تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۲۷۵۸۷۱

نمره تاجگردون در آزمون جوان‌گرایی چند خواهد شد

۲۸
۰
کبنا ؛محسن محمدی
تاجگردون که در این چند سال نمایندگی مردم به خوبی توانست برنامه‌های ذهن خود را پیاده کرده و انقلاب خوبی را در حوزه‌های مختلف عمرانی ایجاد نماید. اگر بخواهیم عملکرد تاجگردون در این حوزه‌ها را بررسی نماییم شاید بتوان ساعت‌ها حرف زد و صدها عملکرد مثبت و عالی را عنوان نمود. بدیهی است که یکی از عملکردهای مهمی که چنین نماینده توانمندی باید بدان توجه ویژه ای داشته و در آن راستا گام اساسی بردارد توجه ویژه به جوانان با ظرفیت‌های بالا و ویژه جهت کادرسازی و تربیت نیروی انسانی ماندگار و کمک کننده به پیشرفت شهرستان است. مسئله مهمی که طرفداران سید باقر موسوی در یاسوج با تربیت بزگانی همچون خداداد غریب پور توسط ایشان بدان مفتخر بوده و از افتخارات ایشان می‌دانند. در حالیکه بسیاری از جوانان دیگر مناطق کشور که امتیاز ویژه ای نسبت به ظرفیت‌های ما نداشته ولی به علت حمایت‌های مسئولینشان در سطح وزارتخانه به راحتی بعنوان مدیران میانی و مشاوران عالی مشغول بکار و کسب تجربه برای آینده هستند. تاجگردون باید بداند که حمایت‌های ویژه از جوانان تا ابد نقطه سفید و مثبتی در پرونده او خواهد بود. با توجه به سیاست‌های دولت روحانی و تاکید بسیاز زیاد آن‌ها در استفاده از جوانان و همچنین توصیه اکید وزیر کشور نیز فرصت خوبی است تا پتانسیل‌های شهرستان دیده شوند. اگر چه خود نیز از جوانان شهر بوده و قطعاً روحیه جوانی موجب خود برتر بینی شده و هیچ یک از جوانان شهرم نسبت به دیگری برتری یا کمتری نداشته ولی با رصد دقیق فضای شهرستان برآن شدم تا بخش عظیم و مهمی از جوانان با پتانسیل بالا را شناسایی و بدون منفعت طلبی و یا حسادت‌های بیجا که مانع پیشرفت شهرمان می‌شود ذخایر طلایی خود را عنوان نماییم.
ایوب مقیمی:
https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2017/09/6-2.jpg
فرهنگی خوش نام و مرد اخلاق که دارای تعاملات اجتماعی فوق العاده بالا بوده و در دو انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در یکی دوسال گذشته به خوبی نشان داد که ظرفیت بسیار بالایی در مدیریت کارهای محوله دارد. مقیمی که از فرهنگیان نمونه نیز می‌باشد بارها در انتخابات‌های درون سازمانی آموزش و پرورش در عرصه‌های مختلف با ارای بالا توانسته محبوبیت و مقبولیت خود را نیز نشان دهد. مقیمی علی رغم جوان بودن بسیار شناخته شده بوده و به خوبی می‌تواند از پس مدیریت‌های مربوط به آموزش و پرورش در سطوح مختلف بر بیاید.
ایمان محمدپور فتح:

محمد پور که در انتخابات ریاست جمهوری ریاست ستاد جوانان و دانشجویی استان را بر عهده داشت به خوبی توانست جو سنگین حاکم بر شرایط جوانان را در آن شرایط مدیریت نماید. جوان فعال و پر دغدغه ای که قلم بسیاری خوبی داشته و همیشه نسبت به مشکلات جامعه موضع گیری‌های مناسبی اتخاذ می‌نماید. محمد پور نیز دارای تعاملات بسیار خوبی در سطح استان بوده و جز روزنامه نگاران خوب به حساب می‌آید. تحصیلات او کارشناسی ارشد مدیریت می‌باشد که هم اکنون علاوه بر عضویت در هسته مرکزی انجمن اهل قلم شهرستان گچساران مشاور سیاسی فرماندار نیز می‌باشد. پیش از این نیز عضو شورای پژوهشی بنیاد ایران شناسی استان بود. برپایی نشست‌های عمومی فرهنگ و صحبت‌ها شجاعانه در برابر جهانگیری در هفته گذشته از دیگر عملکردهای مثبت اوست. مدیریت در عرصه‌های فرهنگی و حتی سازمان‌های مرتبط با جوانان مثل سازمان ملی جوانان و ادرات ورزش جوانان و حتی حمایت از ایشان در مرکز کشور بستر مناسبی برای فعالیت ایشان خواهد بود.
