تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۲۸۰۵۵۷

توضیح آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در باره فیلم تنبیه دانش‌آموز

۸
۰
کبنا ؛مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در مورد فیلم منتشر شده مبنی بر تنبیه دانش آموزی در یاسوج توضیحاتی داد.

به گزارش کبنا از یاسوج، اخیراً فیلمی در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر تنبیه دانش آموزی در سطح شهر یاسوج توسط مدیر مدرسه‌ای منتشر شد که سید علی اکبر هاشمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران در این زمینه، اظهار کرد: فیلم تنبیه دانش آموز توسط مدیر مدرسه راهنمایی ثارالله مادوان یاسوج در فضای مجازی مربوط به سال تحصیلی گذشته است.
سید علی اکبر هاشمی با بیان اینکه تنبیه دانش آموز این مدرسه توسط مدیر مدرسه اردیبهشت ماه سال گذشته اتفاق افتاده افزود: مشاجره لفظی بین دو دانش آموز این مدرسه رخ داد که یکی از دانش آموزان نزد مدیر مدرسه رفته و از دیگری شکایت کرد و مدیر مدرسه هم دانش آموز خاطی را مورد بازخواست و تنبیه قرار داد و در حین تنبیه نیز یکی از عوامل اجرایی مدرسه از صحنه بازخواست فیلم برداری کرده است.
وی گفت: اردیبهشت ماه پارسال خانواده دو دانش آموز به مدرسه فراخوانده شدند و ضمن اینکه رضایت خود نسبت به همدیگر و مدیر مدرسه را اعلام کردند تنبیه فرزندشان را به حق دانستند.
مدیر آموزش و پرورش بویراحمد اظهار کرد: پرونده این موضوع در واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش یاسوج تشکیل و با توجه به رضایت خانواده‌ها و اینکه خصوصی نداشت با اظهار پشیمانی مدیر مدرسه پرونده مختومه شد.
وی تاکید کرد: فیلم مورد نظر مربوط به سال تحصیلی گذشته توسط یکی از عوامل اجرایی که دیگر در آن مدرسه نیست و به دلایلی از مسئولیت قبلی خود برداشته شده امسال منتشر گردیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
؟؟؟؟///
علیرضا حسین زاده خلف آباد
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی در هر صورت تنبیه اتفاق افتاده
این هم ثمره مدیران سیاسی که انتخاب کردی
رو به جلو فرار نکن
استان
Iran, Islamic Republic of
قربون دست این مدیر از زمانی که تنبیه از سیستم اموزش وپرورش حذف شده بچه ها هم نافرمان بار اومدند حتی از والدین هم حساب نمی برند اینجا اروپا نیست لطفا تنبیه را به اموزش و پرورش برگردانید
یللل
Iran, Islamic Republic of
اخ سی هاشمی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تنبیی لازمه چرا باید معلم دادخواست شود
دنا
Iran, Islamic Republic of
آخ سی انتخاب مدیران در یاسوج که همه چیز غیر از توانمندی و سواد و خدا را در نظر گرفته اند و ضعیف ترین نیرو ها را انتخاب نمود ه اند
رجبی
سلام : یک مدیر با رفتارش میتونه سرنوشت و آینده یک جوان رو خوب یا بد کند ،دانش اموز به محبت و احترام نیازمند میباشد ،مدیران گرامی کمی به دختران و پسران اهمیت بدهید ،جلوی دوستان و هم کلاسیهایشان تحقیرشان نکنید ،ببینید بچه ها برایتان سنگ تمام میگذارند ،چه از درس و چه از رفتا ،اگر مدیری خوب باشد دانش اموز خوب تربیت میکند و بالتبع مملکت خوبی درست خواهد شد .سپاس
منسف
Iran, Islamic Republic of
اخ سی بچه یل
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1