تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : ۲۹۰۵۲۰

واژگونی خودروی زائرین کهگیلویه و بویراحمد در عراق/ فوت و مصدومیت ۳ زائر/ همگی بیمه سامانه سماح هستند

۰
کبنا ؛مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از مرگ یک زائر ایرانی در سانحه تصادفی در جاده کاظمین - بغداد و جراحت ۲ زائر ایرانی دیگر خبر داد.
محسن نظافتی در گفت‌وگو با رسانه‌ها، درباره تصادف خودروی زائرین ایرانی در مسیر کاظمین- بغداد گفت: این حادثه بر اثر برخورد ۲ دستگاه ون و وانت در منطقه محمودیه بین کاظمین و بغداد اتفاق افتاد.
وی در توضیح بیشتر این موضوع تصریح کرد: بر اثر آن یک زائر به نام «ع گ» جان خود را از دست داد و ۲ تن دیگر مجروح شدند که هم اکنون پیگیری‌ها برای انتقال پیکر زائر فوت شده به کشور در حال انجام است.
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در مورد اسامی مجروحان این حادثه تصریح کرد: «پ ر» و «ب ج» مصدومین این حادثه هستند که از طریق آمبولانس هلال احمر به مرز شلمچه انتقال داده شده‌اند.
وی با بیان اینکه این زائران متعلق به یک کاروان از استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند خاطرنشان کرد: تمامی این زائرین به دلیل ثبت نام و دریافت ویزا از طریق سامانه سماح دارای بیمه بوده‌اند که مراحل پرداخت خسارت فوت و مصدومین آنها بعد از تشکیل پرونده برای آنها انجام خواهد شد.
نظافتی پیش از این اعلام کرده بود: از ابتدای مراسم پیاده روی تا کنون ۵٠ زائر جان خود را از دست داده‌اند.
تصادف خودروی زائران کهگیلویه و بویراحمد در عراق یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت
مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی خودروی وَن زائران این استان در کشور عراق یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.
رحمان فاضلی با اشاره به این که این حادثه عصر روز گذشته اتفاق افتاد، اظهار داشت: این خودرو از شهر کاظمین به سمت مرز شلمچه در حرکت بود و تمام ۱۵ مسافر آن نیز اهل بخش سرفاریاب از توابع شهرستان چرام بودند.
وی افزود: زائر کشته شده در این حادثه یک مرد حدود ۶۵ ساله و مجروحان آن نیز ۲ زن با سن بین ۴۵ تا ۵۰ سال بودند که دچار شکستگی دست و پا شده‌اند.
مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این ۲ مجروح از بیمارستان کشور عراق مرخص شده و ادامه درمان آنان در ایران انجام خواهد شد.
فاضلی عنوان کرد: تمامی سرنشینان این خودروی وَن زیر پوشش بیمه بوده و خدمات بیمه‌ای به خانواده زائر کشته شده و ۲ مجروح این سانحه رانندگی ارائه می‌شود.
وی ابراز داشت: علاوه بر یک کشته و ۲ مجروح در این حادثه رانندگی تعدادی نیز دچار مصدومیت سطحی شده بودند که به طور سرپایی در بیمارستان کشور عراق مداوا شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1