مهدی اکبری:

کارشناس ارشد مدیریت که فعالیت‌های ممتاز سیاسی و تشکیلاتی در انتخابات‌های ریاست جمهوری و مجلس گذشته داشت. از جوانان آرام و صبوری است که در عرصه مدیریت می‌تواند از آینده داران باشد. وی نیز ارتباط‌های موثری با جوانان داشته و دارای تعاملات خوبی در سطح جامعه است. او که پیش از این نیز مدیر اداری شهرداری گچساران بود از گزینه‌های جدی شهرداری گچساران نیز به حساب می‌آمد. اکبری نیز از ظرفیت‌های خوب شهرستان است که در مدیریت‌های ستادی استانداری و برخی ادارت می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.
داراب بازیار:
https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2017/09/%D8%A8%D8%B7%DB%8C%D8%A8%D8%B7%D8%A8%D8%B7%D8%A8%D8%B8%DB%8C%D8%A8.jpg
فعال دانشجویی خوبی که در بین فضای دانشگاهی سطح کشور شناخته شده می‌باشد. بازیار که پیش از این نیز ریاست تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌های ازاد اسلامی کل کشور را در اختیار داشت به خوبی نشان داد که در بین دانشجویان سطح کشور حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. بازیار که مدیر مسئول نشریه دانشگاه ازاد اسلامی گچساران نیز بود به خوبی بر فضای سیاسی این دانشگاه اثر گذار بود. کار کردن در ستاد جوانان و دانشجویی روحانی در انتخابات گذشته به خوبی او را در کارهای تشکلیلاتی آب دیده کرده و می‌تواند با حمایت‌های مثمر ثمر در سطح دانشگاه ازاد کشور در فضای مشاوره و حتی سطوح فرهنگی به کار گرفته شود و شاهد شکوفایی ایشان در سطح کشور باشیم.
سید امین رضایی:
https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2017/09/IMG_20170724_214758.jpg
رضایی علاوه بر فعالیت‌های سیاسی از چهره‌های علمی نیز محسوب می‌شود. او که دارای مدرک کارشناسی ارشد تغذیه علوم پزشکی شیراز می‌باشد پیش از این عضو شورای دانشجویی، شورای ناظر بر نشریات و ریاست شورای صنفی کل دانشگاه علوم پزشکی استان را بر عهده داشت. رضایی همچنین قائم مقام تشکل‌های اسلامی استان بوده و هم اکنون نیز عضو هسته مرکزی پزشکی ورزشی فدراسیون استان فارس و رییس هیئت مؤسس انجمن علمی علوم پزشکی شیراز می‌باشد. او که علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی بی شمار در عرصه علمی و پژوهشی نیز فعال است می‌تواند در مدیریت‌های مربوط به علوم پزشکی در سطح استان و حتی وزارت بهداشت مثمر ثمر باشد.
رحمت الله افشین پور:
افشین پور از دیگر جوانان با ظرفیت بسیار بالای شهرستان در امور مدیریت می‌باشد. افشین پور که دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از شهید باهنر و شهید چمران می‌باشد طراح و مشاور بسیاری از طرح‌های عمرانی استان بوده است. او نیز دارای فعالیت‌های بالای سیاسی و فرهنگی بوده و از اعضای بسیار فعال انجمن اسلامی در زمان دانشجویی بوده است. افشین پور از مدرسان دانشگاه نیز بوده و چهره علمی محسوب می‌باشد که پیش از این نیز دبیر انجمن علمی دانشگاه بوده است. او که در سازمان نظام مهندسی نیز عضو کمیته معماری بوده می‌تواند در مدیریت‌های مربوط به حوزه‌های عمرانی و ساخت و ساز در سطح استانداری مفید باشد. همچنین او پیش از این از گزینه‌های سازمان ملی جوانان استان نیز بوده است.
