کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری کارگاه ایمنی و بهداشت در آبفای کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر

8 آبان 1396 ساعت 12:29


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد  صبح امروز و همزمان با هفته پدافند غیرعاملف کارگاه آموزشی حفاظت ایمنی و سلامت کار  با حضور مدیران و جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.
غلامحسین گشتاسب با اشاره به اینکه این کارگاه به منظور ارتقاء سطح آگاهی و دانش کارکنان مدیران ادارات آب و فاضلاب استان با ابعاد مختلف پدافند غیرعامل برگزار شد، اظهار کرد: مربی این کارگاه نیز مشاور  معاون برنامه‌ریزی  شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بود.
مدیر ایمنی و بهداشت شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این کارگاه آموزشی     شد. و مباحثی از جمله جایگاه و اهمیت HSE مطرح شد.
 
گشتاسب بیان کرد: حفظ سلامت نیروی کار و  حفظ ایمین کارکنان در  برابر خطرات فیزیکی، شیمیایی و روانی از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.
مدیر ایمنی و بهداشت شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه و تبیین  دیدگاه های و راهبردهای ابلاغی  شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در زمینه ایمنی و بهداشت را  از دیگر مباحث عنوان  شده در این کارگاه  آموزشی برشمرد و گفت: علاوه بر این مصادیقی از موارد حفظ محیط زیست از آلودگی و تخریب نیز به افراد حاضر در این کارگاه  آموزش داده شد.


کد مطلب: 287993

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/287993/برگزاری-کارگاه-ایمنی-بهداشت-آبفای-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1