تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۲۷۵۰۲۰

در آموزش و پرورش دیشموک سیاسی‌بازی و جناح‌بازی را رها کنید

۰
کبنا ؛ 
امام جمعه دیشموک گفت: متنفر بودن آیت‌الله خزعلی از فرزندش در نقش داشتن در فتنه ۸۸ درس بزرگی برای مسؤولان و دولتمردان این نظام است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک ضمن توصیه مردم به تقوالی الهی اظهار کرد: شرکت در نماز جمعه باعث تقوای بیشتر انسان می‌شود و هر کسی از روی ایمان به خدا و رضای خدا در نماز جمعه شرکت کند گناهی در پرونده اعمالش ثبت نمی‌گردد.
وی در ادامه به روز مباهله پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت: روز مباهله پیامبر اسلام از همه قبایل ضمن دعوت به اسلام آنها را با دین اسلام آشنا کرد.
امام جمعه دیشموک گفت: روز مباهله روزی بود که مردم به حقانیت پیامبر اسلام پی بردند و اسلام را دین خوبی برای خود انتخاب کردند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اعضا دعوت اعضا به تفکرات انقلابی و مبانی انقلابی بود.
خطیب نماز جمعه دیشموک با بیان اینکه انقلابی یعنی کسی که بر اصول و مبانی نظام اسلامی و قرآن و احادیث و اهل بیت اشراف کامل داشته باشد عنوان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اعضای تشخیص مصلحت نظام نشان داد که تفکرات انقلابی باید رئوس برنامه همه باشد و اعضا مجمع باید انقلابی فکر کنند و انقلابی عمل کنند.
وی اذعان کرد: انقلابی بودن رهبر مبنی بر این است که اعضا مجمع تشخیص مصلحت نظام باید طبق مصالح نظام اسلامی باشد و عمل کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: کسی انقلابی است که آیات قرآن، مبانی نظام اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری و مبانی فکری حضرت امام اعتقاد داشته باشد و عمل کند.
وی مبانی حضرت امام خمینی(ره) و هدف از تشکیل انقلاب اسلامی را حمایت از مستضعفان و مظلومان عالم دانست و گفت: مظلومان عالم در میانمار نیازمند حمایت‌های مالی نظام اسلامی ما هستند و به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند مواضع صریح ایرانیان علیه ظلم افتخاری است برای ایران اسلامی که علیه ظلم اقدام می‌کند.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: مسؤولان نظام اسلامی که ادعا می‌کنند پیرو نظام اسلامی هستند، مبانی و اندیشه‌های حضرت امام را قبول دارند باید از مظلومان حمایت کنند.
وی خاطرنشان کرد: باید اعلام انزجار خود را به حمایت از مظلومان عالم با کمک‌های مالی خود نشان دهیم و سکوت کشورهای اسلامی در خصوص سوزاندن و کشتن افراد بی‌گناه میانمار کار خوبی نیست.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: ۲۵ شهریور رحلت عالم مجاهد آیت‌الله خزعلی، یار دیرین امام و پیرو ولایت فقیه است که ادامه دهنده راه این آیت‌الله انقلابی در پیروی از ولایت فقیه برای همه تاکید شده است.
وی گفت: متنفر بودن آیت‌الله خزعلی از فرزندش در نقش داشتن در فتنه ۸۸ درس بزرگی برای مسؤولان و دولتمردان این نظام است.
راوند با اشاره به ۲۵ ذی‌الحجه روز خانواده عنوان کرد: ما نباید الگوی زندگی خود را ماهواره بدانیم چون در برخی از روستاها استفاده از ماهواره باعث می‌شود ما به زندگی غربی روی بیاوریم و توجه به ماهواره باعث فاصله گرفتن از اهل بیت می‌شود.
وی با توجه به اینکه آغاز مدارس را در پیش‌ رو داریم گفت: باید با کمک‌های نقدی خود به نیازمندان و آن کسانی که توانایی خرید کفش، البسه و نوشت‌افزار را ندارند پیش‌قدم شویم.
حجت الاسلام راوند به شروع ماه محرم در جمعه آینده اشاره کرد و گفت: مانوس شدن به اهل بیت و گریه کردن در ماه محرم نجات دهنده ما از گمراهی‌هاست و اگر زندگی ما حسینی شود و الگوی زندگی ما علی‌اکبر، قاسم، حر و حبیب بن مظاهر باشد خانواده‌ای سالم را خواهیم داشت.
وی متذکر شد: برخی نسبت به اداره آموزش و پرورش دیشموک اعتراضاتی داشتند که انتظار می‌رود بحث سیاسی ‌کاری در آموزش و پرورش نباشد و اگر کسی اعتراض دارد مراجعه کند تا اعتراض وی پیگیری شود و بحث سیاسی‌کاری و جناح‌بازی در اداره نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1