تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۲۸۷۹۹۳

برگزاری کارگاه ایمنی و بهداشت در آبفای کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر

۰
کبنا ؛به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد  صبح امروز و همزمان با هفته پدافند غیرعاملف کارگاه آموزشی حفاظت ایمنی و سلامت کار  با حضور مدیران و جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.
غلامحسین گشتاسب با اشاره به اینکه این کارگاه به منظور ارتقاء سطح آگاهی و دانش کارکنان مدیران ادارات آب و فاضلاب استان با ابعاد مختلف پدافند غیرعامل برگزار شد، اظهار کرد: مربی این کارگاه نیز مشاور  معاون برنامه‌ریزی  شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بود.
مدیر ایمنی و بهداشت شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این کارگاه آموزشی     شد. و مباحثی از جمله جایگاه و اهمیت HSE مطرح شد.
 
گشتاسب بیان کرد: حفظ سلامت نیروی کار و  حفظ ایمین کارکنان در  برابر خطرات فیزیکی، شیمیایی و روانی از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.
مدیر ایمنی و بهداشت شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه و تبیین  دیدگاه های و راهبردهای ابلاغی  شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در زمینه ایمنی و بهداشت را  از دیگر مباحث عنوان  شده در این کارگاه  آموزشی برشمرد و گفت: علاوه بر این مصادیقی از موارد حفظ محیط زیست از آلودگی و تخریب نیز به افراد حاضر در این کارگاه  آموزش داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1