تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب : ۲۷۲۵۴۱

اعتراض دانشجویان کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد یاسوج / نباید در حق ما اجحاف شود + پاسخ دانشگاه

۱۹
۱
کبنا ؛جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به دلیل اینکه نمی‌توانند از پایان‌نامه‌های آماده خود دفاع کنند، اعتراض و گلایه کردند.
به گزارش کبنا، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در گفت‌وگو با کبنا نیوز به دلیل اینکه نمی‌توانند از پایان نامه های آماده خود دفاع کنند، اعتراض و گلایه کردند.
دو ماه معطل دفاع از پایان‌نامه خود هستم
دانشجوی معترض دانشگاه آزاد یاسوج بیان کرد: متاسفانه دانشگاه بدون در نظر داشتن ظرفیت خود در بخش آموزش اقدام به پذیرش دانشجو نمود؛ به همین دلیل اکنون اساتید ظرفیت خالی برای دریافت پایان‌نامه‌ها ندارند.
دانشجو مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد یاسوج گفت: متاسفانه دانشگاه آزاد واحد یاسوج بیش از ظرفیت آموزشی خود دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی پذیرفته است، به نحوی که اکنون دانشجویان برای دفاع از پایان نامه های خد دچار مشکل شده اند.
دانشجوی معترض دانشگاه آزاد یاسوج ادامه داد: متاسفانه دانشگاه بدون در نظر داشتن ظرفیت خود در بخش آموزش اقدام به پذیرش دانشجو نمود. به طور مثال در رشته ای چهار استاد عضو هیئت علمی بده ولی ۵۰ دانشجو پذیرفته شده است. این در حالی است که برای پایان نامه هر استاد با توجه به رتبه علمی خود ظرفیت پذیرش دانشجو را دارد. در نتیجه برای استاد راهنما امکان پذیرش دانشجو بیشتر از حد تعییتن شده نیست.
وی افزود: دوماه می‌شود که پایان نامه من آماده دفاع است اما بدلیل خالی نبودن ظرفیت استاد راهنما نمی‌توانم برای دفاع پایان نامه اقدام کنم. البته به تازگی و پس از دوماه دوندگی توانسته ام برای اواخر شهریر ماه زمان دفاع را تعیین کنم. اخیرا مشکل دیگری هم مزید بر علت شده است و دردسر ها را اقزایش داده و آن تعیین ظرفیت برای اساتید داور پایان نامه است. بدین صورت که اساتید داور نیز با توجه به رتبه علمی خود میتوانند تعدادی محدود از پایان نامه ها را داوری کنند و این در شرایطی که دانشگاه ما با کمبود استاد نسبت به تعداد دانشجو روبروست مشکلات را افزایش داده است.
به گزارش کبنا،یکی دیگذ از دانشجویان می‌گوید؛ ما با مشکل کد پایان‌نامه اساتید راهنما روبرو هستیم. و اگر برای ما کد زده نشود، به گفته مسوولان دانشگاه مجبور می‌شویم نصف شهریه ثابت ترم بعد را پرداخت کنیم که این اجحاف آشکاری در حق دانشجو است.
در حال پیگیری کد برای دانشجویان هستیم / تا ۲۴ شهریور همه دفاع خواهند کرد
معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج بیان کرد: حدود ۹۵ درصد دانشجویان می‌توانند برای دفاع پایان نامه اقدام کنند؛ برای عده‌ای که کد دریافت نکرده اند در حال پیگیری هستیم و همه دانشجویانی که مشکل آموزشی و یا مالی نداشته باشند تا ۲۴ شهریور دفاع خواهند کرد.
صمد نجاتیان معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: اکنون حدود ۹۵ درصد دانشجویان ما کد دارند و می‌توانند برای دفاع پایان نامه اقدام کنند. برای آن عده ای که کد دریافت نکرده اند در حال پیگیری هستیم . اما باید گفت که هیچ کس برای ترم آینده منتظر نخواهد ماند. همه دانشجویانی که مشکل آموزشی و یا مالی نداشته باشند تا ۲۴ شهریور دفاع خواهند کرد.
نجاتیان اعلام کرد: هر دانشجویی که ادعا میکند مشکل عدم دریافت کد استاد راهنما و داور جهت دفاع پایان نامه را دارد به بنده معرفی کنید تا اعلامیه جلسه دفاع او را برای شما ارسال کنم.
معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج بیان کرد: ما به تعداد کافی در تمامی رشته ها هم استاد داریم و هم ظرفیت خالی برای دفاع پایان نامه های دانشجویان. البته تعداد کمی از دانشجویان هستند که در انتظار دریافت کد می‌باشند. ما برای این افراد در حال پیگیری هستیم و به هیچ استادی اجازه فریز کردن دانشجو نمی‌دهیم.
---------------------------------------
گزارش از مجتبی به‌نشان
----------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