مسعود گشتاسبی:
http://fanooszagros.ir/wp-content/uploads/2017/04/%DA%AF%D8%B4%D8%AA%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D9%8A-20170130_213432.jpg
گشتاسبی از پرسنل خدوم نفت و گاز می‌باشد که دارای متانت و سنگینی فوق العاده ای می‌باشد. مسعود نیز که از مشاوران اصلی فرماندار گچساران می‌باشد به خوبی مشکلات حوزه شهر را رصد می‌کند و همیشه پیگیر مشکلات می‌باشد. گشتاسبی دارای بیان فوق العاده ای بوده که توان بالایی در حرف زدن دارد. همیشه صبور بوده و هیچگاه در موضع گیری‌ها از خود سستی نشان نمی‌دهد. گشتاسبی که ارتباط بسیار خوبی نیز با جوانان دارد از ظرفیت‌های خوب شهرستان است که می‌تواند در سطح وزارتخانه و استان نیز مورد حمایت قرار بگیرد.
سعید گندمکار:
Image result for ‫سعید گندمکار:: گچساران‬‎
اگرچه گندمکار اصالتاً گچسارانی نبود ولی نسبت به سایر جوانان تا کنون از اقبال بهتری برخوردار بوده است. گندمکار که پیش از این معاونت اداره راه و شهرسازی گچساران را بر عهده داشت ابتدا بعنوان گزینه ای که صرفاً بعلت موارد سیاسی و با دعوت تاجگردون به خانه پدری او در تعطیلت نوروز در شهر چرام تحمیل شده یاد می‌شد. اما گندمکار با مدیریت خوب خود توانست ریاست اداره راه و شهرسازی باشت را هم اکنون در اختیار داشته باشد. گندمکار که تا کنون توانایی‌های زیادی از خود نشان داده و در حوزه کاری خود رضایت همه را جلب کرده است نیز می‌تواند از گزینه‌های جوان بسیار خوب برای آینده ادارات کل و حتی شهر بزرگ‌تر گچساران باشد.
قطعاً صحبت از این نوع موضوعات کلیدی دیدگاه بلند مدتی در مورد آینده شهر و استانمان می‌باشد و بدان معنا نیست که بعنوان قشر جوان اولویت اصلی جوانان یعنی موضوع اشتغال را فراموش کرده‌ایم.
در پایان باید دید تاجگردون، استانداران، فرماندار و مدیران کل چه عملکردی نسبت به به کارگیری و کمک به ارتقا ظرفیت‌های جوان شهرستان خواهند داشت. بدیهی است که ظرفیت نیروهای جوان شهرمان بیشتر از این‌ها می‌باشد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا ایقد از خودت درنیار
نشستی و واسه خودت عکس میزنی
پس مدیر کل های اصلی کجا رفتن
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
یکی از اینها که گفتی به درد مدیریت نمیخوره جز اکبری
معلم
Iran, Islamic Republic of
نویسندگان عزیز در سایت ها تمام مطالب شما حول محور دکتر تاج گردون هست چه آنهایی که مخالفند وچه کسانی که موافقند این را باید اصلاح کنید مطمین باشید کار جالبی نیست وفشارها از هردو طرف به نماینده ختم می شود و ذهن ایشان را در گیر مباحث سیاسی منطقه می کنید بگذارید آقای دکتر با خیال آسوده به مباحث کلان حوزه انتخابیه خود بپردازد .از سایت وزین کبنا ممنون میشوم که مطلب را درج نماید
محمد
Iran, Islamic Republic of
این جوان ها همه اینده دارن, شکی در ان نیست, ولی این مطلب خوب نبود, مطمئنم خو این افراد هم راضی به اینجور مطالب نیستن
کارشناس برق استان
Iran, Islamic Republic of
کاش دکتر تاجگردون از ظرفیت جوان خوش فکر و با اخلاق برق استان جناب مهندس معتمدی استفاده مینمود و نمیذاشت با تجربه موفق و تلاش موثری که در حوزه مدیریتی داشتند از استان خارج شوند هرچند برای شخص ایشان شرایط بهتری رقم خورد و استان بزرگی همچون البرز از تواناییها و تجارب ارزنده ایشان بهره میبرند ولی واقعا برای استان محروممان که از ضعف شدید مدیریتی رنج میبرد حیف شد
