کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شناسایی و جمع‌آوری ۱۸ هزار تخلف انشعاب آب و فاضلاب/همکاری جدی دستگاه قضایی با آبفای استان

1 آذر 1396 ساعت 8:36


سیدعلی لدنی نزاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی سه سال اخیر اقدامات قابل قبولی در زمینه جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان صورت گرفته است، اظهار کرد: موضوع تعدد انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان یکی از اصلی‌ترین چالش‌های پیش روی آبفای استان و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان محسوب می‌شود.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از برنامه‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب استان در چهار سال اخیر شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان بود.
وی با تقدیر از همکاری جدی و مداوم دستگاه قضایی استان در رسیدگی و سرعت بخشیدن به پرونده تخلفات آب اظهار کرد: این موضوع کمک شایانی به بازدارندگی و کاهش این معضل و پدیده شوم داشته است.
لدنی‌نژاد با بیان اینکه طی چهار سال اخیر بیش از ۱۸ هزار تخلف از جمله انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب ، دستکاری تاسیسات و شیر پشت کنتور در سطح شهرهای استان شناسایی و جمع‌آوری شده است، تاکید کرد: قانون مجازات سنگینی برای دارندگان انشعاب‌های غیرمجاز آب و برق و گاز و مخابرات در نظر گرفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یآدرآور شد: مطابق این قانون چنانچه فرد حقیقی یا حقوقی بدون پرداخت حق انشعاب از آب، برق، گاز و .. استفاده و یا اقدام به تخریب این تاسیسات کند از مصادیق اعمال مجرمانه خواهد بود.
لدنی‌نژاد گفت: اگر فردی به اینگونه تخلفات اقدام کند علاوه بر پرداخت جریمه نقدی و رفع تخلف به مجازات تا ۱۰ سال حبس نیز محکوم خواهد شد.


کد مطلب: 293602

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/293602/شناسایی-جمع-آوری-۱۸-هزار-تخلف-انشعاب-آب-فاضلاب-همکاری-جدی-دستگاه-قضایی-آبفای-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1