کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نمره تاجگردون در آزمون جوان‌گرایی چند خواهد شد

27 شهريور 1396 ساعت 15:50


محسن محمدی
تاجگردون که در این چند سال نمایندگی مردم به خوبی توانست برنامه‌های ذهن خود را پیاده کرده و انقلاب خوبی را در حوزه‌های مختلف عمرانی ایجاد نماید. اگر بخواهیم عملکرد تاجگردون در این حوزه‌ها را بررسی نماییم شاید بتوان ساعت‌ها حرف زد و صدها عملکرد مثبت و عالی را عنوان نمود. بدیهی است که یکی از عملکردهای مهمی که چنین نماینده توانمندی باید بدان توجه ویژه ای داشته و در آن راستا گام اساسی بردارد توجه ویژه به جوانان با ظرفیت‌های بالا و ویژه جهت کادرسازی و تربیت نیروی انسانی ماندگار و کمک کننده به پیشرفت شهرستان است. مسئله مهمی که طرفداران سید باقر موسوی در یاسوج با تربیت بزگانی همچون خداداد غریب پور توسط ایشان بدان مفتخر بوده و از افتخارات ایشان می‌دانند. در حالیکه بسیاری از جوانان دیگر مناطق کشور که امتیاز ویژه ای نسبت به ظرفیت‌های ما نداشته ولی به علت حمایت‌های مسئولینشان در سطح وزارتخانه به راحتی بعنوان مدیران میانی و مشاوران عالی مشغول بکار و کسب تجربه برای آینده هستند. تاجگردون باید بداند که حمایت‌های ویژه از جوانان تا ابد نقطه سفید و مثبتی در پرونده او خواهد بود. با توجه به سیاست‌های دولت روحانی و تاکید بسیاز زیاد آن‌ها در استفاده از جوانان و همچنین توصیه اکید وزیر کشور نیز فرصت خوبی است تا پتانسیل‌های شهرستان دیده شوند. اگر چه خود نیز از جوانان شهر بوده و قطعاً روحیه جوانی موجب خود برتر بینی شده و هیچ یک از جوانان شهرم نسبت به دیگری برتری یا کمتری نداشته ولی با رصد دقیق فضای شهرستان برآن شدم تا بخش عظیم و مهمی از جوانان با پتانسیل بالا را شناسایی و بدون منفعت طلبی و یا حسادت‌های بیجا که مانع پیشرفت شهرمان می‌شود ذخایر طلایی خود را عنوان نماییم.
ایوب مقیمی:
https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2017/09/6-2.jpg
فرهنگی خوش نام و مرد اخلاق که دارای تعاملات اجتماعی فوق العاده بالا بوده و در دو انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در یکی دوسال گذشته به خوبی نشان داد که ظرفیت بسیار بالایی در مدیریت کارهای محوله دارد. مقیمی که از فرهنگیان نمونه نیز می‌باشد بارها در انتخابات‌های درون سازمانی آموزش و پرورش در عرصه‌های مختلف با ارای بالا توانسته محبوبیت و مقبولیت خود را نیز نشان دهد. مقیمی علی رغم جوان بودن بسیار شناخته شده بوده و به خوبی می‌تواند از پس مدیریت‌های مربوط به آموزش و پرورش در سطوح مختلف بر بیاید.
ایمان محمدپور فتح:

محمد پور که در انتخابات ریاست جمهوری ریاست ستاد جوانان و دانشجویی استان را بر عهده داشت به خوبی توانست جو سنگین حاکم بر شرایط جوانان را در آن شرایط مدیریت نماید. جوان فعال و پر دغدغه ای که قلم بسیاری خوبی داشته و همیشه نسبت به مشکلات جامعه موضع گیری‌های مناسبی اتخاذ می‌نماید. محمد پور نیز دارای تعاملات بسیار خوبی در سطح استان بوده و جز روزنامه نگاران خوب به حساب می‌آید. تحصیلات او کارشناسی ارشد مدیریت می‌باشد که هم اکنون علاوه بر عضویت در هسته مرکزی انجمن اهل قلم شهرستان گچساران مشاور سیاسی فرماندار نیز می‌باشد. پیش از این نیز عضو شورای پژوهشی بنیاد ایران شناسی استان بود. برپایی نشست‌های عمومی فرهنگ و صحبت‌ها شجاعانه در برابر جهانگیری در هفته گذشته از دیگر عملکردهای مثبت اوست. مدیریت در عرصه‌های فرهنگی و حتی سازمان‌های مرتبط با جوانان مثل سازمان ملی جوانان و ادرات ورزش جوانان و حتی حمایت از ایشان در مرکز کشور بستر مناسبی برای فعالیت ایشان خواهد بود.
مهدی اکبری:

