تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۲۷۱۶۴۱

بهره‌برداری از مجتمع آب‌رسانی لنده

۰
کبنا ؛مجتمع بزرگ آب‌رسانی روستایی «قیام - موگرمون» در شهرستان لنده، استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مردم و مسئولان به بهره‌برداری رسید.
 
به گزارش کبنا نیوز، فیض‌الله پاسره در آئین افتتاح این پروژه تصریح کرد: مجتمع «قیام - موگرمون» بااعتبار ۳۵ میلیارد ریالی از محل صندوق توسعه ملی و منابع ملی در شهرستان لنده به بهره‌برداری رسید.
 
پاسره گفت: حفر دو حلقه چاه عمیق، راه‌اندازی دو ایستگاه پمپاژ، ایجاد ۳۰۰۰ مترمکعب مخزن و ایجاد و اصلاح و بازسازی ۶۲/۵ کیلومتر خط لوله و شبکه داخلی بخش‌هایی از این پروژه است.
وی گفت: این پروژه ۳۱ روستا با جمعیتی قریب به ۷۵۸۲ نفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
 
مدیرعامل آبفای روستایی استان خاطرنشان کرد: این پروژه از ۹۳ شروع شد و امسال پس از ۳ سال آب بهتر و ایدئال‌تری به ۳۱ روستای محروم شهرستان لنده رسیده است.
 
مدیرعامل آبفای روستایی گفت: مجتمع آب‌رسانی «قیام - موگرمون» در همه مراحل خود از بهترین و باکیفیت‌ترین روش‌ها و تجهیزات بهره برده، امیدواریم شاهد برطرف شدن دغدغه‌های روستائیان این مناطق خواهیم بود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این آئین تصریح کرد: اعتبارات صندوق توسعه ملی را باید مدیون نگاه ویژه مقام معظم رهبری دانست که از منابعی که برای وام و اشتغال بوده به توسعه روستاها تخصیص داده است.
 
مجید محنایی ضمن تقدیر از خدمات آبفای روستایی در استان خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی به روستاها در همه ابعاد باید شدت بگیرد و امیدواریم خدمات به نحو مطلوبی ادامه پیدا کند و در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1