کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زارعی: نرخ بیکاری استان را قبول ندارم / آمار بیکاران بیش از آن چیزی است که اعلام می‌کنند / بیشترین مراجعه‌کنندگانم بیکاران هستند

25 آبان 1396 ساعت 11:53


نماینده بویراحمد و دنا گفت: بیشترین مراجعه کنندگان به ما فارغ‌التحصیلان بیکار که بعضاً رشته‌های خوبی هم تحصیل کرده‌اند، هستند.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز کارگروه اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلامرضا کاتب رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و عدل هاشمی نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و مدیران این استان برگزار شد.
زارعی در این جلسه با اشاره به نرخ بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: واقعیت چیز دیگری است و بیکارهای پنهان و آشکار واقعیت دیگری را نشان می‌دهد و همه می‌دانیم که امار بیکاری در این استان بیش از آن چیزی است که اعلام می‌کنند.
وی تاکید کرد: آمار بیکاری که در استان رسماً اعلام می‌شود رقم بسیار بالاتری است.
این نماینده مجلس در ادامه با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های و پتانسیل‌های زیادی برای ایجاد فرصت اشتغالزایی دارد، اظهار داشت: با توجه به شرایط و توانمندی‌ها و زیرساخت‌های که استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ایجاد فرصت اشتغالزایی دارد، می‌توان آن را به عنوان استان پایلوت در حوزه اشتغالزایی معرفی کرد و به عنوان یک نمونه موفق در کشور معرفی شود.
زارعی گفت: اساس کشور مبتنی بر رفع بیکاری و ایجاد اشتغال‌زایی است و مهمتر از ایجاد اشتغال حفظ این اشتغال است.
نماینده مجلس گفت: بالاترین مراجعه کنندگان به ما افراد بیکاری با تحصیلات عالیه و رشته‌های خوب هستند که همه باید در این زمینه تدابیرهای لازم اندیشیده شود.
به گزارش کبنا،به گزارش کبنا، صابر مظاهری در این جلسه آخرین نرخ بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد را ۱۰/۵ اعلام کرد و گفت: ۲۲۳۰ نفر سهم کاروزی استان کهگیلویه و بویراحمد است که تاکنون از ۴۰۴ واحد پذیرنده فقط ۹۰۰ کارورز ثبت نام کرده‌اند.


کد مطلب: 292341

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/292341/زارعی-نرخ-بیکاری-استان-قبول-ندارم-آمار-بیکاران-بیش-چیزی-اعلام-می-کنند-بیشترین-مراجعه-کنندگانم-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1