تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب : ۲۷۲۸۰۶

واکنش نماینده کهگیلویه بزرگ به انتخاب شهردار جدید دهدشت/ هر آنچه از دستم برآید کمک می کنم(+تصاویر)

۴
۰
کبنا ؛نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به اینکه اگر شهردار حمایت نشود و با مرکز ارتباط برقرار نکندمطمئن باشید با این وضعیت بودجه شهرداری بدتر از گذشته و شهر افسرده تر خواهد شد.
به گزارش کبنا نیوز ،عدل هاشمی‌پور  امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران حوزه انتخابیه با بیان اینکه در قضاوت‌ها باید عدالت و انصاف را در نظر بگیریم، اظهار داشت:اگر بخواهم دولت درست کنم با توکل برخدا و ارتباطاتی که دارم در همین شهرستان صفم را از دولت جدا می می کنم اما بدانید صف بنده از دولت جدا نیست.
وی افزود:باید منت و ریا را کنار بگذاریم و به مردم خدمت کنیم و بدانیم که از کجا آمدیم و چگونه بودیم و اگر آبرویی داریم به لطف امام (ره) و خون شهدا بوده است.
نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب جدید شهردار دهدشت گفت:به هرحال شورای شهر تصمیم گرفتند و شهردار انتخاب کردند و اینجا شهردار و شورای شهر  جایگاهی دارد.
وی افزود:می خواهم به اونهایی که تفکر خرچنگی دارند  بگویم خیال نکنند  هاشمی فقط به مسائل خطی و جناحی و قومی عمل می کند.
هاشمی پور با اشاره به اینکه خداوند دل دریایی و شجاعتی به من عنایت کرده تصریح کرد:از هیچ قدرتی به غیر از خدای متعال نمی ترسم و یک نفر دربیاورد که هاشمی در انتخابات شورای شهردخالت یا به فرد خاصی نظر داشته است، دلیل ندارد مردم آزاد هستند.
وی افزود:در انتخاب شهردار هم ندیدم که سایت ها بنویسند هاشمی از کسی حمایت کرده ،بنده یک جلسه با شورای شهر داشتم و به آنها گفتم هر تصمیمی بگیرید تسلیم هستیم و الان هم تصمیم گرفته اند.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی خطاب به معاون فرماندار گفت:اگر کمک به شهردار نشود و حمایت نشود،اگر شورای شهر به موقع مصوبه ندهد و اگر شهردار ارتباط با مرکز و دیگران ارتباط برقرار نکند با این وضعیت بودجه که سراغ دارم مطمئن باشید شهرداری خوب که نخواهد شد بلکه بدتر از گذشته خواهد شد و شهر افسرده تر از قبل می شود.
وی افزود:مردم دیگر تحمل و کشش ندارند و بدانید که مدیریت شهرداری با جاهای دیگر فرق دارد چون بنده خودم ۶سال شهردار بودم.
هاشمی پور با اشاره به اینکه در دیگر دستگاهها حقوق کارمندان و مدیران به موقع واریز می شود خاطرنشان کرد:نیروهای خدماتی فضای سبز و کارگران شهرداری منتظر پروانه ساخت و گرفتن مطالبات هستند برای پرداخت حقوق و هم اکنون  شهرداری دهدشت ۳ماه حقوق عقب افتاده دارد و اگر نتواند جمع کند سه ماه دیگر هم اضافه می شود و آن وقت دیگر این شهرداری جمع نمی شود.
وی با اشاره به اینکه شورای شهر و فرمانداری کهگیلویه باید به شهردار جدید کمک کنند تصریح کرد:بنده هر آنچه از دستم برآید چون منافع مردم و شهروندان است کمک می کنم.
نماینده چهارشهرستان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای ورودی های دهدشت هماهنگ کردم و پول گرفتم بیان کرد:برای تکمیل ورودی ها ۱۰۰۰تن قیر رایگان در اختیار پیمانکار قرار دادم که ورودی ها را درست کند.
وی بیان کرد:بدون کمک رسانه ها،فرمانداری و شورای شهر دهدشت ،شهرداری موفق نمی شود و همه باید دست به دست هم دهیم تا اشتباهات گذشته تکرار نشود.
براساس این گزارش ،دراین نشست هیچکدام از اعضای شورای شهر و شهردار دهدشت حضور نداشتند.
تصاویرتکمیلی:




گزارش:علی یاری زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای هاشمی خدا قوت شاید ایده جنابعالی فرا جناهی باشد وبه فکر ایجاد زیر ساخت باشی اما سیاسیون فرسوده ای که تمام عامل پس رفت وبه کما رفتن این شهرستان هستند چرا حتی برایانتخاب شهردار که موقع انتخابات شوراها فقط تبلور عینی مردم سالاری مشخص میشود اینان لا جلسات شبانه سران سیاسی شهردار مشخص میشود ودر مباحث ومجالسشون گفته میشود نماینده فقط دنبال معاملاتشونه کاری به کار مسولین شهرستان نداره
ناامید
Iran, Islamic Republic of
تا الان از ضعف شهردار صحبت می کردی حالا میگی اعتبار نیست روزگار اگه برگرده اقلیت باید کنار بکشه
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
فکر میکنم نویسنده متن باید یک کلاس ادبیات بگذراند درنوشتن کلمات ادب اجتماعی را رعایت نماید،چون فرسوده قلمداد کردن دیگران زیبنده کسانی که قلم بدست در یک جامعه مدنی هستند نخواهدبود ،،،
ناامید
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت بکنه مدیر این سایتو خدا ازت نگذره
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1