کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آموزش و پرورش دیشموک سیاسی‌بازی و جناح‌بازی را رها کنید

24 شهريور 1396 ساعت 18:32


 
امام جمعه دیشموک گفت: متنفر بودن آیت‌الله خزعلی از فرزندش در نقش داشتن در فتنه ۸۸ درس بزرگی برای مسؤولان و دولتمردان این نظام است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک ضمن توصیه مردم به تقوالی الهی اظهار کرد: شرکت در نماز جمعه باعث تقوای بیشتر انسان می‌شود و هر کسی از روی ایمان به خدا و رضای خدا در نماز جمعه شرکت کند گناهی در پرونده اعمالش ثبت نمی‌گردد.
وی در ادامه به روز مباهله پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت: روز مباهله پیامبر اسلام از همه قبایل ضمن دعوت به اسلام آنها را با دین اسلام آشنا کرد.
امام جمعه دیشموک گفت: روز مباهله روزی بود که مردم به حقانیت پیامبر اسلام پی بردند و اسلام را دین خوبی برای خود انتخاب کردند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اعضا دعوت اعضا به تفکرات انقلابی و مبانی انقلابی بود.
خطیب نماز جمعه دیشموک با بیان اینکه انقلابی یعنی کسی که بر اصول و مبانی نظام اسلامی و قرآن و احادیث و اهل بیت اشراف کامل داشته باشد عنوان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اعضای تشخیص مصلحت نظام نشان داد که تفکرات انقلابی باید رئوس برنامه همه باشد و اعضا مجمع باید انقلابی فکر کنند و انقلابی عمل کنند.
وی اذعان کرد: انقلابی بودن رهبر مبنی بر این است که اعضا مجمع تشخیص مصلحت نظام باید طبق مصالح نظام اسلامی باشد و عمل کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: کسی انقلابی است که آیات قرآن، مبانی نظام اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری و مبانی فکری حضرت امام اعتقاد داشته باشد و عمل کند.
وی مبانی حضرت امام خمینی(ره) و هدف از تشکیل انقلاب اسلامی را حمایت از مستضعفان و مظلومان عالم دانست و گفت: مظلومان عالم در میانمار نیازمند حمایت‌های مالی نظام اسلامی ما هستند و به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند مواضع صریح ایرانیان علیه ظلم افتخاری است برای ایران اسلامی که علیه ظلم اقدام می‌کند.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: مسؤولان نظام اسلامی که ادعا می‌کنند پیرو نظام اسلامی هستند، مبانی و اندیشه‌های حضرت امام را قبول دارند باید از مظلومان حمایت کنند.
وی خاطرنشان کرد: باید اعلام انزجار خود را به حمایت از مظلومان عالم با کمک‌های مالی خود نشان دهیم و سکوت کشورهای اسلامی در خصوص سوزاندن و کشتن افراد بی‌گناه میانمار کار خوبی نیست.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: ۲۵ شهریور رحلت عالم مجاهد آیت‌الله خزعلی، یار دیرین امام و پیرو ولایت فقیه است که ادامه دهنده راه این آیت‌الله انقلابی در پیروی از ولایت فقیه برای همه تاکید شده است.
وی گفت: متنفر بودن آیت‌الله خزعلی از فرزندش در نقش داشتن در فتنه ۸۸ درس بزرگی برای مسؤولان و دولتمردان این نظام است.
راوند با اشاره به ۲۵ ذی‌الحجه روز خانواده عنوان کرد: ما نباید الگوی زندگی خود را ماهواره بدانیم چون در برخی از روستاها استفاده از ماهواره باعث می‌شود ما به زندگی غربی روی بیاوریم و توجه به ماهواره باعث فاصله گرفتن از اهل بیت می‌شود.
وی با توجه به اینکه آغاز مدارس را در پیش‌ رو داریم گفت: باید با کمک‌های نقدی خود به نیازمندان و آن کسانی که توانایی خرید کفش، البسه و نوشت‌افزار را ندارند پیش‌قدم شویم.
حجت الاسلام راوند به شروع ماه محرم در جمعه آینده اشاره کرد و گفت: مانوس شدن به اهل بیت و گریه کردن در ماه محرم نجات دهنده ما از گمراهی‌هاست و اگر زندگی ما حسینی شود و الگوی زندگی ما علی‌اکبر، قاسم، حر و حبیب بن مظاهر باشد خانواده‌ای سالم را خواهیم داشت.
وی متذکر شد: برخی نسبت به اداره آموزش و پرورش دیشموک اعتراضاتی داشتند که انتظار می‌رود بحث سیاسی ‌کاری در آموزش و پرورش نباشد و اگر کسی اعتراض دارد مراجعه کند تا اعتراض وی پیگیری شود و بحث سیاسی‌کاری و جناح‌بازی در اداره نباشد.


کد مطلب: 275020

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/275020/آموزش-پرورش-دیشموک-سیاسی-بازی-جناح-بازی-رها-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1