خانلی ان جی ال ?
Iran, Islamic Republic of
تنها راه حل عزل م... دانشگاه هست.
واقعا دانشگاه رو داره ن..میکنه
Iran, Islamic Republic of
واقعا درسته
دانشگاه را دارن .
معا. با توجه به هزینه هایی که کرده و نماینده پشتش هست و حتی . به ایشون نمی رسه و هر چه بداخلاقی هم بکنه و در برخورد با دانشجویان رعایت ادب نکنه کسی کاری بهش نداره
بیشتر دانشجویان از ایشان ناراضی هستند و بر اساس همین رفتارهای ایشان هم عده زیادی از امدن به دانشگاه یاسوج منصرف شده اند به خاطر کارهای.
محمد
Iran, Islamic Republic of
عجب!!!!!!!!۱
با این شرایط باید معاون .. عزل بشه
...بررررررررررررررررررررررررررررررروووووووووووووووو
سهیل
Iran, Islamic Republic of
این د... معاون .. در یک هفته بود
لطفا آقای محمودی با این معاون .. خود برخورد کنید تا اتفاقات بدتری نیفتاده
Europe
معاون پژوهشی هر کی هست باید عزل بشه
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
.. دانشگاه ازادباشه بابا ول کنید مدرک ر میخای برای چه
یاسر
Europe
.. باید عزل بشه.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاهی که همچین اساتید ... داشته باشه بهتر از این نمیشه!!
Iran, Islamic Republic of
بنده همین چند روز پیش دفاع کردم واقعا معاونت پژوهشی از هیچ کمکی دریغ نکردن نهایت همکاری و پیگیری رو داشتن از ایشون و حوزه پژوهش تشکر میکنم
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
بنده همین چند روز پیش دفاع کردم واقعا معاونت پژوهشی از هیچ کمکی دریغ نکردن نهایت همکاری و پیگیری رو داشتن از ایشون و حوزه پژوهش تشکر میکنم
!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چه جالبه!! فقط نظرهای موافق رو تایید میکنین میزنین!!
عجب
Iran, Islamic Republic of
سلام تو را خدا به این دانشجویان بگید چند نفرتون خودتون پایان نامه هاتون نوشتید.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
زمانی که مسئولان دانشگاه فقط به فکر خود باشند و دیگر اساتید باسواد را اجازه ندهند وارد دانشگاه شوند معلومه که تعداد دانشجوایان بیش از ظرفیت اساتید میشه!
البرز راد
Iran, Islamic Republic of
بی نظمی و .. که تو این دانشگاه وجود داره باعث شده استادای باسواد طرف این دانشگاه نیان!
فناور
Iran, Islamic Republic of
انتظار میره معاونت ..ی با اساتیدی که با دانشجو زدو بند میکنند و با وجود اینکه استاد راهنمای دانشجو هستن خودشون میشینن پایان نامه دانشجو رو انجام میدن اونم با مبالغ بالا باید برخورد کنه و سهمیه نده
خطاب به اساتید رشته های حقوق (دکتر ..)ومخصوصا کامپیوتر( دکتر ..ر)
لابد فکر کردی ...
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم دانشجویی که خودش از پس پایان نامه بر نمیاد که انجامش بده چطور ... اونوقت ... یه سوزن به خود یه جوآل دوز به ...
آقا جان مدرک به چه دردی میخوره اینهمه حرصو جوش میخورید حالا یه سالم اونورتر
ولی اله نوروزپور
Iran, Islamic Republic of
وقتی استاد میاد این همه پایان نامه برمیداره و دانشجو هاشو میفرسته پیش کسایی که خودش معرفی میکنه تا پایانامه شونو انجام بدهند نمیشه بهش گفت دانشگاه!! استادی که هیچ کس حق اعتراض و باززرسی کردنشو هم نداره!
Iran, Islamic Republic of
کد گیر نمیاد سه ماه دنبال کد هستم
Iran, Islamic Republic of
. دانشگاه است فقط پ
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1