کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش نماینده کهگیلویه بزرگ به انتخاب شهردار جدید دهدشت/ هر آنچه از دستم برآید کمک می کنم(+تصاویر)

15 شهريور 1396 ساعت 0:19


نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به اینکه اگر شهردار حمایت نشود و با مرکز ارتباط برقرار نکندمطمئن باشید با این وضعیت بودجه شهرداری بدتر از گذشته و شهر افسرده تر خواهد شد.
به گزارش کبنانیوز ،عدل هاشمی‌پور  امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران حوزه انتخابیه با بیان اینکه در قضاوت‌ها باید عدالت و انصاف را در نظر بگیریم، اظهار داشت:اگر بخواهم دولت درست کنم با توکل برخدا و ارتباطاتی که دارم در همین شهرستان صفم را از دولت جدا می می کنم اما بدانید صف بنده از دولت جدا نیست.
وی افزود:باید منت و ریا را کنار بگذاریم و به مردم خدمت کنیم و بدانیم که از کجا آمدیم و چگونه بودیم و اگر آبرویی داریم به لطف امام (ره) و خون شهدا بوده است.
نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب جدید شهردار دهدشت گفت:به هرحال شورای شهر تصمیم گرفتند و شهردار انتخاب کردند و اینجا شهردار و شورای شهر  جایگاهی دارد.
وی افزود:می خواهم به اونهایی که تفکر خرچنگی دارند  بگویم خیال نکنند  هاشمی فقط به مسائل خطی و جناحی و قومی عمل می کند.
هاشمی پور با اشاره به اینکه خداوند دل دریایی و شجاعتی به من عنایت کرده تصریح کرد:از هیچ قدرتی به غیر از خدای متعال نمی ترسم و یک نفر دربیاورد که هاشمی در انتخابات شورای شهردخالت یا به فرد خاصی نظر داشته است، دلیل ندارد مردم آزاد هستند.
وی افزود:در انتخاب شهردار هم ندیدم که سایت ها بنویسند هاشمی از کسی حمایت کرده ،بنده یک جلسه با شورای شهر داشتم و به آنها گفتم هر تصمیمی بگیرید تسلیم هستیم و الان هم تصمیم گرفته اند.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی خطاب به معاون فرماندار گفت:اگر کمک به شهردار نشود و حمایت نشود،اگر شورای شهر به موقع مصوبه ندهد و اگر شهردار ارتباط با مرکز و دیگران ارتباط برقرار نکند با این وضعیت بودجه که سراغ دارم مطمئن باشید شهرداری خوب که نخواهد شد بلکه بدتر از گذشته خواهد شد و شهر افسرده تر از قبل می شود.
وی افزود:مردم دیگر تحمل و کشش ندارند و بدانید که مدیریت شهرداری با جاهای دیگر فرق دارد چون بنده خودم ۶سال شهردار بودم.
هاشمی پور با اشاره به اینکه در دیگر دستگاهها حقوق کارمندان و مدیران به موقع واریز می شود خاطرنشان کرد:نیروهای خدماتی فضای سبز و کارگران شهرداری منتظر پروانه ساخت و گرفتن مطالبات هستند برای پرداخت حقوق و هم اکنون  شهرداری دهدشت ۳ماه حقوق عقب افتاده دارد و اگر نتواند جمع کند سه ماه دیگر هم اضافه می شود و آن وقت دیگر این شهرداری جمع نمی شود.
وی با اشاره به اینکه شورای شهر و فرمانداری کهگیلویه باید به شهردار جدید کمک کنند تصریح کرد:بنده هر آنچه از دستم برآید چون منافع مردم و شهروندان است کمک می کنم.
نماینده چهارشهرستان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای ورودی های دهدشت هماهنگ کردم و پول گرفتم بیان کرد:برای تکمیل ورودی ها ۱۰۰۰تن قیر رایگان در اختیار پیمانکار قرار دادم که ورودی ها را درست کند.
وی بیان کرد:بدون کمک رسانه ها،فرمانداری و شورای شهر دهدشت ،شهرداری موفق نمی شود و همه باید دست به دست هم دهیم تا اشتباهات گذشته تکرار نشود.
براساس این گزارش ،دراین نشست هیچکدام از اعضای شورای شهر و شهردار دهدشت حضور نداشتند.
تصاویرتکمیلی:




گزارش:علی یاری زاده


کد مطلب: 272806

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/272806/واکنش-نماینده-کهگیلویه-بزرگ-انتخاب-شهردار-جدید-دهدشت-آنچه-دستم-برآید-کمک-می-کنم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1