تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۲۸۰۳۶۱

راه‌اندازی مجدد ۲ واحد تولیدی در چرام در بی‌خبری مسوولان استانی (+تصاویر)

۱۰
۱
کبنا ؛دو  خط تولید شرکت صنعتی خدماتی مهندسی دنا در شهرستان چرام با پیگیری‌های عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ راه‌اندازی شد.
 
به گزارش کبنا از چرام، اشتغال جوانان جویای کار و فارغ التحصیلان بیکار یکی از دغدغه‌های مهم نظام, دولت و نمایندگان مجلس و همچنین خانواده‌ها می‌باشد.
یکی از راه‌های ایجاد اشتغال کمک به رشد صنعتی و راه اندازی مجدد کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی تعطیل می‌باشد.
 
با پیگیری‌های حاج عدل هاشمی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رایزنی با مدیر واحد تولیدی صنعتی در چرام راه اندازی و در مدار تولید قرار گرفت.
تقوی مدیر این واحد تولیدی در گفت و گو با کبنا در چرام با اشاره به اینکه این شرکت دارای دو خط تولید مواد شیمیایی سولفات آلومینیوم و سوله و سازه‌های پیچ و مهره ای واقع در شهرستان چرام می‌باشد بیان کرد: با توجه به رکود حاکم بر کشور و مشکلات مربوط به تولید در مناطق کمتر توسعه یافته و ازطرف دیگر جاذبه‌های کاری برای اینجانب در استان‌های همجوار کارخانه مذکور در سال ۱۳۹۲ عملاً تعطیل گردید.
 
تقوی گفت: حدود یکسال پیش نماینده محترم شهرستان کهگیلویه بزرگ با انجام ۲ سفر به شهر آبادان و مذاکره با بنده درخواست راه اندازی مجدد کارخانه را داشتند.
وی افزود: با تشویق‌های آقای هاشمی و زحمات و پیگیری‌های مالکین این کارخانه مجدداً راه اندازی و حدود ۱۵ نفر اشتغالزایی مستقیم و ۲۵ نفر غیر مستقیم بوجود آورد.
این تولیدکننده هم استانی گفت: محصولات این دو واحد تولیدی بیشتر به خوزستان در پالایشگاه‌ها و آب و فاضلاب خوزستان کاربرد و خریداری می‌شود.
وی با انتقاد از مسئولان استانی گفت: نه در زمان تعطیلی و نه در زمان راه اندازی مجدد این واحدهای تولیدی مسئولین استانی خبردار نشدند و مضافاً اینکه این شرکت هیچگونه بدهی بانکی ندارد و برای راه اندازی مجدد از تسهیلات بانکی استفاده ننموده است.
به گزارش کبنا، عدل هاشمی پور نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این واحد تولیدی از نزدیک با مشکلات و همچنین تولید این شرکت آشنا و بازدید کرد.
هاشمی پور در نشست‌های خبری گذشته در خصوص پتروشیمی دهدشت خبرداد که برای تولید اسکلت مورد نیاز پتروشیمی از همین واحد و در داخل استان تهیه شود.
لازم به ذکر است این واحد صنعتی در جاده چرام به روستای تمبی می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج عدل هاشمی. خدا وکیل بعد از این خبر دیدگاه من در مورد حاج عدل عوض شد. این همه کارخانه و طرح صنعتی در شهرک صنعتی گچساران تعطیل شده و هیچکس هم بفکر نیست. در صورتی که اگر مشکلات این کارگها حل شود تعداد زیادی از جوانان در این کارگاه ها مشغول بکار خواهند شد.
شهروند چرامی
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده پرتلاش حاج هاشمی و سلام بر جناب تقوی کارافرین دلسوز
از چرام
Iran, Islamic Republic of
مگر فسفات چرام راه افتاد ؟ شاید مکینه اردی و یا برنجی باشد .
شهروندی
Iran, Islamic Republic of
خدایا این نعمت را هم از چرام بگیرد اخر مگر قبل از عدل هاشمی تولید این سیتم به خوزستان وماهشهر نمیرفت نه شکر این فعالیت تورا خدا ببینید نماینده سر چه چیزی مانور میده وای به حال پریشان مردم
Iran, Islamic Republic of
زحمت می کشه ولی انا حرف. َضمنا از همین آقای هاشمی و تقوی گفتم هزار متر سوله میخواهم گفتند خودت متریال بیار..به این حرف ها دل خوش نکنید
Iran, Islamic Republic of
زحمت می کشه ولی انا حرف. َضمنا از همین آقای هاشمی و تقوی گفتم هزار متر سوله میخواهم گفتند خودت متریال بیار..به این حرف ها دل خوش نکنید.لطفا تایید کن
بویراحمد همیشه سربلند
Iran, Islamic Republic of
خدا می داند ویرانه ای تحویل سردار شده و بازگشت ۱۵ جوان به سرکار یعنی آغاز فصل نوین در کهگیلویه بزرگ ان شالله
حق شناس
Iran, Islamic Republic of
اگه در جریان بوده باشید چندین سال این دو واحد تولیدی تعطیل شده بود
مهران
Iran, Islamic Republic of
جناب شهروندی مدیر کارگاه فرمودند این کارگاه از سال۹۲ تعطیل بوده است.شما بفرما چگونه با تعطیلی کارگاه تولید آن به خوزستان و ماهشهر می رفته است؟
انصاف چیز خوبی است
اممممم
Iran, Islamic Republic of
کاش فرهنگ استفاده هرچیز را داشته باشیم و کمبود ها و حسادت هایمان را در کامنت هایی ک ب اشتراک میگذاریم نیاوریم،اقای تقوی خیرش بیشتر از همین مسولان بی خبر این استان بوده...فعلا ک میبینید وضع چگونه است...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1