سارا
Iran, Islamic Republic of
مطمئنی با رصد دقیق شهرستان اینا رو کشف کردی..!!اگه این اقایون (طبق معمول فاکتور گرفتن از خانم ها)پتانسل بالاها هستند که فاتحه اینده شهر رو باید خوند
میثاق حسنی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جوانان اتیه دار شهرم,
سعید
Iran, Islamic Republic of
نمره ۹.۷۵ بهش میدم
یاسر
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی اگه من ۵۰ //داشتم ////
ستاد جوانان محمدپور
کو جمش کن کبنا
یاسر
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنت شماره ۳
خداوکیلی از این دیدگاهت معلومه به درد معلمی نمیخوری
رحمان
Iran, Islamic Republic of
همش باشت وباویه ترک و خیراباد ونازمکان وشامبراکان ولیشتر کو گچساران وباشت دو فرماندار ودو شهردار داره همش اهل باشتن به به به
میلاد
Iran, Islamic Republic of
واقعا همه از خوب های شهر هستن البته چن نفر دیگه هم هستن ولی جدا این چند نفر از جوانان خوب هستن, خداوند حافظ همه باشه, و امیدوارم در دولت تدبیر که جوانگرایی از برنامه های مهم بوده جوانان شهر ما هم بالا برن
معلم
Iran, Islamic Republic of
منفی هایی که به ۳ دادید یعنی چی خیلی حالیته مطلب بزن ببینم چی بارته تا اسم نماینده میاد منفی می زنی
محمد حمیدی
Iran, Islamic Republic of
نعیم خورشیدی هم خوبه, البته فک کنم دولت تدبیر بیشتر در حد شعار از جوانگرایی حرف زده وگرنه الان مدیران ادارات, مدیرکل ها و بالاتر همه سن بالا هستن, جووناشون بالای چهل هستن,
علی
دوست عزیز بغیر از اقای محمد پور و مقیمی کجا بودند بقیه زمان انتخابات از کاه کوه نسازید
كارگر
Iran, Islamic Republic of
با احترامی که برای همه عزیزان فوق قایلیم. ولی افراد تحصلیلکرده ،توانمندتر ، صبورتر و دارای مدیریت بهتر خیلی وجود دارد.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب آقایی نویسنده خیلی راجاه گذاشتی .......از جمله مهندس محمدی تبار.....که نیازی به گفتن نداره.
دانشگاهی
France
این متن غیرواقعی فقط جنبه تبلیغی دارد
جعفر از باشت
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز ، معلومه نمیدانی که مردم از شعور بالایی برخوردار هستند و با دیدن انتخاب چند نفر ( ولو شایسته) به حقانیت موضوع شک می کنند و حق خود می دانند که بپرسند :
این چند نفر را چگونه انتخاب کردی؟ معیارت چی بود؟
معلومه این استان ب. ! چون هر ارگان ،نهاد ، مجله و سایتی مانند کبنا که دسترسی به نشر مطالب داره بدون توجه به احساسات مردم ، اقدام به درج مطلب می کنه و معلوم نیست اصلا نظارتی بر درج اینگونه مطالب نیست.
در دنیا یکسری استانداردهایی وجود دارد و هرکسی بخواهد موضوعی را در انظار عمومی مطرح کند باید از هر نظر سنجیده و دارای بالاترین بهره وری برای مردم باشد.نشر اکاذیب که هنر نمی باشد....
منظورم این است اگر بخواهیم جوانان شایسته استان/شهرستانمان را برای کسب پست های مدیریتی معرفی کنیم ، ابتدا یکسری معیارها و شاخص هایی (مانند سطح تحصیلات ، معدل ،سابقه مدیریت قبلی ، خوش نامی و ...) را تعریف کنیم و عدالت را برای همه رعایت کنیم
با این کار ممکن است به آبروی افراد معرفی شده فعلی لطمه هم بخورد.
