوری ۱۸ هزار تخلف انشعاب آب و فاضلاب/همکاری جدی دستگاه قضایی با آبفای استان

۵
۰
کبنا ؛سیدعلی لدنی نزاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی سه سال اخیر اقدامات قابل قبولی در زمینه جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان صورت گرفته است، اظهار کرد: موضوع تعدد انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان یکی از اصلی‌ترین چالش‌های پیش روی آبفای استان و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان محسوب می‌شود.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از برنامه‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب استان در چهار سال اخیر شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان بود.
وی با تقدیر از همکاری جدی و مداوم دستگاه قضایی استان در رسیدگی و سرعت بخشیدن به پرونده تخلفات آب اظهار کرد: این موضوع کمک شایانی به بازدارندگی و کاهش این معضل و پدیده شوم داشته است.
لدنی‌نژاد با بیان اینکه طی چهار سال اخیر بیش از ۱۸ هزار تخلف از جمله انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب ، دستکاری تاسیسات و شیر پشت کنتور در سطح شهرهای استان شناسایی و جمع‌آوری شده است، تاکید کرد: قانون مجازات سنگینی برای دارندگان انشعاب‌های غیرمجاز آب و برق و گاز و مخابرات در نظر گرفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یآدرآور شد: مطابق این قانون چنانچه فرد حقیقی یا حقوقی بدون پرداخت حق انشعاب از آب، برق، گاز و .. استفاده و یا اقدام به تخریب این تاسیسات کند از مصادیق اعمال مجرمانه خواهد بود.
لدنی‌نژاد گفت: اگر فردی به اینگونه تخلفات اقدام کند علاوه بر پرداخت جریمه نقدی و رفع تخلف به مجازات تا ۱۰ سال حبس نیز محکوم خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
شما که فقط به فکر تخلفها هستید چرا ۵درصد فکرتان را به تمیر ورترمیم خرابی های نمی کنید که این همه اب هدر می رود کل تخلفات به اندازه ۱/۳خرابی ها وهدررفت اب هم نمی رسد .تخلف تخف خلاف خلاف تای کی
مهندس
Iran, Islamic Republic of
اقای لدنی!!! تمام اسفالتهای را نابود کردید !اگر فیش آب کس به موقع واریز نشد با مردم چکار می کنید .نظارت ،بازررسی کجا بود اگر می خواهید تا هزاران عکس منتشرکنیم.
Iran, Islamic Republic of
لطفا طرح فاضلاب شهرک آرد ونشاستهرا هم پیگیری کنید
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
در سی سخت خانواده کارکنان شرکت ابو فاضلاب از انشعاب رایگان و غیر قانونی استفاده می کنند البته همه کارکنان این شرکت از یک خانواده هستند
Romania
فقطدر شهریاسوج
درشهرهای گرمسیری . نیست
چون طرفداران تاج هستند....
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1