کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راه‌اندازی مجدد ۲ واحد تولیدی در چرام در بی‌خبری مسوولان استانی (+تصاویر)

11 مهر 1396 ساعت 11:32


دو  خط تولید شرکت صنعتی خدماتی مهندسی دنا در شهرستان چرام با پیگیری‌های عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ راه‌اندازی شد.
 
به گزارش کبنا از چرام، اشتغال جوانان جویای کار و فارغ التحصیلان بیکار یکی از دغدغه‌های مهم نظام, دولت و نمایندگان مجلس و همچنین خانواده‌ها می‌باشد.
یکی از راه‌های ایجاد اشتغال کمک به رشد صنعتی و راه اندازی مجدد کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی تعطیل می‌باشد.
 
با پیگیری‌های حاج عدل هاشمی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رایزنی با مدیر واحد تولیدی صنعتی در چرام راه اندازی و در مدار تولید قرار گرفت.
تقوی مدیر این واحد تولیدی در گفت و گو با کبنا در چرام با اشاره به اینکه این شرکت دارای دو خط تولید مواد شیمیایی سولفات آلومینیوم و سوله و سازه‌های پیچ و مهره ای واقع در شهرستان چرام می‌باشد بیان کرد: با توجه به رکود حاکم بر کشور و مشکلات مربوط به تولید در مناطق کمتر توسعه یافته و ازطرف دیگر جاذبه‌های کاری برای اینجانب در استان‌های همجوار کارخانه مذکور در سال ۱۳۹۲ عملاً تعطیل گردید.
 
تقوی گفت: حدود یکسال پیش نماینده محترم شهرستان کهگیلویه بزرگ با انجام ۲ سفر به شهر آبادان و مذاکره با بنده درخواست راه اندازی مجدد کارخانه را داشتند.
وی افزود: با تشویق‌های آقای هاشمی و زحمات و پیگیری‌های مالکین این کارخانه مجدداً راه اندازی و حدود ۱۵ نفر اشتغالزایی مستقیم و ۲۵ نفر غیر مستقیم بوجود آورد.
این تولیدکننده هم استانی گفت: محصولات این دو واحد تولیدی بیشتر به خوزستان در پالایشگاه‌ها و آب و فاضلاب خوزستان کاربرد و خریداری می‌شود.
وی با انتقاد از مسئولان استانی گفت: نه در زمان تعطیلی و نه در زمان راه اندازی مجدد این واحدهای تولیدی مسئولین استانی خبردار نشدند و مضافاً اینکه این شرکت هیچگونه بدهی بانکی ندارد و برای راه اندازی مجدد از تسهیلات بانکی استفاده ننموده است.
به گزارش کبنا، عدل هاشمی پور نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این واحد تولیدی از نزدیک با مشکلات و همچنین تولید این شرکت آشنا و بازدید کرد.
هاشمی پور در نشست‌های خبری گذشته در خصوص پتروشیمی دهدشت خبرداد که برای تولید اسکلت مورد نیاز پتروشیمی از همین واحد و در داخل استان تهیه شود.
لازم به ذکر است این واحد صنعتی در جاده چرام به روستای تمبی می‌باشد.


کد مطلب: 280361

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/280361/راه-اندازی-مجدد-۲-واحد-تولیدی-چرام-بی-خبری-مسوولان-استانی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1