تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۲۸۶۸۰۰

علت اخلال در پروژه آبرسانی به شهر۶۰ هزار نفری مادوان

۱
۰
کبنا ؛


مدیرعامل شرکت و آب فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: معارضات اجتماعی عامل اخلال در اجرای پروژه آبرسانی به شهر۶۰ هزار نفری مادوان است.
سید علی لدنی‌نژاد ظهر امروز در نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان که به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: برای تمامی شهرهای دارای تنش آبی برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای رفع مشکلات آبی در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از آبرسانی به مادوان و روستاهای حومه این شهر از طریق تنگ کبوتری خبر داد و گفت: آبرسانی به شهر مادوان و روستاهای حومه و غرب یاسوج از تنگ کبوتری با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال جزو پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به این استان بوده که در قالب ۳ پیمان به مناقصه گذاشته شد.
وی با بیان اینکه این پروژه در دو فاز عملیاتی می‌شود، بیان کرد: لوله‌های مورد نیاز فاز اول خریداری شده است ولی به دلیل وجود معارضات محلی از سوی باغداران این منطقه، اجرای این پروژه با مشکل رو به رو شده است.
لدنی‌نژاد تاکید کرد: به دلیل کمبود دبی آب مورد نیاز ۶۰ هزار جمعیت تحت پوشش آبفای شهری مادوان در شرایط فعلی و در سال‌های آینده اجرای پروژه آبرسانی به این شهر از تنگ کبوتری اجتناب ناپذیر است.
وی خواستار همکاری حوزه استانداری برای رفع مشکل این پروژه شد و گفت: فاز اول این پروژه حدود ۲ کیلومتر و فاز دوم آن ۵٫۵ کیلومتر است.


نام شما

آدرس ايميل شما

ده سوخته
Iran, Islamic Republic of
جمعیت مادوان۶۰هزارنفرنیست اصلاح فرمایید
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1