تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۲۸۸۳۰۳

بازدید مدیرکل مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه از پروژه بزرگ بازار سنتی یاسوج (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛حامد مانی مدیر کل مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی از پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج بازدید کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز حامد مانی مدیرکل مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با همراهی رئیس نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسوولانی استانی از پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج بازدید کرد.
مانی در این بازدید با قدردانی از دست‌اندرکاران این پروژه، اظهار کرد: پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج از پروژه‌های خوب این شهر می‌باشد که به‌روزترین سازه‌ها در آن بکار برده شده است.
وی با بیان اینکه ایمنی و رعایت مقررات ساختمانی در ایجاد پروژه بسیار حائز اهمیت است، افزود: این پروژه به لحاظ ایمنی و رعایت اصول فنی در سطح بسیار خوبی قرار دارد.
مدیر کل مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: سلامت و جان مردم باید در پروژه‌ها همواره مدنظر قرار داشته باشد و همچنین مردم باید در پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری این مسئله را به خوبی احساس کنند تا با امنیت و ایمنی بالایی به رفت و آمد بپردازند.
مانی گفت: با وجود این نوع سازه‌های به کار رفته در پروژه و استحکام بالای که وجود دارد، می‌توانستید آن را در چند طبقه انجام دهید.
این مسوول کشوری از ایجاد پارکینگ با مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع در این پروژه اعلام رضایت کرد.
سید محمد دلباز سرمایه‌گذار این پروژه نیز با قدردانی از مسوولان، اظهاز کرد: راهنمایی مسوولان و کارشناسان دلسوز گره گشای کارهای ما است و بدون شک توصیه‌های خیرخواهانه را برای انجام بهتر پروژه‌ می‌پذیرم.
دلباز گفت: تمام تدابیر لازم از جمله امنیت و ایمنی پروژه، تجهیزات و امکانات برای غرفه‌داران در این بازار در نظر گرفته شده است.
وی افزود: بازار بزرگ سنتی، محلی و گردشگری یاسوج هیچ مشکل ترافیکی را با وجود احداث ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع پارکینگ در این پروژه ایجاد نخواهد کرد و شهروندان نگران نباشند، ضمن اینکه بر اساس پروانه ساخت بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج، ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع پارکینگ در نظر گرفته شده است.
 
      
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد همیشه سرافراز
Iran, Islamic Republic of
تیرآهن هست و بنظرم دوام نداره . من که می ترسم
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1