کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ساماندهی خودروهای دست‌فروش/ رفع سدهای معبر در دوگنبدان

22 مهر 1396 ساعت 8:10


.
شهردار دوگنبدان گفت: خودروهای دست‌فروش سطح شهر در آینده‌ای نزدیک ساماندهی خواهد شد.
به گزارش کبنانیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری دوگنبدان، مسعود ظفری با تأکید بر اینکه طبق قانون ساماندهی دست‌فروشان سطح شهر وظیفه شهرداری است، اضافه کرد: تحقق این امر تنها در گرو همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط با این موضوع امکان‌پذیر است و همه باید کمک کنند تا شهرداری کار خود را به‌درستی انجام دهد.
ظفری با اشاره به اینکه طرح ساماندهی خودروهای دست‌فروش دوگنبدان در آینده‌ای نزدیک اجرا خواهد شد افزود: طرح ساماندهی خودروهای دست‌فروش در راستای توجه انسانی و اخلاقی به معیشت دست‌فروشان (با توجه به افزایش تعداد آنان) به اجرا در خواهد آمد.
وی ادامه داد: ساماندهی خودروهای دست‌فروش در آینده‌ی نزدیک ازجمله اقدامات خوب شهرداری دوگنبدان خواهد بود که در مرحله‌ی اول ۲ محدوده جهت اجرای این طرح ایجاد می‌شود که در صورت استقبال تداوم می‌یابد.
شهردار دوگنبدان تصریح کرد: طرح ساماندهی دست‌فروشان به دلیل پراکندگی و جلوگیری از بی‌نظمی و بروز مخاطراتی که در قالب دست‌فروشی وجود دارد، اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: با آغاز و اجرا طرح ساماندهی خودروهای دست‌فروش، نیروهای انضباط شهری شهرداری در راستای تأمین آسایش عبور و مرور شهروندان، حفاظت از معابر عمومی و برقراری انضباط شهری با هرگونه سد معبر و اشغال معابر عمومی قاطعانه برخورد خواهند کرد.
ظفری با اشاره به اینکه با اختصاص محدوده مخصوص به خودروهای دست‌فروش، فعالیت آن‌ها به شکل بهتری انجام می‌شود افزود: مجموعه تصمیماتی که توسط مدیریت شهری اتخاذ می‌شود در راستای افزایش ضریب آسایش و آرامش شهروندان است.
شهردار دوگنبدان اظهار کرد: بسیاری از شهروندان تمایل دارند بخشی از مایحتاج خود را باقیمتی مناسب‌تر از خودروهای دست‌فروش تأمین کنند و لذا ساماندهی آن‌ها، هم موجب پاسخ به نیاز شهروندان و هم تداوم امرارمعاش این قشر از طریق دست‌فروشی خواهد شد.
ظفری گفت: با خودروهای دست‌فروشی که بعد از اجرا طرح ساماندهی اقدام به سد معبر و اشغال معابر عمومی کنند برخورد قاطع قانونی خواهد شد.
وی یادآور شد: پدیده ناهنجار سد معبر یکی از مشکلات بسیار مهم برای شهرداری‌ها محسوب می‌شود و هرروز افراد زیادی با استفاده نامتعارف از معابر عمومی مانع از اعمال حق عمومی می‌گردند که شهرداری و مأموران آن مکلف به رسیدگی و جلوگیری از انسداد معبر و رفع سد معبر می‌باشند.


کد مطلب: 283793

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/283793/2/ساماندهی-خودروهای-دست-فروش-رفع-سدهای-معبر-دوگنبدان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1