تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۲۹۲۳۴۱

زارعی: نرخ بیکاری استان را قبول ندارم / آمار بیکاران بیش از آن چیزی است که اعلام می‌کنند / بیشترین مراجعه‌کنندگانم بیکاران هستند

۴
۰
کبنا ؛نماینده بویراحمد و دنا گفت: بیشترین مراجعه کنندگان به ما فارغ‌التحصیلان بیکار که بعضاً رشته‌های خوبی هم تحصیل کرده‌اند، هستند.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز کارگروه اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلامرضا کاتب رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و عدل هاشمی نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و مدیران این استان برگزار شد.
زارعی در این جلسه با اشاره به نرخ بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: واقعیت چیز دیگری است و بیکارهای پنهان و آشکار واقعیت دیگری را نشان می‌دهد و همه می‌دانیم که امار بیکاری در این استان بیش از آن چیزی است که اعلام می‌کنند.
وی تاکید کرد: آمار بیکاری که در استان رسماً اعلام می‌شود رقم بسیار بالاتری است.
این نماینده مجلس در ادامه با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های و پتانسیل‌های زیادی برای ایجاد فرصت اشتغالزایی دارد، اظهار داشت: با توجه به شرایط و توانمندی‌ها و زیرساخت‌های که استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ایجاد فرصت اشتغالزایی دارد، می‌توان آن را به عنوان استان پایلوت در حوزه اشتغالزایی معرفی کرد و به عنوان یک نمونه موفق در کشور معرفی شود.
زارعی گفت: اساس کشور مبتنی بر رفع بیکاری و ایجاد اشتغال‌زایی است و مهمتر از ایجاد اشتغال حفظ این اشتغال است.
نماینده مجلس گفت: بالاترین مراجعه کنندگان به ما افراد بیکاری با تحصیلات عالیه و رشته‌های خوب هستند که همه باید در این زمینه تدابیرهای لازم اندیشیده شود.
به گزارش کبنا،به گزارش کبنا، صابر مظاهری در این جلسه آخرین نرخ بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد را ۱۰/۵ اعلام کرد و گفت: ۲۲۳۰ نفر سهم کاروزی استان کهگیلویه و بویراحمد است که تاکنون از ۴۰۴ واحد پذیرنده فقط ۹۰۰ کارورز ثبت نام کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زارع جمع کن جون خودت
بیداری
Iran, Islamic Republic of
دقیقا تدابیر لازم کی باید اندیشیده شود جناب اقای زارعی. احتمالا در دور بعد نمایندگی شما
بیکار
Iran, Islamic Republic of
مسؤلین کهگیلویه و بویر احمد یا خوابن یا خودشون رو به خواب زدن یا توی خانوداه هاشون آدم بیکار ندارن یعنی واقعا نمی بینن که چقدر از جوونای استان به بیرون استان برای کار مراجعه می کنن! کاری که برا رفع بیکاری انجام نمیدن،امیدوارم،لااقل با این آمارای مسخره دل مردم رو بیش ازین بدرد نیارن!
مطلع
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی قرار بود یاسوج را از ... خارج و به دست ..ها بسپارند همچنان منتظریم
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1