کسی نیست جلوی این کبنا را بگیره؟
کبنا جان ، لطفا درج کنید انتقاد سازنده است
گچساران عشق
Iran, Islamic Republic of
عزییزان چرا بر اشفته میشین, چرا همش میخوایم استعداد ها و افراد توانمند شهرمون رو له کنیم, چون اسم من تو و او بین اینا نیست دیگه باید ناراحت بشیم, قطعا جوانان زیاد, خوب و تحصیلکرده داریم بیشتر از این ها. ولی خب به رزومه دوستان که نوشتن هم توجه کنید, اگه واقعا اینا رزومشون اینه باعث افتخاره, مشاورن, دبیر بودن, ریاست تشکلات رو دارن, برخی علاوه بر سیاست علمی هستن, اهل قلمن و... خوب وقتی دارای این ویژگی ها هستن حمایت کنید, اگه گزینه های دیگری هم مد نظرمون هست که قطعا هست عیب نداره بذاریم در کنار اینها
رضا مظاهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر جوانان شهرم همه, دوستان وقتی چنتا اسم میارن لدین معنا نیست که بقیه جوانان شهرم بی پتانسیل هستن و سطح پایین دارن. متاسفانه ما یاد گرفتیم هر کسی خودشو من حساب کنه. هر جا یه اسم دیدیم باب میلمون نبود سریع میگیم اینا در تین حد نیستن, فاتحشو بخونید, جمع کنید و...
خب کسیکه مسیولیت یک ستاد بزرگ رو داشته بهتر از من که تا حالا نماینده کلاس نبودم میتونه مدیریت کنه.
کسیکه مدیر اداری یه سیستم بوده, کسیکه ریاست تشکل های کشور رو داشته, کسیکه عضو شورای دانشگاه بوده و ریاست تشکل هارو داشته, کسیکه مشاور هست و یا مدیر یه ادارست الان قاعدتا در بحث مدیریت بهتر است از من که تا حالا مدیریت مجموعه دو نفری رو هم نداشتم. من جوانم ظرفیتمم بالا هیچ کدوم هم تو یه تخصص من به پام نمیرسن ولی الان بحث حمایت از افرادی است که توی جوانی تا به الان در بزنگاه های مختلف و شرایط متفاوت مدیریت رو چه در غضای دانشگاه و چه در فضای ستادها تجربه کردن و الان از من یه گام جلوترن, خواهشا به جای حسد حمایت کنیم, از هر منطقه,
جان
Iran, Islamic Republic of
سلام به نظر شما خانم جوان فعال توگچساران نیست همش آقا ها رامعرفی میکنید
شیوا رحیمی
Iran, Islamic Republic of
به جز اقای گندمکار که خوب نمیشناسم انصافا بقیه از جوانان فعال و مدبر گچساران هست, اگر چه جوانان دیگری مثل ایمان شفیعی, نعیم خورشیدی, کاویانی, کاظم نژاد, سیما کمایی و... هم هستن که عااین , ولی خداییش اینایی که نام برده شد افراد توانمند هستن.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
رسانه شده جای مطرح کردن هر کسی!!!چه جوانانی به به ....
مطلع
Iran, Islamic Republic of
یه نکونش اقای ا.،کارشناس تغذیه که داره ارشد میخونه،متولد ۶۹،همچنین هنوز استخدام نشده،بدون رزومه کاری،خوب بازم بگم؟!!(!جان خودتون الکی ادمهارو بزرگ نکنید
سلمان رشیدی
Iran, Islamic Republic of
اینده ه شهرم در دستانتان, جوانان عزیز,فعال و اینده دار
ابدهگاه
Iran, Islamic Republic of
دختری که مادرش تعریفش بده بدرد پسر خاله اش میخوره
مطلع
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان کسانی که آنان نام بردین بجز ایمان محمدپور مابقی خیلی ببخشید در هیچ زمینه ای هیچ چیزی از خود ندارند ..تاجگردون هستند که فقط کت و شلواری پوشیده و ادای آدمای فهیم ، روشنفکر و باسواد را درمیارن !!!!!
در بین اینها ایوب مقیمی پست گرفت که همه میدونن حقش نبود یه معلم حق التدریس مدیر مهمترین اداره ی شهرستان شود!!!!!
چگونه میخواد دانش آموز مستقل تربیت کند؟؟؟؟؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1