کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید مدیرکل مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه از پروژه بزرگ بازار سنتی یاسوج (+تصاویر)

10 آبان 1396 ساعت 0:13


حامد مانی مدیر کل مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی از پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج بازدید کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز حامد مانی مدیرکل مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با همراهی رئیس نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسوولانی استانی از پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج بازدید کرد.
مانی در این بازدید با قدردانی از دست‌اندرکاران این پروژه، اظهار کرد: پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج از پروژه‌های خوب این شهر می‌باشد که به‌روزترین سازه‌ها در آن بکار برده شده است.
وی با بیان اینکه ایمنی و رعایت مقررات ساختمانی در ایجاد پروژه بسیار حائز اهمیت است، افزود: این پروژه به لحاظ ایمنی و رعایت اصول فنی در سطح بسیار خوبی قرار دارد.
مدیر کل مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: سلامت و جان مردم باید در پروژه‌ها همواره مدنظر قرار داشته باشد و همچنین مردم باید در پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری این مسئله را به خوبی احساس کنند تا با امنیت و ایمنی بالایی به رفت و آمد بپردازند.
مانی گفت: با وجود این نوع سازه‌های به کار رفته در پروژه و استحکام بالای که وجود دارد، می‌توانستید آن را در چند طبقه انجام دهید.
این مسوول کشوری از ایجاد پارکینگ با مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع در این پروژه اعلام رضایت کرد.
سید محمد دلباز سرمایه‌گذار این پروژه نیز با قدردانی از مسوولان، اظهاز کرد: راهنمایی مسوولان و کارشناسان دلسوز گره گشای کارهای ما است و بدون شک توصیه‌های خیرخواهانه را برای انجام بهتر پروژه‌ می‌پذیرم.
دلباز گفت: تمام تدابیر لازم از جمله امنیت و ایمنی پروژه، تجهیزات و امکانات برای غرفه‌داران در این بازار در نظر گرفته شده است.
وی افزود: بازار بزرگ سنتی، محلی و گردشگری یاسوج هیچ مشکل ترافیکی را با وجود احداث ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع پارکینگ در این پروژه ایجاد نخواهد کرد و شهروندان نگران نباشند، ضمن اینکه بر اساس پروانه ساخت بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج، ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع پارکینگ در نظر گرفته شده است.
 
      


کد مطلب: 288303

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/288303/بازدید-مدیرکل-مقررات-ملی-کنترل-ساختمان-وزارت-راه-پروژه-بزرگ-بازار-سنتی-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1