تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۲۸۶۱۴۰

لزوم تصحیح رفتار «مُراد» استاندار کهگیلویه وبویراحمد با خبرنگار

۶
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جلسات آن‌ قدر زیبا مشکلات جامعه و ادارات را به تصویر می‌کشد، که مردم مجذوب آن‌ می‌شود، و به قهرمانی فکر می‌کنند که نجاتشان خواهد داد، اما وقتی‌که کارگرانی از درد مشکلات به استانداری پناه می‌آوردند، در پشت درب‌های بسته می‌مانند.
جمعی از کارگران برای گرفتن مطالبات‎شان خودشان را به دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد رساندند، و هر چه تلاش کردند که با آقای استاندار دیداری داشته باشند، برای آنها میسر نشد. در این فاصله چه حرف‌های نادرست و یا صحیحی که بین کارگران و برخی از کارکنان و مسوولان حوزه استانداری رد و بدل که نشد و شاید هیچ وقت نتوان برخی از آن حرف‌ها را در رسانه‌ها منتشر کرد.
این تجمع‌ها وقتی رخ می‌دهد که افراد تجمع کننده از همه جا ناامید باشند و تنها پناهگاه خود را عالی‌ترین مقام دولت در استان بدانند، اما در همچنین موقعیت‌هایی که احتمال هر گونه رفتارهای تنش‌آمیز وجود دارد، قطعاً مسوولان باید توان مدیریت این مسائل را داشته باشند. رفتارهای نامتناسب و حاشیه‌ساز می‌تواند نقش کبریت و نفت را داشته باشد.
اما در همین حین تعدادی از خبرنگاران حضور پیدا کردند که «مراد» استاندار یک مرتبه با صدای بلند و فریاد زنان که «این دوربین را از خبرنگار بگیرید، دوربین را بگیرید، عکس را پاک کن، از استانداری برو بیرون» قبل از هر چیزی روحیه عصبانیت و تنش را به افراد حاضر در آن مکان منتقل می‌کرد، نهایتاً دوربین را هم با «زور» از دست خبرنگار زن کشیدند. و دست خبرنگار زخم برداشت.
با همه این تفاسیر، لازم است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به «مُراد» خود تذکر دهد، در کنار مدیریت کارهایش کمی صبر، مردم‌داری و حوصله را پیشه کند. و برای او پاسخگویی به مردم برایش از حفظ مقام‌های دنیوی مهمتر باشد.
ما مدیریت‌های گذشته حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد را هم دیده‌ایم که بدون هیچ گونه برخورد و تنشی همواره پاسخگوی مردم بودند، ولو اینکه پاسخگویی آنها هم نتیجه‌ای نمی‌داد، «مُراد» استاندار نباید اینگونه برخورد می‌کرد.
اگر برای کارگران و نیز حقوق این کارگران احترام قائلیم، باید اینگونه رفتارها را تصحیح کنیم، و قطعاً بهتر نیست با عمل خود برتری تفکرمان را نشان دهیم.
البته مهم نیست، اما امیدوارم این رفتارها «تَکرار» نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حاجتی
Iran, Islamic Republic of
اینکه استاندار نتوانسته در جمع اون افراد بیاد
احتمالا جلسه داشته و یا مَشغول بوده
مثبت بیاندیشیم
...
Iran, Islamic Republic of
کشتی کج گرفتن که دست خبرنگار زخم شد؟معمولا دم در استانداری تجمع میکنند نه اتاق استاندار،چند وقت پیش که یک خانمی مراجعه کرده بود و استاندار نبود ،بعدا متوجه شدند و رسیدگی شد،حالا اگر این عزیزان مشکل داشتندمشکلشون همینجا بیان میشد و استاندار رسیدگی میکرد،امکان داره روزی ۱۰۰ نفر به استانداری مراجعه کنه،ایا باید هر لحظه استاندار حضور داشته باشند ... دقیقا اول باید نگهبانان استانداری رو بر کنار کرد،شاید یک عامل انتحاری داخل این تجمع کنندگان باشد،
حقگو
Iran, Islamic Republic of
درود خدا که صادقانه مشکلات و نقطه ضعف وقوت ادارات را منتشر میکند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آنها در رفاه غوطه ور اینجوریه وای به حال بقیه ملت که به خاطر گرونی و جیب خالی اعصاب هم ندارن
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
حالا باقدر دکتر خادمی دانست
خرامان محمد
Iran, Islamic Republic of
استاندار جدید را همه جانبه حمایت نیکنیم در بیان رویکردهای ایشان رنگ بویی از حل مشکلات و نده شدن امیدی برای رفع معضلان میتوان دید.
البته برخوردهایی از این دست با اصحاب رسانه گرچه ناشایست است اما گاه باید فرصت داد تا بسترهایی برای ابراز مصائب فراهم شده سپس در رفع آنها کمر همت بست .
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1