تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۲۸۳۷۹۳

ساماندهی خودروهای دست‌فروش/ رفع سدهای معبر در دوگنبدان

۰
کبنا ؛.
شهردار دوگنبدان گفت: خودروهای دست‌فروش سطح شهر در آینده‌ای نزدیک ساماندهی خواهد شد.
به گزارش کبنا نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری دوگنبدان، مسعود ظفری با تأکید بر اینکه طبق قانون ساماندهی دست‌فروشان سطح شهر وظیفه شهرداری است، اضافه کرد: تحقق این امر تنها در گرو همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط با این موضوع امکان‌پذیر است و همه باید کمک کنند تا شهرداری کار خود را به‌درستی انجام دهد.
ظفری با اشاره به اینکه طرح ساماندهی خودروهای دست‌فروش دوگنبدان در آینده‌ای نزدیک اجرا خواهد شد افزود: طرح ساماندهی خودروهای دست‌فروش در راستای توجه انسانی و اخلاقی به معیشت دست‌فروشان (با توجه به افزایش تعداد آنان) به اجرا در خواهد آمد.
وی ادامه داد: ساماندهی خودروهای دست‌فروش در آینده‌ی نزدیک ازجمله اقدامات خوب شهرداری دوگنبدان خواهد بود که در مرحله‌ی اول ۲ محدوده جهت اجرای این طرح ایجاد می‌شود که در صورت استقبال تداوم می‌یابد.
شهردار دوگنبدان تصریح کرد: طرح ساماندهی دست‌فروشان به دلیل پراکندگی و جلوگیری از بی‌نظمی و بروز مخاطراتی که در قالب دست‌فروشی وجود دارد، اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: با آغاز و اجرا طرح ساماندهی خودروهای دست‌فروش، نیروهای انضباط شهری شهرداری در راستای تأمین آسایش عبور و مرور شهروندان، حفاظت از معابر عمومی و برقراری انضباط شهری با هرگونه سد معبر و اشغال معابر عمومی قاطعانه برخورد خواهند کرد.
ظفری با اشاره به اینکه با اختصاص محدوده مخصوص به خودروهای دست‌فروش، فعالیت آن‌ها به شکل بهتری انجام می‌شود افزود: مجموعه تصمیماتی که توسط مدیریت شهری اتخاذ می‌شود در راستای افزایش ضریب آسایش و آرامش شهروندان است.
شهردار دوگنبدان اظهار کرد: بسیاری از شهروندان تمایل دارند بخشی از مایحتاج خود را باقیمتی مناسب‌تر از خودروهای دست‌فروش تأمین کنند و لذا ساماندهی آن‌ها، هم موجب پاسخ به نیاز شهروندان و هم تداوم امرارمعاش این قشر از طریق دست‌فروشی خواهد شد.
ظفری گفت: با خودروهای دست‌فروشی که بعد از اجرا طرح ساماندهی اقدام به سد معبر و اشغال معابر عمومی کنند برخورد قاطع قانونی خواهد شد.
وی یادآور شد: پدیده ناهنجار سد معبر یکی از مشکلات بسیار مهم برای شهرداری‌ها محسوب می‌شود و هرروز افراد زیادی با استفاده نامتعارف از معابر عمومی مانع از اعمال حق عمومی می‌گردند که شهرداری و مأموران آن مکلف به رسیدگی و جلوگیری از انسداد معبر و رفع سد معبر می‌باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
جان تو بیا یاسوج ماشین های دست فروش یاسوج را هم ساماندهی کن کلافه کردند ما را
همشهری
Iran, Islamic Republic of
لطفا با احترام برخورد شود شخصیت وآبروی آنها حفظ شود . چون بارها دیده شده برخورد خیلی بدی با دستفرشها شده.
محمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شهردار جدید. بالاخره یکی هم پیدا شد که به حال ما بیچاره ها فکری کنه، ولی خواهشا جایی که معرفی میکنید جایی باشه که مشتری هم بیاد و ما تو رو زن وبچه مون خجل نباشیم
کارمند شرکت نفت
واقعا شهردار جدید هم فعال هست و هم کار بلد ، هر کجای شهر که نگاه میکردی دست فروش ها و نیسان های میوه فروش ریخت بدی بدی ب شهر داده بودن ،و تو معابر اصلی باعث ترافیک میشدن حالا که دکتر ظفری قصد سازماندهی و مکانی برا براشون مشخص کنه ،هم ب نفع دستقروش ها هست هم ب نفع شهروندان که با قیمت مناسب خرید کنن
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
عالیه.درود بر مهندس ظفری کارت درسته
گچساران
تشکر از جناب ظفری که بفکر شهر و شهروندان هست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خداقوت دکتر ظفری،که شب روز، جمعه و شنبه نمیشناسی دست مریزاد برادر. دعای خیر مردم شهرم پشت و پناهت
Iran, Islamic Republic of
از کی قانونی شدی شما
گرمی
Europe
متن نظر شما این هم حرف مفت اگه تو این کارو کرد ی چ
محله سادات
احسنت ب درایت شهرادر ، خسته باشی دلاور
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1