کارشناس ارشد مدیریت که فعالیت‌های ممتاز سیاسی و تشکیلاتی در انتخابات‌های ریاست جمهوری و مجلس گذشته داشت. از جوانان آرام و صبوری است که در عرصه مدیریت می‌تواند از آینده داران باشد. وی نیز ارتباط‌های موثری با جوانان داشته و دارای تعاملات خوبی در سطح جامعه است. او که پیش از این نیز مدیر اداری شهرداری گچساران بود از گزینه‌های جدی شهرداری گچساران نیز به حساب می‌آمد. اکبری نیز از ظرفیت‌های خوب شهرستان است که در مدیریت‌های ستادی استانداری و برخی ادارت می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.
داراب بازیار:
https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2017/09/%D8%A8%D8%B7%DB%8C%D8%A8%D8%B7%D8%A8%D8%B7%D8%A8%D8%B8%DB%8C%D8%A8.jpg
فعال دانشجویی خوبی که در بین فضای دانشگاهی سطح کشور شناخته شده می‌باشد. بازیار که پیش از این نیز ریاست تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌های ازاد اسلامی کل کشور را در اختیار داشت به خوبی نشان داد که در بین دانشجویان سطح کشور حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. بازیار که مدیر مسئول نشریه دانشگاه ازاد اسلامی گچساران نیز بود به خوبی بر فضای سیاسی این دانشگاه اثر گذار بود. کار کردن در ستاد جوانان و دانشجویی روحانی در انتخابات گذشته به خوبی او را در کارهای تشکلیلاتی آب دیده کرده و می‌تواند با حمایت‌های مثمر ثمر در سطح دانشگاه ازاد کشور در فضای مشاوره و حتی سطوح فرهنگی به کار گرفته شود و شاهد شکوفایی ایشان در سطح کشور باشیم.
سید امین رضایی:
https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2017/09/IMG_20170724_214758.jpg
رضایی علاوه بر فعالیت‌های سیاسی از چهره‌های علمی نیز محسوب می‌شود. او که دارای مدرک کارشناسی ارشد تغذیه علوم پزشکی شیراز می‌باشد پیش از این عضو شورای دانشجویی، شورای ناظر بر نشریات و ریاست شورای صنفی کل دانشگاه علوم پزشکی استان را بر عهده داشت. رضایی همچنین قائم مقام تشکل‌های اسلامی استان بوده و هم اکنون نیز عضو هسته مرکزی پزشکی ورزشی فدراسیون استان فارس و رییس هیئت مؤسس انجمن علمی علوم پزشکی شیراز می‌باشد. او که علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی بی شمار در عرصه علمی و پژوهشی نیز فعال است می‌تواند در مدیریت‌های مربوط به علوم پزشکی در سطح استان و حتی وزارت بهداشت مثمر ثمر باشد.
رحمت الله افشین پور:
افشین پور از دیگر جوانان با ظرفیت بسیار بالای شهرستان در امور مدیریت می‌باشد. افشین پور که دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از شهید باهنر و شهید چمران می‌باشد طراح و مشاور بسیاری از طرح‌های عمرانی استان بوده است. او نیز دارای فعالیت‌های بالای سیاسی و فرهنگی بوده و از اعضای بسیار فعال انجمن اسلامی در زمان دانشجویی بوده است. افشین پور از مدرسان دانشگاه نیز بوده و چهره علمی محسوب می‌باشد که پیش از این نیز دبیر انجمن علمی دانشگاه بوده است. او که در سازمان نظام مهندسی نیز عضو کمیته معماری بوده می‌تواند در مدیریت‌های مربوط به حوزه‌های عمرانی و ساخت و ساز در سطح استانداری مفید باشد. همچنین او پیش از این از گزینه‌های سازمان ملی جوانان استان نیز بوده است.
مسعود گشتاسبی:
http://fanooszagros.ir/wp-content/uploads/2017/04/%DA%AF%D8%B4%D8%AA%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D9%8A-20170130_213432.jpg
گشتاسبی از پرسنل خدوم نفت و گاز می‌باشد که دارای متانت و سنگینی فوق العاده ای می‌باشد. مسعود نیز که از مشاوران اصلی فرماندار گچساران می‌باشد به خوبی مشکلات حوزه شهر را رصد می‌کند و همیشه پیگیر مشکلات می‌باشد. گشتاسبی دارای بیان فوق العاده ای بوده که توان بالایی در حرف زدن دارد. همیشه صبور بوده و هیچگاه در موضع گیری‌ها از خود سستی نشان نمی‌دهد. گشتاسبی که ارتباط بسیار خوبی نیز با جوانان دارد از ظرفیت‌های خوب شهرستان است که می‌تواند در سطح وزارتخانه و استان نیز مورد حمایت قرار بگیرد.
سعید گندمکار:
Image result for ‫سعید گندمکار:: گچساران‬‎
اگرچه گندمکار اصالتاً گچسارانی نبود ولی نسبت به سایر جوانان تا کنون از اقبال بهتری برخوردار بوده است. گندمکار که پیش از این معاونت اداره راه و شهرسازی گچساران را بر عهده داشت ابتدا بعنوان گزینه ای که صرفاً بعلت موارد سیاسی و با دعوت تاجگردون به خانه پدری او در تعطیلت نوروز در شهر چرام تحمیل شده یاد می‌شد. اما گندمکار با مدیریت خوب خود توانست ریاست اداره راه و شهرسازی باشت را هم اکنون در اختیار داشته باشد. گندمکار که تا کنون توانایی‌های زیادی از خود نشان داده و در حوزه کاری خود رضایت همه را جلب کرده است نیز می‌تواند از گزینه‌های جوان بسیار خوب برای آینده ادارات کل و حتی شهر بزرگ‌تر گچساران باشد.
قطعاً صحبت از این نوع موضوعات کلیدی دیدگاه بلند مدتی در مورد آینده شهر و استانمان می‌باشد و بدان معنا نیست که بعنوان قشر جوان اولویت اصلی جوانان یعنی موضوع اشتغال را فراموش کرده‌ایم.
در پایان باید دید تاجگردون، استانداران، فرماندار و مدیران کل چه عملکردی نسبت به به کارگیری و کمک به ارتقا ظرفیت‌های جوان شهرستان خواهند داشت. بدیهی است که ظرفیت نیروهای جوان شهرمان بیشتر از این‌ها می‌باشد.
 
 


کد مطلب: 275871

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/275871/نمره-تاجگردون-آزمون-جوان-گرایی-چند-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1